Cloverblossom

Træt, træt og TRÆT

13 indlæg i dette emne

NØJ hvor er jeg bare begyndt at blive træt igen.. Synes egentlig jeg stadig sover nogenlunde om natten for det meste, så det kan ikke skyldes forstyrret nattesøvn. Men jeg føler mig simpelthen slået tilbage til 1. trimester på det punkt, er træt og tung i kroppen, har det bedst på sofaen, hvor jeg nemt kan tage en gedigen lur midt på dagen, og er fuldstændig afkræftet om aftenen..

Lige nu er det 2½ time siden jeg stod op, og kunne sagtens ligge mig til at sove igen :blink

Er det bare en naturlig konsekvens af at være så langt i graviditeten, som vi er?

Er der andre end jeg, der føler sig overmandede af trætheden på ny?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan også mærke at trætheden sniger sig ind på mig.. Min krop er ved at være godt træt.. zzzzz.gif Men det er jo nok fordi vi nærmer os med hastige skridt smile.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha også her.. havde glemt alt om trætheden vender tilbage.. jeg seriøst ved at dø på arbejdet... kan slet slet ikke holde mine øjne åbne det vildt ubehageligt.. glæde rmig ikk til køreturen hjem..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også mærke at trætheden sniger sig ind på mig.. Min krop er ved at være godt træt.. zzzzz.gif Men det er jo nok fordi vi nærmer os med hastige skridt smile.gif

Ja, det er jo pludselig ret tæt på :kuller

Puha også her.. havde glemt alt om trætheden vender tilbage.. jeg seriøst ved at dø på arbejdet... kan slet slet ikke holde mine øjne åbne det vildt ubehageligt.. glæde rmig ikk til køreturen hjem..

Puuha, kan jeg godt forstå! Jeg trøster mig med at kunne være lidt selektiv ang. forelæsningerne på mit studie, for øverste etage er ligesom bare begyndt at stå af med den her opslugende træthed... :( Du må virkelig glæde dig til barsel!! Det er på fredag du går af, ikke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er jo pludselig ret tæt på :kuller

Puuha, kan jeg godt forstå! Jeg trøster mig med at kunne være lidt selektiv ang. forelæsningerne på mit studie, for øverste etage er ligesom bare begyndt at stå af med den her opslugende træthed... :( Du må virkelig glæde dig til barsel!! Det er på fredag du går af, ikke?

Jo sidste dag fredag, glæde rmig så meget til at kunne middagslur ;) orker det slet ikke at stå op kl. 5, arbejde til kl 14, hente datter, og først kan slappe af kl. 20 når hun er puttet og aftensmaden er ryddet væk.. ikke mærkeligt jeg hver aften sover senest ved en 21 tiden i sofaen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo sidste dag fredag, glæde rmig så meget til at kunne middagslur ;) orker det slet ikke at stå op kl. 5, arbejde til kl 14, hente datter, og først kan slappe af kl. 20 når hun er puttet og aftensmaden er ryddet væk.. ikke mærkeligt jeg hver aften sover senest ved en 21 tiden i sofaen ;)

Nej, det er sk* ikke så mærkeligt!! Håber dín barsel kan bringe en smule fornyet energi og mulighed for at pleje dig selv lidt i løbet af dagen, så den bliver mere overkommelig at skulle igennem.. Synes selv det er svært at acceptere, energien ligger så lavt, men det er jo tydeligt at kroppen virkelig har brug for noget hvile i jævnlige doser..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes også at trætheden har sneget sig tilbage igen <_<

Men så er det dejligt, at der ikke er så forfærdeligt lang tid til de små prinser/prinsesser kommer til verden :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også begyndt at blive meget træt! Ligesom i starten...og er svært at koncentrere sig om studiet! Har læst, at babyen tager 25-30g på om dagen i de sidste uger her, så det kræver jo også en del energi :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes også at trætheden har sneget sig tilbage igen <_< Men så er det dejligt, at der ikke er så forfærdeligt lang tid til de små prinser/prinsesser kommer til verden :loveshower

Ja, det er da heldigvis en trøst der batter!! :glad

Jeg er også begyndt at blive meget træt! Ligesom i starten...og er svært at koncentrere sig om studiet! Har læst, at babyen tager 25-30g på om dagen i de sidste uger her, så det kræver jo også en del energi :)

Er virkelig glad for jeg ikke er den eneste.. Og ja, det er jo ikke så lidt endda, så det er da ikke så mærkeligt, man begynder at føle sig helt tappet for energi igen... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kender det alt for godt.. er trææt konstant og kan sagtens sove til kl 9.. sove til middag og så stadig gå i seng kl 22 pgr af træthed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også fuldstændig ødelagt, har dårlig samvittighed overfor Josefine fordi jeg bare ikke orker at lege ret meget om eftermiddagen efter en lang dags arbejde, sys der er evigheder til 20 april når jeg går på barsel..

Men ja, foråret er her og vores babyer kommer snart til verden :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også kun forestille mig det må være ekstra hårdt for jer der har børn i forvejen!! :kram

Men JA FORÅRET er her :glad Og om lidt går vi ind i april og så er maj jo lige rundt om hjørnet :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh.. ja.. jeg er også begyndt at være rigtig træt igen.. Jeg bliver nød til at tage mig en lille lur i løbet af dagen,så jeg ikke falder omkuld på sofaen kl 19.00 når den store er lagt i seng!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER