Solvej99

Hvad har I lavet i dag?

37 indlæg i dette emne

I dag har jeg været på besøg hos Theos oldeforældre. De ville gerne give Theo en gave, så jeg fik 500 kr. til at købe noget selv.

Vi gik en tur af gå-gaden og her fandt jeg en læææækker flyverdragt i helt skrig grøn. Det allerbedste var at der var 50 %, så jeg fik den for 400 kr. :yay

post-570-078806800 1329336590_thumb.jpg

Nu vi var igang så måtte han da også lige have en bluse, der passede til.

Den var så IKKE på tilbud ;)

post-570-049567600 1329337086_thumb.jpg

Har haft en dejlig dag :)

Hvad har I lavet i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ej hvor er den bare fed, den flyverdragt.

Jeg har haft min eneste fridag i denne uge. Og jeg er næsten helt flov over, hvor lidt jeg egentlig har lavet.

Jeg har børstet hunden, dog kun halvvejs, jeg har taget bagpartiet, så må forpartiet tages fredag. Og så har jeg støvsuget, hvilket kræves efter jeg har ordnet hund, da det ligner snestorm efterfølgende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var i skole fra 8:15-11:25, havde samfundsfag :) kørte direkte over til min svigerinde og hjalp hende med at flytte til hendes nye hjem, sammen med en masse andre, så en tur i Jysk for hende, fællesspisning i flytterodet! Så kørte jeg manden hen til en ven, hjem og putte drenge også skypede jeg med min coach. Og det var så den dag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skøn flyverdragt og trøje, hvor er han bare sød! :loveshower

Jeg har været i praktik, så har siddet i møder fra ca. 8 til 16.30 + scoret nogle dele af en intelligenstest.

Da jeg kom hjem gik luften HELT af ballonen, så jeg har faktisk bare nørdet herinde siden :whistling Har dog lige smurt madpakke, og nu skal jeg pakke svømmetøj til imorgen og så i seng! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået lavet alt for lidt.

Men nu er jeg snart på vej i seng, til en snorkene smuksak.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stod op sammen med Maliva og J klokken 7.00 i morges og fik spist morgenmad og morgenhygget og klokken 9.00 gik jeg tur med Maliva og hun faldt i søvn og sov 45 min.

Klokken 10.00 kom sagsbehandleren og så har resten af dagen ellers gået med at prøve at få hende til at sove <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skøn flyverdragt og trøje, hvor er han bare sød! :loveshower

Tak :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han sød :)

Efter arbejde fik jeg bagt boller, lavede karamelsnitter og bagt småkager med prinsessen. derudover fik vi rryddet lidt op, leget, hygget puttet, lavede mad. Da far kom hjem legede vi lidt mere og puttede.

Da nadja sov så manden og jeg vores film færdig, og ellers smurte jeg madpakke og var lidt på babyklar inden jeg gik i seng.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stod op sammen med Maliva og J klokken 7.00 i morges og fik spist morgenmad og morgenhygget og klokken 9.00 gik jeg tur med Maliva og hun faldt i søvn og sov 45 min.

Klokken 10.00 kom sagsbehandleren og så har resten af dagen ellers gået med at prøve at få hende til at sove <_<

Sagsbehandleren? :lolhit (UNDSKYLD for den dårlige joke!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

VI har haft Lærke med i Baboon City i Herning, og sikke da en succes det var. Hun var næsten ikke til at få med hjem igen! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sagsbehandleren? :lolhit (UNDSKYLD for den dårlige joke!)

Ja! :P hun var simpelthen så træt. Vi prøvede alt, men intet hjalp og hun kunne bare ikke falde i søvn - så til sidst tog hun hjem :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har været på arbejde, der hvor jeg er afløser, total hyggeligt job, hvor der er tid og overskud til at hygge om beboerne :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skole, hyggetur med Isaac, lavet mad og nu er jeg bare død

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skole 8:15-15:20, handle, hygge med familien og nu er jeg på vej hen til en sød veninde som jeg har mødt på BX :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været hjemme og besøge min bror, hans kone som lige har fået en datter for en uge siden.. hvor er det lykke at sidde med sådan en. Og nadja kunne lege med deres ældste datter.. de hygger sig altid de to kusiner :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har total fastelavn bygget i Bilka med pigerne hvis man kære Sofie blev katteprinsesse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har gået tur i sneen :7himmel

Og her til aften har jeg haft besøg af gode gamle veninder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fladet ud i det lille hjem og så har jeg oprettet en ny mortråd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har malet i dag, og så sagt farvel til min gode gamle bil :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har.... trukket vejret, set en film og det var sådan set den dag :P

I morgen skal vi kører min mor til lægen, handle ind og evt. op og få lavet en tid til samtale ved VUC.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sovet til 9.30 (fryd!!) og så har vi ellers hygget om Marlon og hinanden, været en tur ved købmanden, haft besøg af bedstefar, jeg har været i bad og så har jeg lavet aftensmad..... Nu sidder jeg i sofaen og hygger lidt med min iPad mens Marlon sidder og læser i en bog (jep, har über-klogt barn :P ) og manden rydder af :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har afleveret Isaac til fastelavn i børnehaven, været ude ved en veninde, for at begynde på opgaven på dette fordybelseskursus, derefter hjem og hente Isaac, vaske møgbeskidt flyverdragt - den var seriøs smurt ind i mudder, været ude for at handle, støvsuget, snakket i telefon med min svigerfar og nu slapper vi af inden Isaac skal puttes og jeg skal have bagt cookies og muffins

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har været i praktik, spillet ludo med nogle af beboerne i eftermiddags, og tabte desværre stort, men hold op hvor vi havde det sjovt undervejs.

Nu har jeg forberedt mig til min forventningssamtale imorgen. Glæder mig til den, fordi jeg allerede nu har fået lov til nogle af de ting, som jeg gerne ville i denne praktik... Nyder at komme på arbejde hver dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skole, 4 km løb og nu hygge med manden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Startet i skole, hvor vi skal have farligt gods bevis i denne uge...Gaaab...

Derefter hjem, til træning og så ellers slappe af med min skat nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER