Anna1980

dyne om natten

15 indlæg i dette emne

Jeg har det problem med tobias at han får dynen op over hovedet om natten og kan ikke finde ud af at fjerne den igen... Sover jeres med dyne?? Kender nogen af jer det problem? Lige nu ligger han uden dyne med en god halv tyk nat dragt på... Ved bare ikke hvor vigtig dynen er for ham

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamie sover i uld sovepose - han får altid sparket dynen af, og kan ikke li at han skal ligge uden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sovepose? Noget hjemme syet eller købt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

David sover med dyne, men somme tider når man kommer ind og ser til ham har han sparket dynen af og ligger på den. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sovepose? Noget hjemme syet eller købt?

Man kan købe soveposer med eller uden ærmer, som gives på lidt a la en kjole der bare er syet sammen i bunden :)

Vi har nogle af bomuld. De koster 100 kr i IKEA og holder bassen fin varm. Det er lidt forskelligt om han har bare ben i den eller ej. Uanset hvad er han fin varm om morgenen - og i løbet af natten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan købe soveposer med eller uden ærmer, som gives på lidt a la en kjole der bare er syet sammen i bunden :)

Vi har nogle af bomuld. De koster 100 kr i IKEA og holder bassen fin varm. Det er lidt forskelligt om han har bare ben i den eller ej. Uanset hvad er han fin varm om morgenen - og i løbet af natten.

Det var billigt. Havde opdaget nogen hos babySam men det er jo en anden pris klasse.. Måske jeg skulle kører i ikea i stedet for

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var billigt. Havde opdaget nogen hos babySam men det er jo en anden pris klasse.. Måske jeg skulle kører i ikea i stedet for

Vi har den fra IKEA og en fra sebra. Den fra sebra går hele tiden op, uanset om vi vender den så lynlåsen er på ryggen eller på fronten. Ikeas lukkes ved halsen og ned, hvor sebra slutter ved halsen, så lynlåsen holderen (aner ikke hvad den hedder) ligger under hagen. Det er lidt irriterende, men den var på tilbud og er god som reserve, når den anden skal vaskes.

Kan helt klart anbefale at du køber to med det samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har vi købt to ikea så er spændt på i aften hvad han siger til at komme i den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeps, sovepose ;)

Jamie har denne uldpose fra disana KLIK

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeps, sovepose ;)

Jamie har denne uldpose fra disana KLIK

Den ser også lækker ud. Vidste slet ikke der fandtes så mange forskellige soveposer

Det fungerer bare rigtig godt for Tobias..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har du købt sovepose kan jeg se :)

Men ellers er et godt tip at sy en snor i sengetøjet (hvis der ikke allerede er snore til at lukke med), og så binde dynen fast til en tremme i fodenden af sengen :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har du købt sovepose kan jeg se :)

Men ellers er et godt tip at sy en snor i sengetøjet (hvis der ikke allerede er snore til at lukke med), og så binde dynen fast til en tremme i fodenden af sengen :balloons

Det var også en god idé må jeg sige... Det tip må jeg huske

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har du købt sovepose kan jeg se :)

Men ellers er et godt tip at sy en snor i sengetøjet (hvis der ikke allerede er snore til at lukke med), og så binde dynen fast til en tremme i fodenden af sengen :balloons

:super

Kan dog være svært for sengeranden, hvis den går ned under madrassen som vores gør ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Monique bliver puttet med dynen, men ender altid med at sove ovenpå den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er mest fordi han puttede dynen over hovedet og ikke kunne fjerne den og det turde jeg ikke blive ved med og denne sove pose er simpelthen genial!! Elsker den og det afsted af alt det gør tobias også :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER