TroldeMor

Valentinsdag - skal i fejre den?

26 indlæg i dette emne

Sådan på årets mest romantiske dag, synes jeg det var oplagt at høre om der er nogle som skal fejre dagen, eller gør noget særligt ud af den?

Herhjemme er manden ikke helt med på idéen, og man kan jo ikke så godt tvinge ham til at give en gave, blomster eller middag :D

Så vi skal ikke noget, og det plejer vi heller ikke.....

Men fik da lov at tage dejligt langt bad :rolleyes :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

NOPE... her er manden også meget imod det....

Bla. fordi alt det indebærer sjovt nok oftest stiger ret meget i pris.... så jeg fik blomster i lørdags - BARE FORDI! Og ikke fordi det var en dag hvor mænd er "tvungne" til det ;)

Og hvis vi skulle fejre det havde det alligevel pt. ikke været særlig sjovt da vi jo ikke kan tage ud at spise..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

;) Hvor pudsigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal arbejde til kl 18, så skal vi hente en skråstol også skal jeg hjem og slappe af.. Ingen vild romantik her, men min kæreste er også meget anti-valentinsdag-mand..

Lige et bispørgsmål; Er det kun mig der synes de ikke har gjort så meget ud af Valentinsdag i år, som de plejer??? Tænker på kager, blomster, bøger osv.. SYnes ikke rigtig jeg ser noget med Valentin...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan jo så svare i din hvad jeg skrev i min egen tråd :P

Vi fejre det ikke normalt, men manden spurgte selv. Vi kan så ikke få Nadja passet, men vi tager alle 3 ud og spiser på den kinesiske restaurant, en som har et rigtig lækker og stor udvalg af sushi også. Når vi kommer hjem skal nadja jo direkte i seng, så vi har planlagt at leje en film og hygge :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej vi skal ikke fejre noget. Manden er på arbejde til kl 20, og så skal vi bare slappe af herhjemme med en god film (som vi plejer) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NOPE... her er manden også meget imod det....

Bla. fordi alt det indebærer sjovt nok oftest stiger ret meget i pris.... så jeg fik blomster i lørdags - BARE FORDI! Og ikke fordi det var en dag hvor mænd er "tvungne" til det ;)

Og hvis vi skulle fejre det havde det alligevel pt. ikke været særlig sjovt da vi jo ikke kan tage ud at spise..

Ja, hvis det foregår sådan, så er det jo bare endnu mere skønt..... Og hvor er han sød din H :biglove

Synes bare så mange mænd siger det der med at de heller vil give noget en dag hvor det ikke er fordi man "skal"..... Men sjovt nok, så sker der heller ikke noget årets andre 364 dage :rolleyes ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et bispørgsmål; Er det kun mig der synes de ikke har gjort så meget ud af Valentinsdag i år, som de plejer??? Tænker på kager, blomster, bøger osv.. SYnes ikke rigtig jeg ser noget med Valentin...

Det har jeg faktisk også tænkt..... Måske de har fundet ud af at de giver mere for reklamerne, end de rent faktisk tjener på dagen :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal være alene hjemme i aften og jeg glæder mig :)

Min kæreste går IKKE ind for Valentins dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det bliver heller ikke fejret herhjemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, hvis det foregår sådan, så er det jo bare endnu mere skønt..... Og hvor er han sød din H :biglove

Synes bare så mange mænd siger det der med at de heller vil give noget en dag hvor det ikke er fordi man "skal"..... Men sjovt nok, så sker der heller ikke noget årets andre 364 dage :rolleyes ;)

Ja du har nok ret... de fleste glemmer det nok... og H sagde os til mig den anden dag.. at han var ked af han ikke var bedre til og gøre sådan noget.

Men helt ærligt.. at komme hjem efter en krea-hygge dag.. til et total clean hus og en kæmpe buket blomster - hvori der sidder et kort med ordene: BARE FORDI (og en masse røde hjerter).. ved du hvad... så er det sgu okai hvis det er sjældent! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej for vil heller have at manden giver af lyst, end fordi det er en dag, som siger man skal.

Men vi har gjordt lidt i det, da vi var yngre. Men min mand skal træne fordboldgutterne i aften, så der er ikke så meget tid til det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt bliver den fejret, vi skal have god mad og så har jeg haft Isaac med ude for at købe en lille gave til M (det blev til to (en fra os hver) bordskåner, formet som blomster i lilla (M's ynglingsfarve)) men ellers er det bare en aften lige som alle andre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

om vi fejre det herhjemme det ved jeg ikke rigtig men vi fejre kærligheden herhjemme for vi blev gift på valentinsdag i 2008 så har bryllupsdag i dag...

men jeg tvivler på jeg får blomster eller andet idag men det er mest af økonomiske årsager..

men vi får børnene passet i aften og har fået et tilskud af min far til at skulle ud og spise og ja her idag er der kommet et kort med 100 kr til fejring fra svigerforældrene som går meget op i bryllupsdage både deres egen og deres børns :loveshower

så når manden kommer hjem 1 time før han plejer skal han lige have skiftet tøj for gider ikke have ham med i hans orangearbejdstøj også skal vi om og aflevere vores avl hos et vennepar også går turen mod jensens bøfhus til kæreste hygge et par timer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja du har nok ret... de fleste glemmer det nok... og H sagde os til mig den anden dag.. at han var ked af han ikke var bedre til og gøre sådan noget.

Men helt ærligt.. at komme hjem efter en krea-hygge dag.. til et total clean hus og en kæmpe buket blomster - hvori der sidder et kort med ordene: BARE FORDI (og en masse røde hjerter).. ved du hvad... så er det sgu okai hvis det er sjældent! ;)

Årh :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja du har nok ret... de fleste glemmer det nok... og H sagde os til mig den anden dag.. at han var ked af han ikke var bedre til og gøre sådan noget.

Men helt ærligt.. at komme hjem efter en krea-hygge dag.. til et total clean hus og en kæmpe buket blomster - hvori der sidder et kort med ordene: BARE FORDI (og en masse røde hjerter).. ved du hvad... så er det sgu okai hvis det er sjældent! ;)

Ihh det måtte han meget gerne lære M...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har min mand tidligere været i langvarigt forhold med en pige fra USA, så jeg kunne ikke lade være med at grine lidt for mig selv, da han meget forsigtigt spurgte om jeg ville fejre dagen i år, selvom vi ikke har gjort det tidligere.

Vi er heldigvis enige om, at valentinsdag er en af årets mest uromantiske dage, idet der fra butikkernes side af er en markedsføring af, at vi allesammen skal være tuttenutte forelskede med roser og chokolade.

Så vi fejrer dagen idag, som alle andre dage med at når han kommer hjem fra arbejde, spiser vi lækker aftensmad (gør vi altid for han er superb i et køkken :7himmel ) og så hygger vi med en film eller lign, indtil vi kravler i seng alt for sent og putter under dobbeltdynen :loveshower

Til gengæld er vi så til små søde overraskelser og forkælelse... noget så simpelt som, at jeg går ud og laver et glas cola med citron, isterninger og sugerør bliver han vildt lykkelig for, når han sidder foran computeren og prøver at slappe af efter arbejdsdagen; og jeg har jo så bestemt heller ikke noget imod at han styrter halvt ind i busken, når han finder årets første vintergækker (en af mine yndlingsblomster)

Bare fordi-gaver er vi også gode til, gerne med et smil på læben.

Sidste ting han fik var en barbermaskine - måske som en lille hentydning til vagabond-looket :badgirl men var egentlig noget han havde ønsket sig et stykke tid, men bare ikke fik købt. At jeg så fik nogle dimser til at sætte under skoene, så de fungerer i stil med pigsko, kan jeg jo så slet ikke forstå :lolhit jeg er da aldeles ikke mester i at skvatte... og slet ikke når der er is/sne.

:btopic men ja/nej.... ikke mere fejring af valentinsdag end enhver anden dag med manden i mit liv :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det bliver ikke fejret herhjemme. Tænker dog på min afdøde mormor, som havde fødselsdag i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej vi gør intet ud af Valentines dag..

Min mand vil hellere give "Bare-fordi"-blomster.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej - ikke en tradition vi har taget ind.. Synes det virker påtaget at skulle give/få blomster eller lign., og vil da personligt hellere have blomster en helt almindelig dag uden nogen grund til at skulle have dem..

Men synes da det er fint at så mange vælger at gøre lidt ekstra ud af det.. iloveyou.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gør heller ikke noget ud af Valentinsdag herhjemme :)

Men det gør vi så hver den 26 i hver måned :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Troede ikke vi skulle fejre det, men kæresten synes åbenbart alligevel jeg skulle have lidt, elsker den mand :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gør heller ikke noget ud af Valentinsdag herhjemme :)

Men det gør vi så hver den 26 i hver måned :loveshower

Det samme nummer bruger vi, bare den 15., men i morgen skal kæresten til begravelse, så det er der ikke meget kærlighed og lykke over - derfor gør vi det i dag i stedet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nix, vi fejrer den ikke :)

Jeg forbinder det egentlig mere med hjerteballoner, hjerteformede småkager, rødt glimmer überalles, små bamser og corny lykønskningskort end med egentlig romantik og kærlighed.

Men hvis nogen var med på at holde en total plat og corny valentinsfest, hvor dresscoden var rød, og hvor man fik hjerteformet sushi og jordbær cocktails osv, så var jeg nok frisk :P Det kunne da være sjovt! :D

Men at min mand skal give mig blomster (eller andet) fordi det lige er d. 14. februar, det giver ikke mening for mig. Så foretrækker jeg alle de søde buketter, som jeg får bare fordi han tænker på mig :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER