Guest

Sjove/søde ting i jeres forhold

10 indlæg i dette emne

Kæresten og jeg mødtes den 17. december og blev kærester den 17. februar. Jeg har fødselsdag den 17. april. Vi bor begge to i nr. 17 (uden at bo sammen). Egentlig lidt skræmmende at opdage, men nu er 17 bare "vores" tal sammen. Ret hyggeligt egentlig. :loveshower

Nå, jo. Og hvis jeg får blomster får jeg 17 røde roser.

Vi er ikke specielt overtroiske, men syntes bare det er sjovt.

Hvad med jer? Har I ikke nogle sjove/søde ting jeres forhold? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Begge mine børn er født den sidste dag i et kvartal kl 20.30. Min mand har også fødselsdag den sidste dag i et kvartal men er født 19.30 (dog var der dengang vist nok skift af sommer/vintertid på netop hans fødselsdag).

Min mand har et eller andet med 8 og tilfældigvis bor vi i nr 8, vores vej har 8 bogstaver og vi har alle et 8-tal i de sidste fire cifre af vores cpr-nr (vi har også et 3-tal allesammen). Summen af min søns fødselsdato er 8 (datterens sum er 9, og hun er født 9 mdr efter min mands fødselsdag :) ).

Aldersforskellen mellem vores børn er den samme som forskellen på mandens søsters børn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er gift d 11August August er født d 11April og Astrid er fødi i 2011 :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har begge 6 bogstaver i vores fornavn, og 6 bogstaver i vores fælles efternavn. Alle de navne vi pt kan lide til evt. børn har også helt tilfældigvis 6 bogstaver.

Min bror har fødselsdag den 10, jeg den 11, manden den 12, min anden bror den 13, min mor den 14 :) Ene forskellige måneder og år dog! Hehe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev kærester d. 1 maj 2007, flyttede sammen d.1 maj 2008, blev gift d.1 maj 2010 og da vi sagde vores lejlighed op sku vi være ude d. 1 maj 2011

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand har altid boet i et husnr hvor tallet 3 er indgået. Vi har sammen boet i nr 3, 13, 3, 3 og bor nu i nr 47, 7-4=3. Han har fødselsdag D. 3. Vores første barn er født i marts. Har altid sagt at vi garanteret fik 3 børn, og nu sidder jeg og er gravid med nr 3. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle så lige tænke lidt, før jeg kunne finde på noget.

Isabella er født 05.07.09. Den 5. blev vi kærester, i 07 og Isabella er så født i 09. I 11 blev Karoline født. Så vi har 5,7,9,11 - gad vide hvad der sker i 13? ;)

Og så har pigerne kun 10 imellem deres sidste 4 tal i deres personnummer, selvom de er født med 2 år og 3 måneders mellemrum ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand og jeg fandt sammen 16/4 som også er hans forældres bryllupsdag.

Vi er asatro og begge vores børn er blevet født under tordenvejr.

Jeg ønskede mig brændende tvillinger da jeg var gravid med min søn. Han er født 31/5 (tvillingens tegn)

Jeg har altid været "forfulgt" af tallet 22. Jeg er født d 22. Jeg blev født i nr 22. Da jeg var 22 friede min mand. Hvis man lægger tallene fra vore kæreste dag sammen er resultatet 22 (16+4+2)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke noget spændene her, udover at vores børn er født på nogle "sjove" tidspunkter :)

Andy er født kl 22.22

Cody er født kl 03.43

Jessie er født kl 23.23

Det er vist det sjoveste her i huset :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min mand og jeg hedder næsten det samme.. julie liv holden & julian tim holden og så blev vi gift 10. juli 2010

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER