TroldeMor

1000 uventede gode danske kroner...

16 indlæg i dette emne

Ja som overskriften siger, så dumpede der lige 1000 kr. ned i skødet på os i går :loveshower

Sikke dog en luksus, når man ellers plejer at skulle vende hver 5-øre :)

Men så er spørgsmålet...

Hvordan får vi mest muligt ud af pengene?

Det skal helt sikkert være noget godt, og måske noget "mand-og-kone" noget... Nu går der jo ikke så længe inden vi bliver 3 ;)

Bedste forslag indtil videre er:

En ekstra julegave til hver :)

En tur til et storcenter hvor vi hver kan købe noget vi har gået og manglet... :)

Men det må da kunne gøres bedre :D

Hvad ville i gøre??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En tur i biffen - det er da det i skal ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FEDT for jer - jeg ville købe lidt "luksus" til jer, som i egentligt ikke som sådant mangler men bare kan nyde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer jo an på hvad man ser som luksus?

Min mand vil f.eks. hellere i biografen end ud og spise - jeg har det lige omvendt :) Jeg syntes det er sååå hyggeligt at spise ude :)

Men man kunne f.eks. gå i biografen: man kan få de der pakker i Bilka til 200 kr hvor der er bif og popcorn til 2 personer :)

Så kunne i måske handle ind til lidt lækkert derhjemme: 3-400 kr. går der på det... :) og resten kan I bruge på det I går og mangler derhjemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes helt sikker i skal bruge pengene på mig :lol

Ej jeg ville bruge pengene på noget, som ville gøre livet lettere eller skønner. En wellvære tur for manden og jeg. eller lignende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en dejlig overraskelse for jer :)

Kan godt forstå dit "dilemma". Går i samme overvejelser, med det supergavekort jeg har vundet. Mandens kommentar var straks; "Ej hvor godt- kan man så bruge det i XL-byg? Vi mangler...." (holdte op med at høre efter)

Ved godt vi mangler (eller det gør jeg faktisk ikke) Men jeg vil altså hellere bruge gavekortet på OS. Altså enten til at komme ud at spise for, eller en tur i biffen. Det bliver det i hvert fald her.

God fornøjelse :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med sådan en overraskelse :) jeg ved ikke lige hvad jeg ville bruge dem på, hvis det var mig, måske bio og spisning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med pengene :)

jeg vil anbefale jer at gå ud og spise og få en særlig menu, et meget lækkert sted :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En tur i biffen - det er da det i skal ;)

Ja det var en god ide.... Manden er bare ikke så meget for at tage i biffen..

Men han har da godt nok snakket om at han gerne vil se den der Klovn film :whistling

FEDT for jer - jeg ville købe lidt "luksus" til jer, som i egentligt ikke som sådant mangler men bare kan nyde!

Ja, det er også det jeg allerhelst vil... Men hvad skal det lige være...

Hmm... måske en sæson af en god serie... Det har vi snakket om, her i den kolde vintertid....

Så er der også penge til overs til at komme ud og spise :)

Det kommer jo an på hvad man ser som luksus?Min mand vil f.eks. hellere i biografen end ud og spise - jeg har det lige omvendt Jeg syntes det er sååå hyggeligt at spise ude Men man kunne f.eks. gå i biografen: man kan få de der pakker i Bilka til 200 kr hvor der er bif og popcorn til 2 personer Så kunne i måske handle ind til lidt lækkert derhjemme: 3-400 kr. går der på det... og resten kan I bruge på det I går og mangler derhjemme

Ja det gælder jo om at få mest ud at pengene... Så hvis der kunne blive til både og, så ville det jo være fedt :P

jeg synes helt sikker i skal bruge pengene på mig :lol Ej jeg ville bruge pengene på noget, som ville gøre livet lettere eller skønner. En wellvære tur for manden og jeg. eller lignende

Ja det ku ligne dig :P

Hvis der dumper en million ned næste gang så skal jeg tænke på dig ^_^

Sikke en dejlig overraskelse for jer Kan godt forstå dit "dilemma". Går i samme overvejelser, med det supergavekort jeg har vundet. Mandens kommentar var straks; "Ej hvor godt- kan man så bruge det i XL-byg? Vi mangler...." (holdte op med at høre efter)Ved godt vi mangler (eller det gør jeg faktisk ikke) Men jeg vil altså hellere bruge gavekortet på OS. Altså enten til at komme ud at spise for, eller en tur i biffen. Det bliver det i hvert fald her.God fornøjelse

Ja, vi blev også bare glade :)

Manden var også ved at begynde på det der "praktiske-gris" noget... Men nægter at bruge dem på noget kedeligt haha :D

Og god fornøjelse til jer også! :)

Dejligt med sådan en overraskelse jeg ved ikke lige hvad jeg ville bruge dem på, hvis det var mig, måske bio og spisning.

Ja, det er altså ikke tit sådan noget sker :)

Bio og spisning er altså også bare så hyggeligt!

Tillykke med pengene jeg vil anbefale jer at gå ud og spise og få en særlig menu, et meget lækkert sted

Ihh tusind tak, det var bare en skøn overraskelse :)

Ja, der er et sted vi begge bare er helt vilde med... Men der passer pengene også med en middag for 2... Så det er IKKE mange gange vi har prøvet det... ^_^

----------------------------

Ihh hvor er i bare fulde af gode ideer :)

Bliv endelig ved... Glæder mig helt til at vise denne tråd til manden i aften :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var en god ide.... Manden er bare ikke så meget for at tage i biffen..

Men han har da godt nok snakket om at han gerne vil se den der Klovn film :whistling

Ja, det er også det jeg allerhelst vil... Men hvad skal det lige være...

Hmm... måske en sæson af en god serie... Det har vi snakket om, her i den kolde vintertid....

Så er der også penge til overs til at komme ud og spise :)

Ja det gælder jo om at få mest ud at pengene... Så hvis der kunne blive til både og, så ville det jo være fedt :P

Ja det ku ligne dig :P

Hvis der dumper en million ned næste gang så skal jeg tænke på dig ^_^

Ja, vi blev også bare glade :)

Manden var også ved at begynde på det der "praktiske-gris" noget... Men nægter at bruge dem på noget kedeligt haha :D

Og god fornøjelse til jer også! :)

Ja, det er altså ikke tit sådan noget sker :)

Bio og spisning er altså også bare så hyggeligt!

Ihh tusind tak, det var bare en skøn overraskelse :)

Ja, der er et sted vi begge bare er helt vilde med... Men der passer pengene også med en middag for 2... Så det er IKKE mange gange vi har prøvet det... ^_^

----------------------------

Ihh hvor er i bare fulde af gode ideer :)

Bliv endelig ved... Glæder mig helt til at vise denne tråd til manden i aften :bunny

hov hov hvordan kan du dog sige det, det er da slet ikke typisk mig, at sige sådan... Og hvis du giver en is, når du får/vinder en million, så krydser jeg finger for du vinder :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville dele pengene op og så aftale vi hver har 500 kroner til en eksta julegave :jul8:

Måske lidt kedeligt, men hyggeligt..

Og sikke lækkert, at få nogle uventede penge :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hov hov hvordan kan du dog sige det, det er da slet ikke typisk mig, at sige sådan... Og hvis du giver en is, når du får/vinder en million, så krydser jeg finger for du vinder :-)

Hvis jeg vinder en million så får i allesammen en is :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville dele pengene op og så aftale vi hver har 500 kroner til en eksta julegave :jul8:

Måske lidt kedeligt, men hyggeligt..

Og sikke lækkert, at få nogle uventede penge :super

Ja, den står helt sikkert også højt på listen... Vi har nemlig sat en ret lav grænse på gaver til hinanden i år... Så det ville bare være skønt med lidt ekstra :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det skønt for jer.. håber i får pengene brugt godt.. selvforkælelse er altid skønt i alle former :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg vinder en million så får i allesammen en is :D

:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville gå ud og spise, og få en hyggelig aften med manden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER