Nitzen1987

Ammevenligt tøj uden at være decideret ammetøj

12 indlæg i dette emne

Jeg har siddet og kigget lidt rundt for at finde amme t-shirts, -toppe, kjoler mv. her til sommeren, men jeg synes faktisk at priserne er lidt pebrede på meget af amme-tøjet og tænker derfor, at man da må kunne finde almindeligt tøj der også fint kan bruges... selvom det ikke lige bliver solgt som decideret amme-kjole eller ammetop mv., men synes at det er rigtig svært at vurdere, når jeg ikke har prøvet at amme før....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tænker skjorter, der kan åbnes fortil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker skjorter, der kan åbnes fortil :)

også min tanke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg koeber ammetoppe, altsaa tanktoppe. Jeg starter med to af disse her fra Boob. Saa maa H&M have nogle af deres skjortebluser med mikroaerme i kollektionen, som ogsaa maa vaere ammevenlige og saa nogle kjoler, hvor stroppen kan "falde ned" og man kan amme. Ellers tror jeg altsaa, at man faar spat foer eller siden. Min soester havde ogsaa en almindelig overdel paa, da jeg var derovre, for som hun siger, ngole gange vil jeg sgu bare se paen ud og ikke amme-agtig!

Saalaenge man ikke skal hive op i en hel kjole, saa taenker jeg ogsaa at det gaar an rolleyes.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt et par ammetoppe i babysam og så har jeg almindelige bluser udenovver, som jeg så hiver op når jeg amer, ammetoppen dækker så maven. Ellers bruger jeg også mange almindelige toppe der bare kan hives lidt ned, det synes jeg fungerer meget godt. Synes at ammebluser ser så keeedelige ud og ellers er de bare vildt dyre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt et par ammetoppe i babysam og så har jeg almindelige bluser udenovver, som jeg så hiver op når jeg amer, ammetoppen dækker så maven. Ellers bruger jeg også mange almindelige toppe der bare kan hives lidt ned, det synes jeg fungerer meget godt. Synes at ammebluser ser så keeedelige ud og ellers er de bare vildt dyre.

Det er helt aandsvagt, saa dyre de skal vaere - og saa betale for noget saa kedeligt dry.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt et par ammetoppe i babysam og så har jeg almindelige bluser udenovver, som jeg så hiver op når jeg amer, ammetoppen dækker så maven. Ellers bruger jeg også mange almindelige toppe der bare kan hives lidt ned, det synes jeg fungerer meget godt. Synes at ammebluser ser så keeedelige ud og ellers er de bare vildt dyre.

Det er helt aandsvagt, saa dyre de skal vaere - og saa betale for noget saa kedeligt dry.gif

Det er nemlig voldsomt dyrt + udvalget er lille, så det er mest farverne man kan variere i...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke alm. skjorter er så gode. Jeg synes hurtigt jeg bliver meget bar og det er besværligt at skulle knappe for meget op.

Jeg har brugt sol-toppe rigtig meget indenunder alm. bluser. Så kan der trækkes op i blusen og ned i toppen og så er maven stadig dækket. Ellers bluser hvor der er en v-åbning eller krydsåbning (håber I forstår ;)) igen med top inden under for så kan den lige trækkes til side.

Jeg har enkelte amme-toppe men de er bare kedelige og almindelige men gode til hverdag. Det er bare fra H&M jeg har købt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke alm. skjorter er så gode. Jeg synes hurtigt jeg bliver meget bar og det er besværligt at skulle knappe for meget op.

Jeg har brugt sol-toppe rigtig meget indenunder alm. bluser. Så kan der trækkes op i blusen og ned i toppen og så er maven stadig dækket. Ellers bluser hvor der er en v-åbning eller krydsåbning (håber I forstår ;)) igen med top inden under for så kan den lige trækkes til side.

Jeg har enkelte amme-toppe men de er bare kedelige og almindelige men gode til hverdag. Det er bare fra H&M jeg har købt.

Har H&M ammetoppe?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har H&M ammetoppe?

De havde nogen amme-t-shirts og bluser da jeg skulle bruge, men nu kan jeg ikke lige finde dem på deres hjemmeside :unsure Har de ikke mama-tøj mere?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en masse ammebluser fra bl.a. boob, milker og H&M og jeg synes at pengene er givet rigtig godt ud. De fleste af de dyre bluser er købt online og på udsalg :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ikke rigtig noget amme tøj da jeg fik Mille og det fungerede fint for mig.. Her til sommer har man en top på og som regel bliver der altid smidt en stofble over skulderen, så der ikke var udsyn til hele pivtøjet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER