Morpige

Ved I hvad?!"

40 indlæg i dette emne

Hvis vi alle sammen har det sådan, kunne man sagtens få råd til at invitere til fest og med vin ad libitum :)

haha ja det ille ikek være noget problem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

haha ja det ille ikek være noget problem

Dernæst ville det være en fordel at holde det om eftermiddagen, da alderen kan mærkes og jeg for tiden går i seng tidligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi kommer i hvertfald gerne

hehe tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dernæst ville det være en fordel at holde det om eftermiddagen, da alderen kan mærkes og jeg for tiden går i seng tidligt

Uhh det problem kender jeg godt, men i en alder af 26 kan man vel ikke give alderen skylden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh det problem kender jeg godt, men i en alder af 26 kan man vel ikke give alderen skylden ;)

:) Ikke som da jeg var 26, der kunne jeg feste hver dag hvis det skulle være

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej altså nu må jeg i seng. Skal tidligt op imorgen. Vi snakkes ved piger. Tak for en god aften :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej altså nu må jeg i seng. Skal tidligt op imorgen. Vi snakkes ved piger. Tak for en god aften :)

Nat nat du... sov godt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:) Ikke som da jeg var 26, der kunne jeg feste hver dag hvis det skulle være

Puuuh det kunne jeg inden vi fik EMil, da kunne den godt hedde tors-fre-lørdag og søndag, men det jo længe siden nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jamen jeg kommer også gerne og starter festen om formiddagen, hvis det skulle være, om ikke andet, så kan jeg jo sove hos mine forældre i Hørning, eller låne min farmors ældrebolig, hun er alligevel indlagt på syghuset, så ville ikke forstyrre hende..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mon ikke dem der virkelig ønsker at være med til at fejre den dag nok skal kunne komme frem.. jeg aner ikke hvordan vejrudsigterne ser ud til at blive men det er fordi jeg sys alligevel aldrig man kan regne med dem..

håber det bliver den perfekte dag på lørdag uanset antallet af gæster

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber da de fleste kan komme frem.. håber du får en god fest søde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak piger :) :loveshower Jeg må holde fanen højt indtil jeg ser hvor galt det går. :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejjj det bliver da en stor dag :balloon :balloon

Vi skal også til rund fødselsdag på lørdag, dog en 30 års.. Og jeg drikker jo ikke en dråbe alkohol, så det bliver vildt fedt, at se folk blive mere og mere fulde og jeg sidder og bliver mere og mere træt :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber at de fleste når frem på lørdag :balloon Selv om nogle kommer lang vejs fra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER