Tøs

jordemoder

21 indlæg i dette emne

Hej i dejlige tøsser :balloons

Jeg Har jo fået en del at tænke på også derfor jeg ikke er så aktiv herinde :unsure

Men Jeg undre mig lidt over jeg endnu ikke har hørt noget fra en jordemor og tænkte i måske kunne hjælpe mig lidt :help

Er det kun mig som ikke har hørt noget endnu??? Jeg ved at sygeplejsken som lavede min vandre journal skrev i den at vi ønskede en tidlig indsats fra JM da jeg har haft spiseforstyelser.

Men så var det jo ved NF at vi fandt ud af der var 2 og nu skal jeg så scannes igen på onsdag hvis jeg ikke kan få det rykket en dag så det passer bedre :rolleyes

Men forstår ikke jeg ikke har hørt fra JM

Håber i kan give mig et svar måske er det bare mig som slet ikke kan fordtå noget fortiden da jeg føler mig lidt slået ud efter min NF..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du burde da klart have hørt fra jordmoderen nu. Det er lang tid siden jeg fik brev med både tid til 1. Jordmoder besøg og MD skanning. Fik det et godt stykke tid inden NF skanning. Jeg ville ringe...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du burde da klart have hørt fra jordmoderen nu. Det er lang tid siden jeg fik brev med både tid til 1. Jordmoder besøg og MD skanning. Fik det et godt stykke tid inden NF skanning. Jeg ville ringe...

Tak :)

Hvem skal jeg ringe til??

Kan slet ikke overskue meget fortiden og synes ikke jeg kan finde den info jeg gerne vil :(

Har dog fået til til MD efter jeg var til NF men det er fordi jeg skal scannes hver 14dag ;) der skal jo være lidt positivt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke, hvor du bor i landet, men hvis du ikke ved, hvilken jordemoder "afd." du hører til, så ring til din læge og hør dem ad. De burde da vide det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ringe til din læge eller tjekke på hjemmesiden for det sygehus hvor du skal føde. Der fandt jeg et nummer til jordmoderafd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som de andre siger, snak med din læge eller det sygehus du er tilknyttet, de burde kunne hjælpe dig.

Og det er virkeligt mærkeligt at du ikke har hørt noget endnu.

Skriv lige når du har snakket med nogen om det...

-Ravn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skulle selv ringe til jordemodercentret her i esbjerg og aftale en tid, men det fortalte min læge mig så det undrer mig at ingen har forklaret dig om du selv skal ringe eller ej.. måske har lægen glemt det?..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror vist lige du trænger til en ordentlig :kram Jeg kan godt forstå du er lidt slået ud - men :kiss du skal nok klare det!!!

Jeg fik at vide at jeg selv skulle kontakte jordmoderen, det skulle jeg så ikke! Det klarede de på scannings stedet.

Men kontakt din læge og hør hvordan du skal forholde dig - så kan de måske give dig et nummer.

Min læge klokkede i det så jeg fik aldrig en scannings tid, jeg ringede til lægen og de ville så fixe det, men en uge efter havde jeg stadig intet hørt - til sidst endte jeg med at måtte bruge 2 timer på at ringe frem og tilbage mellem læge og sygehus for at få en tid. Og den fik jeg så (jeg tror det var) 3 hverdage efter så manden måtte aflyse et vigtigt møde i sidste øjeblik for at kunne være med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih havde da ikke lige set at du venter tvillinger, tillykke, og ja, det må være lidt overvældende.

Jeg fik først brev i sidste uge (15+) og skal til JM første gang på mandag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oki tak for jeres svar:) vil prøve at snakke med lægen i morgen er bare træt af tingende ikk lige går som de skal.. Kæmper også med en blærebetændelse som de ikk lige ved hva de skal gøre ved da jeg ikk tåler pesilin og sulfa som de vil behandle med så er godt træt af min læge pt.. :( men det går jo nok også skal jeg mig jo lige over choket om at der er to og ikk en:) det var jo slet ikk meningen at jeg skulle blive gravid nu og vi har ikk tvillinger i familien nogen af os :-) men men sådan er det jo bare og begynder da nu at glæde mig igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså her i varde skal man selv kontakte jordemoder.. Så det er bare at få fat i lægen eller det lokale jirdemodercenter, så skal der nok være en tid til dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været ved lægen igen i dag og de sendte mug på Hillerød fordi de mente jeg skulle indlægges da jeg ikk tåler meget medicin men er kommet hjem nu med nogen piller og der er ingen der forstår jeg ikk har fået en jordemor endnu men nu har lægen jeg talte med i dagsagtatde skal finde en tid til mig i morgen når jeg skal scannes igen:-) så nu satser jeg på at der kommer lidt modvind min vej nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 til dig

Håber de får bedre styr på det og du kan få noget ro :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 til dig

Håber de får bedre styr på det og du kan få noget ro :kram

Jo tak :) det håber jeg også synes jeg trænger til det så jeg forhåbentlig snart kan få lidt mere energi :) håber også du snart får svar på din NF så du kan slappe lidt af igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber snart du får en tid til jordemoder, så der kommer lidt mere ro på. Det er irriterende når det formelle ikke bare kører.

Stort tillykke med at der er to! Jeg er selv tvilling og ELSKER min søster så utroligt højt. (har 3 andre søskende, men det er bare noget andet med hende). Vi har haft så meget glæde af hinanden, selvom det selvfølgelig også har været irriterende ind imellem.

Er selv blevet gravid ved lidt af et tilfælde var absolut ikke planlagt til at være nu. Havde så mange andre planer :blush

Så det tog mig lidt tid at vende sig til tanken, og kan forstå at det er en endnu større overraskelse at finde ud af at der er to. Er sikker på at du klarer det super godt, både graviditet og at være tvillingemor.

P.s min mor og far fandt først ud af at der var to lidt over 3 måneder før vi kom! Du har noget længere tid til at vende dig til tanken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber du snart får en tid, for det er ulideligt at gå og vente

Stort tillykke med at der er to! Jeg er selv tvilling og ELSKER min søster så utroligt højt. (har 3 andre søskende, men det er bare noget andet med hende). Vi har haft så meget glæde af hinanden, selvom det selvfølgelig også har været irriterende ind imellem.

Velkommen i klubben :D Hvis du så siger en ældre og 2 yngre, så skriger jeg af grin...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber du snart får en tid, for det er ulideligt at gå og vente

Velkommen i klubben :D Hvis du så siger en ældre og 2 yngre, så skriger jeg af grin...

En ældre og to yngre!!! (de yngste er egentlig kun halve - men tæller som hele).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En ældre og to yngre!!! (de yngste er egentlig kun halve - men tæller som hele).

:lol :lol :lol :lol

Ja jeg har jo en ældre bror og to yngre brødre (også i defintionen "halve")

KÆFT det er sjovt det her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fået tid til jordemor på onsdag :) glæder mig til at skulle derned føler der er så meget jeg ikk har styr på :/ men det kommer der nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER