Naturegirl

hvor meget tøj på..??

17 indlæg i dette emne

jeg er blevet sådan i tvivl om lille Astrid har nok tøj på om natten.... der er jo lidt køligere i soveværelset, end i resten af huset.... hun har en natdragt på, sådan en med lange ærmer, ben med fødder i.... men ikke andet.... bør hun have en lille body indenunder natdragten..?? hun er blevet noget snottet her på det sidste, så jeg er bange for om hun har det for koldt.... problemet er lidt at hun er en varm baby, altså der skal ikke så meget til før hun har det alt for varmt....

men hvad gør i andre..?? hvor meget har jeres på om natten..?? kan lige nævne at Astrid er knap 2 måneder gammel nu.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Marlon har en langærmet body på under sin natdragt..... Og han er også et meget varmt barn... :) Han ligger stort set aldrig under sin dyne.... Sparker den af, eller ligger ovenpå den :rolleyes Så han fryser hvis han kun har natdragt på....

Evt kunne du starte med at forsøge med en body uden ærmer og så fortsætte derfra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna sover i body og natdragt - vores soveværelse er også et par grader koldere end resten af huset. Hun er svøbt i dynen, men er ved at være for stor til det, så det er ofte den ikke dækker helt eller benene stikker lidt ud ;)

Når hun har uld/bomuld-body på med lange ærmer, behøver hun ikke natdragten også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Johan har en langærmet body og natdragt med fødder på om natten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silje har en kortærmet body + natdragt på (enten med fødder eller et par sommer. Hun er også en varm baby, men synes ikke det virker for varmt for hende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers må du pakke ind. Uld eks body og strømpebukser

Men vil også sige body samt natdragt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamie sover i alm natdragt - og så i en sommersove pose.. han er et meget varmt barn, så selv bare i det, så kan han svede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nicoline sover kun i natdragt med fødder...

Lige umiddelbart vil jeg ikke sige at hun fryser, for hun er ikke kold i nakken...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja sover kun i natdragt og det er mere end rigeligt til hende. Hun trækker tit dynen op over hovedet og dækker sig helt til. Hun skal bestemt ikke have mere på og nogen gang bliver vi nødt til at tage af hende fordi hun er driv våd af sved.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica sover i langærmet body (ofte uld/bomuld) og natdragt med fødder - og hun sover ovenpå dynen. Men hun havde nu det samme på, da hun sover under dynen...

Hun virker ikke kold om morgenen og sover igennem, så tror ikke hun fryser. Men hun har også varme på om natten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tobias sover med en alm body og en natdragt. Nogle gange med fødder i andre gange ikke, han sover så i en sovepose fordi han ikke kunne lade være med at tage dynen over hovedet og så vågnede han og skreg da han ikke kunne fjerne den igen, så vi har snart brugt sovepose længe. Den er guld værd for os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak for alle jeres input.... i forgårs gav vi hende en kortærmet body indenunder hendes natdragt, og det har hun sovet med i to nætter nu.... jeg tjekker hende flere gange om natten, og hun er ikke for varm i nakken eller sveder.... det går også lidt bedre med hendes forkølelse og så har hun faktisk også sovet igennem de sidste to nætter.... :loveshower så, altså en succes med det ekstra nattøj.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at det er en succes.. Ja altså det er sq en gættekonkurrence med de små størrelser.. Men dejligt at høre at det går fremad med forkølelsen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg giver ofte kun min søn en body eller bare en tynd natdragt på, da han er en meget varm baby ofte når han vågner er han helt våd af sved...

jeg er også gået¨på udkik efter en sommerdyne til ham for den han har, er åbenbart alt for varm for ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg overvejer sådan at købe en baby sovepose til hende, for hun får altid trukket dynen op over hovedet om natten, og så vågner hun og er sur over det.... mon ikke at det ville være bedst med en sommer sovepose..?? det er jo den tid vi går i møde nu.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Isaac ville have haft body og natdragt på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har overtaget en af disse her til Noah, og jeg synes hjemmesiden er god til at hjaelpe med stoerrelse og tykkelse... Min niece var meget glad for at sove i de poser, i hvert fald, nu maa vi se om Noah synes det samme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER