Morpige

Ved I hvad?!"

40 indlæg i dette emne

Fejrer jeg rund fødselsdag. Jeg bliver - hold lige fast i stolen nu, 40 år. SUK. Men det er hvad det er. Men jeg har inviteret fra nær og fjern. Tyskland, Mors, Randers, Skjern, Borris, Århus, osv. Og nu ser det ud til at der kommer snevejr, og en blanding imellem frost og tø og frost og tø....

Øvøvøv, jeg holder generelt aldrig fødselsdag, men den her havde jeg set frem til. Er rigtig ked af vejret lige nu! <_< <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram2 :kram2 jeg håber sådan at du kan få lov til at fejre din runde dag, især når du ikke rigtig fejrer din fødselsdage :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med den runde føs'dag :hurra :hurra

Er sikker på de nok skam komme frem allesammen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2 jeg håber sådan at du kan få lov til at fejre din runde dag, især når du ikke rigtig fejrer din fødselsdage :kram2 :kram2

Tak søde :)

Ja det håber jeg. Jeg har ikke fejret fødselsdag i 15 år, fordi min morfar døde på min fødselsdag. Altså så har jeg flyttet det til en anden dag. Men jeg har ikke holdt fest siden jeg blev 30, hvor mine søskende lavede et kæmpe skænderi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber dine gæster kommer alligevel, og at du får en rigtig dejlig dag :kram2 :kram2 :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med den runde føs'dag :hurra :hurra

Er sikker på de nok skam komme frem allesammen :kiss

Tak Sarah, uha ja det håber jeg :) Jeg stoler mest på at min søster fra Tyskland og mine forældre fra Århus kommer frem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber dine gæster kommer alligevel, og at du får en rigtig dejlig dag :kram2 :kram2 :hurra

Tusind tak ML :) Jeg håber det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Sarah, uha ja det håber jeg :) Jeg stoler mest på at min søster fra Tyskland og mine forældre fra Århus kommer frem.

De kommer da allesammen og fejre dig - de skal jo benytte sig af du holder fest :balloon :balloon

Er ked af at høre at din morfar døde på din fødselsdag, det er nok ikke lige det man ønsker sig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

håber da gæsterne kommer frem. Men hvornår præsis holder du fest, for jeg kommer gerne og fejre dig, jeg er klar med :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er sikekr på de nok skal nå frem :kram, tror ikke der kommer så meget sne i løber af ugen, i hvertilfælde slet ikke som vi har fået, og nu er folk ligesom forberedt

Håber du får en skøn dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De kommer da allesammen og fejre dig - de skal jo benytte sig af du holder fest :balloon :balloon

Er ked af at høre at din morfar døde på din fødselsdag, det er nok ikke lige det man ønsker sig :kram

Tak :) Jeg er så heldig at jeg har en mere morfar. Det var den ikke biologiske der døde. Men ikke destomindre stadig sørgeligt.

Ja det håber jeg :) Havde sådan glædet mig til at lave mine "egne" kreationer til dem i køkkenet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

håber da gæsterne kommer frem. Men hvornår præsis holder du fest, for jeg kommer gerne og fejre dig, jeg er klar med :balloon

hehe tak, hvis jeg får afbud på dagen, er du meget velkommen. Men vi køber ind i sidste øjeblik. Jeg har dog vin og øl til flere år hvis det er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HVAAAA?? DU kan da ikke være en dag over 25 ;) :lovebk

Håber alle dine gæster kommer frem og fejre dig med pomp og pragt :balloon :balloon :balloon :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er sikekr på de nok skal nå frem :kram, tror ikke der kommer så meget sne i løber af ugen, i hvertilfælde slet ikke som vi har fået, og nu er folk ligesom forberedt

Håber du får en skøn dag :)

Tak for det :) Jo alle er vel forberedt. Men har hørt at dem fra Mors nok ikke kommer pga. vejret. De er stadig spærret inde og bilen vil ikke rigtigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde :)

Ja det håber jeg. Jeg har ikke fejret fødselsdag i 15 år, fordi min morfar døde på min fødselsdag. Altså så har jeg flyttet det til en anden dag. Men jeg har ikke holdt fest siden jeg blev 30, hvor mine søskende lavede et kæmpe skænderi

Det er jeg ked af at høre :kram2 :kram2

Jeg har det som dig, holder heller ikke min fødselsdag, da min morfar blev alvorlig syg få dage før min 9 års fødselsdag og måtte holde den på sygehuset, da vi ikke vidste om han nogensinde kom hjem, det gjorde han dog, og så er der en del i min familie der ikke kan sammen.

Men jeg holder dog 30 års fødselsdag, jeg har inviteret rødderne og mine forældre med på bakken med spisning :glad :glad , jeg har fødselsdag i august.

:kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hehe tak, hvis jeg får afbud på dagen, er du meget velkommen. Men vi køber ind i sidste øjeblik. Jeg har dog vin og øl til flere år hvis det er

jamen øl og vin er jo også det vigtigste, så skal vi nok kunne stable en sjov fest på benene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HVAAAA?? DU kan da ikke være en dag over 25 ;) :lovebk

Håber alle dine gæster kommer frem og fejre dig med pomp og pragt :balloon :balloon :balloon :balloon

hehe, nej absolut ikke. Min hjerne stoppede udviklingen da jeg nåede 13 :)

Tusind tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber alle når frem så du kan blive fejret med maner

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre :kram2 :kram2

Jeg har det som dig, holder heller ikke min fødselsdag, da min morfar blev alvorlig syg få dage før min 9 års fødselsdag og måtte holde den på sygehuset, da vi ikke vidste om han nogensinde kom hjem, det gjorde han dog, og så er der en del i min familie der ikke kan sammen.

Men jeg holder dog 30 års fødselsdag, jeg har inviteret rødderne og mine forældre med på bakken med spisning :glad :glad , jeg har fødselsdag i august.

:kram2 :kram2

Jamen det lyder som min familie Og jeg har sørme inviteret alle dem der ødelagde det sidst, med igen :) Jeg tager chancen.

Er ked af at du også har oplevet noget det på din fødselsdag. Lige sådan en dag hvor alt bare skal være godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber alle når frem så du kan blive fejret med maner

Tusind tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jamen øl og vin er jo også det vigtigste, så skal vi nok kunne stable en sjov fest på benene

uha suk, får tømmermænd bare ved tanken :) Det er lige præcist 1 år og 1 md siden jeg sidst drak alkohol.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uha suk, får tømmermænd bare ved tanken :) Det er lige præcist 1 år og 1 md siden jeg sidst drak alkohol.

jamen så bliver det jo en billig brannert, det samme gælder hos mig, jeg skal bare dufte til en kapsel, så er jeg fuld. Jeg drikker så sjælent...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uha suk, får tømmermænd bare ved tanken :) Det er lige præcist 1 år og 1 md siden jeg sidst drak alkohol.

Det er næsten lige så lant tid siden som mig, hvilket har resulteret i jeg blir fuld bare af at se på de øl vi har i køleskabet :P...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jamen så bliver det jo en billig brannert, det samme gælder hos mig, jeg skal bare dufte til en kapsel, så er jeg fuld. Jeg drikker så sjælent...

hihi det samme her. og så sidder jeg her og er ærbar. Jeg fik da lidt champagne i fredags. Vi skulle jo lige fejre at jeg kom ind på studiet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er næsten lige så lant tid siden som mig, hvilket har resulteret i jeg blir fuld bare af at se på de øl vi har i køleskabet :P...

Hvis vi alle sammen har det sådan, kunne man sagtens få råd til at invitere til fest og med vin ad libitum :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER