Barbamama

Ynlingsreklamer og hadereklamer

71 indlæg i dette emne

jeg synes også der er noget mystisk og lureret ved den reklame. Personligt ville jeg heller sende mit guld til dig, end til det firma...

Hehee, ja ikke? Der er filme mange mennesker jeg hellere ville sende mit guld til end dem i den reklame... Synes bare den reklame skriger "FUP!"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehee, ja ikke? Der er filme mange mennesker jeg hellere ville sende mit guld til end dem i den reklame... Synes bare den reklame skriger "FUP!"

Prøv at ligge mærke til hans mund... det er SÅ meget shoppet ind på ham...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vild med den nye rejsereklame.

Hvor ham den blege sidder hjemme i sofaen og der kommer en solstråle ind af vinduet. Han går i total sommermode, smører solcreme på den lille plet, vender og drejer sig. hahaha, jeg kan virkelig godt lide den :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vild med den nye rejsereklame.

Hvor ham den blege sidder hjemme i sofaen og der kommer en solstråle ind af vinduet. Han går i total sommermode, smører solcreme på den lille plet, vender og drejer sig. hahaha, jeg kan virkelig godt lide den :lolhit

ha ha ja den er også god - kan lige se mig selv ligge der!!!

Kan virkelig ikke li red-bullreklamerne, den klamme med opvaskemaskinen der render fedt og snavs igennem....

men M&Ms er sjove og så bliver jeg altså blød når jeg ser Merci reklamerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vild med anton berg reklamerne med kvinderne i skobutikken, og billedbladet royal har vi alle lov til at være :) særligt den med rockeren som sidder med sin gravhund :lol

eller TDC´s reklamer med Britta og Claus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

og den nye louis Nielsen med ham der tror han er i dampbad, men i stedet for er havnet i Gordon Ramseys køkken

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ultimativ hadereklame: Cult shaker :puke I ved dem, hvor en storbarmet (halv)nøgen kvinde har flasken et lettere obskønt sted...

Men det er også fordi jeg (over)fortolker et virkelig virkelig usselt budskab i dem... "Kære lille bumsede teenageknægt. Drik den her usunde energidrik, så vil alle de billige damer pludselig kaste sig over dig". Bvadr! :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ultimativ hadereklame: Cult shaker :puke I ved dem, hvor en storbarmet (halv)nøgen kvinde har flasken et lettere obskønt sted...

Men det er også fordi jeg (over)fortolker et virkelig virkelig usselt budskab i dem... "Kære lille bumsede teenageknægt. Drik den her usunde energidrik, så vil alle de billige damer pludselig kaste sig over dig". Bvadr! :puke

Jeg hader også virkelig cult reklamerne af samme grund som dig :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den nye zendium reklame... jeg HADER dubbed reklamer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3-reklamerne! :loveshower Jeg kan ikke lide 3, men de hunde er da bare SÅ søde!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker Spar Nord's reklame med kolik.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader Nykredit er en banke - BLÅ... blabla.gif Belastende..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en Mikkel Hansen reklame?!?!?! :gal

(head and shoulders)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er vild med anton bergs reklame med kvinderne i skobutikken, har jeg skrevet det??

eller den nye for viasat film, hvor den lille dreng laver en biograf i hjemmet, synes den er sååå sød

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er også ret vild med de reklamer, som har iørehængende musik...

eks.

Her er pingvinen midt i et eventyr, for det er danefrost

eller

slip den løs en tiger, vis dem hvad du kan, kelloggs frosty smager godt, og vækker en tiger i dig.

choko en knasende bjørn, knaser højt med alle børn, chokos fra kellogs, knasene bli´r til mere og chokos den smager af mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehee, ja ikke? Der er filme mange mennesker jeg hellere ville sende mit guld til end dem i den reklame... Synes bare den reklame skriger "FUP!"

I starten da de sendte den stod der også et andet telefonnummer, end han sagde :huh :huh :huh Bare det gjorde at reklamen var SÅ utroværdig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har virkelig også fået et had til SuperBest reklamerne - Altså ikke nok med jeg skal kigge på ham, så skal jeg også høre på ham i radioen hvor reklamerne kører :rolleyes <_< :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt tosset med Snickers-reklamerne, med fyre der bliver til divaer når de er sultne - det er da alt for sejt, at han bliver til Alexis fra Dollars! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt tosset med Snickers-reklamerne, med fyre der bliver til divaer når de er sultne - det er da alt for sejt, at han bliver til Alexis fra Dollars! :D

Ja den er lidt sjov :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt tosset med Snickers-reklamerne, med fyre der bliver til divaer når de er sultne - det er da alt for sejt, at han bliver til Alexis fra Dollars! :D

:ditto

den kan jeg også godt lide.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, der er godt nok mange dårlige reklamer. En af de mest ulækre var nok den fra unibet(?), hvor to mænd vædder om hvem der bliver skidt i munden af en fugl?!? Føj!!! Brevguld er også bare træls. Tager lyden af eller skifter kanal når den kommer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER