Guest

Navne

14 indlæg i dette emne

Har i fundet på navnet til jeres lille prins/prinsesse?

Vi havde snakket om Frederik, det blev jeg så i tvivl om, så blev det Tobias, det blev manden i tvivl om. Nu er vi så endt på Anton, men der er stadig lang tid til maj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her har vi Oliver, Victor eller Villads, men vi er nok mest hooked på villads lige pt. Indtil igår var det Lucas og Benjamin, der var favoritterne, men nu er det altså Villads :loveshower:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores prinsesse skal hedde Astrid :-)

Vi havde Ida, Clara og Julie oppe at vende.

Men er begge forelsket i navnet Astrid :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lillebror skal hedde Max.. Manden er dog i tvivl om det er det rigtige, meen det tror jeg nu det er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er håbløst tabt i navnejagten :)

Måske Sebastian, Oskar eller Arthur

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her skal lille pigen hedde Sif... Det var vi rimelig hurtigt enige om... Vi har da nogle reserve navne hvis hun skulle komme ud og bare ikke ligne en Sif...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har været lidt sikre på Naya hvis det en pige, men nu jeg blevet vild med astrid...

af drengenavne har vi, magnus, Nikolai, Nicklas, Sebastian, Noah.. tror manden og jeg har hver vores favoritter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har været lidt sikre på Naya hvis det en pige, men nu jeg blevet vild med astrid...

af drengenavne har vi, magnus, Nikolai, Nicklas, Sebastian, Noah.. tror manden og jeg har hver vores favoritter.

Naya er altså også et flot navn. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har diskuteret en del i starten, men vi bliver ved med at falde tilbage på Signe, så bliver hun opkaldt efter sin oldemor på farmors side. Vores store pige Asta Marie er også opkaldt efter en oldemor og sin mormor, jeg fandt dog lige ud af at traditionen med Marie som mellemnavn i min familie strækker sig til bage til 1700tallet der er næsten en i hvergeneration i direkte linje

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har svært ved at vælge navn og mangler også et mellemnavn - der er ikke rigtig nogle i familien..

Men favoritterne er pt: Christian, Emil, Mathias, Anton, Tobias, Benjamin, Oskar, Lauritz, ell. Nikolai :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Her skal lillebror hedde Marcus :biglove Og det var faktisk min mand der kom hjem en dag, (inden jeg blev gravid) Og sagde: Hvis nu at det næste barn bliver en dreng, skal han så ikke hedde Marcus? Og det kunne jeg godt gå med til.. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Har fået kortet listen lidt, så nu er der kun : Christel, Isabella, Sissel, Silke, Victoria, Bennedicte, Melanie og Malou tilbage:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER