Nafrimi

ADVARSEL - gælder søndag og mandag

15 indlæg i dette emne

ADVARSEL!!!

Der er god grund til at låse døre og vinduer grundigt den kommende weekend, da en gruppe, formodentlig herboende, svindlere i denne tid stemmer dørklokker og truer sig til værdier.

De er bevæbnede og maskerede - Giv dem hvad de ønsker !!

Jeg går ud fra, at der kun er én gruppe på måske 5 personer, da mange træk går igen fra røveri til røveri.

Altid ringer de på og venter tålmodigt.

Når døren så åbnes, påstår de alle, at de hedder Fastelavn. Dette på trods af, at ingen er registreret under det navn her til lands.

Derfor går jeg stærkt ud fra, at der simpelthen er tale om falske identiteter.

Jeg vil fraråde, at man beder dem om ID. De er bevæbnede med birkeris og er dødsensfarlige.

Du skal bare gøre præcis hvad de siger. Det er heldigvis nemt at genkende tricktyvene.

Dels overtræder de næsten altid maskeforbuddet og prøver at foregive at tilhøre erhvervsgrupper som spøgelser, prinsesser og batmænd.

Herudover er de som regel af væsentlig kortere statur end den danske gennemsnitshøjde, så det kan meget vel tænkes, at vi har at gøre med specialtrænede dværge.

Efter at have opgivet falsk navn, sker der stort set altid det, at svindlerne helt konkret truer med 'ballade', medmindre de modtager et ikke nærmere defineret antal 'boller'.

Og her skal man aldrig tage fejl: Med 'boller' refererer de helt klart til kontanter :-)

:lol :lol :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:lol :lol :lol :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

lol_hitting.giflol_hitting.giflol_hitting.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tosset! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må hellere holde døren lukket så :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha ja kan meddele at jeg allerede er blevet "berøvet" af 4 bander i dag. Jeg har simpelthen hverken slik eller småpenge tilbage! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hahaha! Har ikke haft nogen ved min dør endnu, men de plejer at komme, så jeg venter spændt! :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER