Tinkerbell

Er bare så glad!

21 indlæg i dette emne

Åh, er bare så glad og helt oppe at køre. Så jeg bliver simpelthen nødt til at dele det med nogen og det bliver så herinde på dejlige BK.

Jeg har jo ævlet løst om babyer den sidste tid og kun holdt igen, når jeg kunne mærke på manden at det var nok. Dog har han været mere og mere villig til at lytte, så jeg håbede det var tegn på, at han måske var ved at vænne sig til tanken om at starte PB til sommer, selv om i lang tid har sagt at det var aaaalt for tidligt.

I dag gik vi så en dejlig tur i det gode vejr, fik årets første is og hyggede os. Han spørger så hvad der ville gøre mig aller mest glad af alt. Jeg svarer at det er jo dumt at spørge om, for det ved han jo godt og det vil han jo ikke give mig endnu.

Da vi så når længere og er helt alene giver han mig så en gave, et kort hvori der står:

"Søde skat,

Skal vi ikke prøve at få en lille en?

Du bliver en fantastisk mor!

Jeg elsker dig rigtig højt!

Kys"

Jeg kiggede bare på ham med tårer i øjnene og spurgte om det var rigtigt. Det var det, og ud kom endnu en lille gave, 2 små sutter. Så løb tårene rigtigt :)

Hvor er han bare verdens bedste mand! :loveshower :loveshower :loveshower Ligesom man tror han slet ikke er klar, så overrasker han en fuldstændigt!

Nå men i hvert fald har vi besluttet at jeg tager mine p-piller fuldt ud og så stopper jeg når blisteren er tom. :yiepie Hvor er det bare spændende, og lidt skræmmende. Og han synes slet ikke vi skulle tage hensyn til, at hvis det lykkedes i første hug ville det blive et december barn, som han sagde, så ville vi bare være glade over hvor heldige vi var at det gik hurtigt.

Så nu begynder vi PB om 1 måned!!! Hvor er det bare vildt, er så glad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en dejlig gave :loveshower :loveshower :loveshower

Hvor bliver det spændende at komme i gang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sød mand du har dig der, og tillykke med beslutningen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor lyder det bare fantastisk :loveshower Han lyder som en keeper, ham din mand, hvor er det sødt :biglove

Og så held og lykke med det :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor er det bare sødt :loveshower

Stort tillykke med den store beslutning..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ooor jamen vildt juhuuu!!!

Krydser fingre for jer :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt :loveshower Sikke sød han er :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh... Hvor er det bare sødt!! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skøn, sød og dejlig mand du har der :loveshower

Held og lykke med det, håber vi kommer til at kunne følges lidt måske når vi engang er heldige ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eij hvor er det en sød mand du har dig. :loveshower

Held og lykke når i skal igang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiih sikke en dejlig mand, du har - og sikke en dejlig overraskelse!

Lige som man mindst venter det.

Saa vil jeg se frem til at foelge dig herinde :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårh hvor er han sød :loveshower (Også total skøn historie at fortælle sit barn senere i livet. Det er jo virkelig en historie om hvor meget mor og far elsker hinanden og hvor ønsket h*n har været :kuller)

Og hvor fedt, at I går igang!!! :loveshower Det bliver SÅ spændende!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok sidder total hormonella og tuder bag skærmen!!! Det er bare SÅ sød en måde at gøre det på! :kuller

og kæmpe stort TILLYKKE :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak alle sammen, sikke en opbakning bare for at begynde PB, hvor er i bare dejlige :biglove

Og ja, min mand er altså sød, sjovt som jeg bare er blevet endnu mere glad for ham i dag :kuller Og han har virkelig tænkt over at det skulle være lidt specielt når vi besluttede at gå igang, men han havde tænkt og tænkt og ikke lige kunne finde den rigtige anledning. Så i morges vågnede han og tænkte at nu var det første forårsdag og dejligt vejr, det måtte være dagen.

Så nu er det bare spændende hvad der sker. Har taget p-piller i mange år, så regner ikke rigtigt med at få normal cyklus lige foreløbig. Men vi tager det stille og roligt. Havde jo ikke regnet med at vi skulle igang før tidligst til sommer, så har tid nok (siger jeg nu, det kan jeg nok fortryde ;) )

Jeg har i hvert fald lovet ham at vi ikke begynder at regne på ÆL (som om jeg kan lade være :P ) og tage ÆL tests osv, han vil gerne tage det stille og roligt, og det er jo nok fornuftigt nok.

Jeg glæder mig til at jeg kan skrive herinde når vi er gået igang med PB :bk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhh hvor dejligt :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Jeg bliver helt rørt på dine vejne :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han sød ;-)

Glæder mig til at følge jer :-) kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han dog fantastisk og sød... Kunne han ikke lige lære min mand, hvordan man gør.. Jeg fik jo bare; "øhm okay - det kan vi da godt"... Bliver helt misundelig - han lyder som en keeper.. Og mange tusinde gange held og lykke med projektet. Jeg håber det kommer til at gå hurtigt for jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårh hvor er han sød :loveshower (Også total skøn historie at fortælle sit barn senere i livet. Det er jo virkelig en historie om hvor meget mor og far elsker hinanden og hvor ønsket h*n har været :kuller)

Og hvor fedt, at I går igang!!! :loveshower Det bliver SÅ spændende!!! :loveshower

Ja, det er faktisk en sød historie :7himmel Hvorfor han også foreslog i går aftes at jeg begynder at lave en slags dagbog (uden slimrige detaljer) fra nu af tom fødslen som vi kan få lavet som en fin bog engang og give vores lille barn. Hvor er det dog en sød tanke. Og han tog et billede af mig i går på turen med sutterne i hånden så der er et billede der hører til historien :)

Ja, det er virkelig spændende! Den største beslutning i vores liv :kuller .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok sidder total hormonella og tuder bag skærmen!!! Det er bare SÅ sød en måde at gøre det på! :kuller

og kæmpe stort TILLYKKE :balloons

Nååå, er hvor du sød. Også selv om det bare er hormonerne der raser :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han dog fantastisk og sød... Kunne han ikke lige lære min mand, hvordan man gør.. Jeg fik jo bare; "øhm okay - det kan vi da godt"... Bliver helt misundelig - han lyder som en keeper.. Og mange tusinde gange held og lykke med projektet. Jeg håber det kommer til at gå hurtigt for jer!

Ja det må jeg jo indrømme at han er :kuller Men må også indrømme at han lige steg lidt i graderne her i går.

Tak tak, er spændt på hvor hurtigt det vil gå. Har i dag brugt meget tid på at læse nærmere om parabener og andet skidt, og puha, vil godt nok ikke have at alt det jeg har fyldt i/på kroppen skal påvirke vores lille bebs. Talte med manden om det og vi blev enige om at jeg fortsætter med p-pillerne 1 måned til. Jeg har så samtidig været ude og købe for næsten 1000 kr i parabene- og parfumefri produkter så vi har 1 ekstra måned at få skidtet ud på.

De sidste piller i denne blister skulle tages om 9 dage, så synes liiige det var kort nok tid at blive "kemi-fri" på. Jeg vil gerne have den perfekte babyhule! :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare sååååå sødt.

Held og lykke til jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER