mary2012

Nakkefold og køn

12 indlæg i dette emne

Hejsa,

Skal til Nakkefold scanning i morgen og glæder mig helt vildt :) Ville bare lige høre hvor mange af jer skønne gravide kvinder der har fået kønnet at vide ved nakkefold scanningen?

Skal scannes på Herlev :)

Ønsker alle en dejlig dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mener at på herlev at de siger det hvis de kan se det. Min fætters kone fik det afvide på herlev ved nf.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende :) Tak for svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev også scannet på Herlev.

Hende der scannede mig sagde at det var meget sjældent de kunne se kønnet allerede ved NF, men hun ville meget gerne prøve. Vi kunne desværre ikke se det, men muligheden er der og måske har I mere held.

Knus Charlotte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet skannet på Herlev men fik ikke noget af vide om køn til NF skanning. De har så travlt med alt det andet de skal undersøge :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til NF i går, var der 13+2 og hun scannede ikke efter det. Jeg spurgte ind til hvornår man ville kunne se det og hun svarede først henne ved 20+ uger..

Men altså vi har selv bestilt en kønsbestemmelse næste uge, hvor jeg vil være 14+2 henne og jeg ved flere har fået det at vide deromkring og nogle allerede ved nf.. Men hende jeg scannede havde kun en agenda og det var at fastsætte termin og tjekke nakkefold, slut-prut-finale! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik også lavet NF på Herlev, og hun havde ikke noget imod at gætte på en pige - dog med stor usikkerhed, da det stadig var så tidligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle svar :) Glæder mig uanset til at se baby igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De kunne godt se det :):) En lille pige .... og en risiko på 1:15000 så alt i alt en vidunderlig dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med både den lille pige og det flotte NF resultat :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået at vide at de sjældent vil sige det, fordi den synlige forskel på drenge og piger på det tidspunkt er så lille, at der er stor sansynlighed for at de tager fejl. For en pige kan klitoris være "hævet" så tidligt, at den ligner en tap..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik intet at vide til nakkefold, betalte selv en kønsscanning da jeg var 14+2 og der kunne man se det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER