Guest

Brad Pitt

19 indlæg i dette emne

Jeg sidder og ser dr2 om oscar, hvor man ser klip fra de to film, som han er med i, som var nomineret.

Min første tanke var, hold da op han er kommet til at se gammel ud. Men han er vel også ved at have en vis alder.

Manden har været sexsymbol, og kåret til verdens lækreste mand. Hvilket han også har været. Særligt i Thelma & Louise, hvor han fik sit gennembrud er han lækker...

Jeg synes han minder mig lidt om Robert Redford, sådan lækker på den gode måde :)

hvad tænker i om Brad Pitt??? er han ved at være for gammel???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig haft den store interesse i Bradepanden, men synes da, at han ældes med ynde (hvis man kan sige det om en mand!)!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig været med på Brad Pitt bølgen. :) Ikke at sige at manden er grim, men jeg forstå ikke at han skulle være noget særligt, og jeg synes det er mange andre kendte mænd, der er BETYDELIGT flottere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har selv været på Brad-bølgen, synes særligt at han i midt 90´erne, hvor han spillede skurken var top lækker :)

Min søster har vist de fleste af hans film :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes han er TOP LÆKKER i den første halve time af 'Meet Joe Black', men derudover, så synes jeg han er smuk, men jeg kan sagtens finde andre kendte jeg synes er lækrere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller aldrig været helt solgt over Brad.

Synes dog, han er betydelig mere tiltalende end Redford ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også han er blevet en del ældre at se på....... men stadig charmerende mand. Måske jeg her på mine ældre dage er gået mere over til George Clooney og Bruce Willis :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også han er blevet en del ældre at se på....... men stadig charmerende mand. Måske jeg her på mine ældre dage er gået mere over til George Clooney og Bruce Willis :loveshower :loveshower

han er altså også bare et lækkert stykke mandfolk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig været med på Brad Pitt bølgen. :) Ikke at sige at manden er grim, men jeg forstå ikke at han skulle være noget særligt, og jeg synes det er mange andre kendte mænd, der er BETYDELIGT flottere :)

Har det på præcis samme måde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han bliver aldrig for gammel til mig :biglove :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

bum bum han er ikke lige på min top 10... men altså, han er da ikke grim

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig været opslugt af hans udseende, men han er da helt sikkert en pæn mand, som ældes med ynde efter min mening. Personligt er jeg mere til kendte, som er alderssvarende - Måske man skulle lave en tråd med det? De kendte mandfolk vi synes er for lækre og så dele billeder... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÅRH Brad Pitt!!! Jeg har altid haft et lille crush på ham... MUMS... han er så super lækker med sit lange hår i "legendernes tid" Tror det var dér jeg blev solgt - dagdrømte om at jeg var den lille pige der blev stor og endte med at blive gift med ham :kuller Eller som Achiles i Troy :7himmel

Har ikke set de nyeste billeder af ham - men hvis han er som Shean Connery så er det ikke en skidt ting at blive ældre! Elsker et rigtigt stykke MAND!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh... Brad Pitt i Troy.. Skønne skønne mand :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm jeg syntes han lækkerhed er kommet med årene han virker til at være en glad gadedreng som tager ansvar for sine unger.

Og jeg har sgu han er pænere end de fleste mænd jeg kender :balloons :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altid syntes, at han var NAM! Især i Seven og Troy :loveshower

Men jeg må indrømme, at jeg synes, det er gået lidt ned ad bakke for ham. Han KUNNE være en lækker midaldrende mand i stil med Clooney ( :biglove ), men synes sgu tit, han ser lidt usoigneret ud. Så et billede af ham fra Oscar-festen, hvor han havde sådan en "gammelmandsring" på - NEJ TAK!

Næh, så giv mig hellere George Clooney eller Colin Firth :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig været sådan til Brad Pitt, han har da været en pæn mand, men ellers tak.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, han bliver lækrere med alderen faktisk :D Synes han var ret flødebolleagtig i sine unge da, men nu... NAM!

Han slår dog aldrig aldrig ALDRIG Colin Firth af banen for mig :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER