Berit

Barsel - nogen der er begyndt at tælle ned...?

25 indlæg i dette emne

Nu ved jeg godt at jeg er lidt tidligt ude, men ville lige hører om der er andre end mig som GLÆDER sig til at gå på barsel :balloons

Nu regner jeg ikke med at være på arbejde indtil den "officielle" dag min barsel starter.

Jeg har ved de to sidste graviditer haft forkortet livmoderhals og begyndende åbning, så sandsynligheden for det sker igen er MEGET stort.

Som jordemoder sagde - du er bare lidt blødere i bunden end andre :rolleyes

Men anyway - jeg kan godt mærke at jeg glæder mig. Synes jeg er VIRKELIG træt hverdag, ondt i lænden efter frokost og temmelig udkørt når klokken nærmer sig 14.30 <_<

Er der nogen af jer andre som har det på samme måde?

Heldigvis er der virkelig god aktivitet fra prinsessen, så det hjælper en del på humøret :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er lige på visit fra maj... men jo jeg tæller i den grad ned... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tæller også ned! Er helt smadret efter arbejde, så glæder mig virkelig til at skulle gå lidt hjemme..

Går først på barsel 2. juni - så der er jo lææænge til!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig til selve barslen, men mest fordi der så er kort tid til at den lille kommer ud til os :) Arbejdsmæssigt har jeg det rigtig godt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig også! Det går fint på jobbet, men jeg glæder mig :-) Krydser fingre for at smerterne i symfyse og hofte ikke bliver værre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg jo sygemeldt indtil fødsel så går jo hjemme i forvejen :) men glæder mig nu til jeg officielt er på barsel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tæller ikke som sådan ned - jeg glæder mig da til at jeg går af den måned før da det så betyder at fersken snart kommer :D jeg har drømme stillingen så hænger ved så længe jeg kan holde til det og til barsel..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tæller ned. 21 arbejdes dage tilbage. Uden at tælle weekender og fridage med.

Glæder mig sååååååååå meget. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig også til at ku gå på barsel - kan gå 8 uger før:)

Jeg har det fint nok på arbejdet, men er bare træt når jeg kommer hjem og ska bare slappe af en time på sofaen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa :D

Jeg er studerende - og skal til at afslutte min bachelor. Min sidste undervisningsdag er d. 14. marts og derefter står den kun på bachelor-opgave-skrivning hjemmefra, indtil den 1. maj, hvor jeg så skal ha' afleveret min opgave.

Efter bacheloreksamen (1-2 uger efter afleveringsdatoen)går jeg på barsel frem til d. 1. september 2013, hvor jeg så starter kandidaten.

Jeg GLÆDER mig SINDSYGT meget til jeg kan gå på barsel og den lille er kommet til verdenen!! :D

Kh

Sata

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, slet ikke... Er ikke engang helt klar over hvilken dag jeg kan gå fra - men mener det bliver omkring 1. maj... Men vi har en kæmpe stor international konference midt i maj som jeg er med til at afholde, og så har jeg siddeløbende et uddannelsesforløb, hvor jeg har en mødegang ultimo maj... så her er der absolut ingen pres på for at gå på barsel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt at hører jeg ikke er den eneste der tæller ned.... :balloon

Jeg skal til lægesamtale på tirsdag på Hillerød Sygehus og er lidt spændt på hvad de siger....

Må indrømme jeg håber lidt på de siger jeg skal trappe ned - havde en ½ fridag her i fredags og det var så dejligt :rolleyes

Jeg var slet ikke så træt som jeg er normalt - det spiller selvfølgelig nok også en del ind at jeg er temmelig træt af mit arbejde og egentlig helst vil være derhjemme :whistling

Ellers tror jeg lægen siger noget til ved 2. læge besøg 12. marst 2012...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ca 25 arbejdsdage tilbage til jeg går fra d. 21.marts - og jeg glæder mig SÅ meget ! Syntes det er trætheden der er den værste, er på flextid, så kan se hvordan mit plus på kontoen stille og roligt bliver brugt til at gå tidligere hjem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

21. marts, milla, det er da længe før, du kan gå fra :blush (Lucky you)

Jeg er superglad for mit job, men har meget at se til, meget ansvar og mange rejsedage rundt i DK for at undervise, videreformidler og deltage i diverse implementeringsaktiviteter rundt omkring i afdelingsområderne. Så glæder mig til bare at kunne sove videre, når kæresten står op og daffer på job - men det bliver først en måneds tid før, så engang medio maj. Tror jeg har omkring 50 arbejdsdage tilbage, når jeg fraregner weekender samt to ugers ferie omkring påske :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan gå 6 uger før. Det er 3. maj. Der er læææænge til...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går først på barsel d. 3. maj (pga. st. bededag d. 4. maj) så det er 4 uger før min termin, men så længe, at jeg har det godt og ikke har de vilde gener, så tror jeg også, at det er godt nok, at jeg ikke går fra på barsel før - kan forestille mig, at tiden vil føles lang, hvis man skal gå hjemme 8 (måske 10) uger inden baby kommer....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

21. marts, milla, det er da længe før, du kan gå fra :blush (Lucky you)

Jeg er superglad for mit job, men har meget at se til, meget ansvar og mange rejsedage rundt i DK for at undervise, videreformidler og deltage i diverse implementeringsaktiviteter rundt omkring i afdelingsområderne. Så glæder mig til bare at kunne sove videre, når kæresten står op og daffer på job - men det bliver først en måneds tid før, så engang medio maj. Tror jeg har omkring 50 arbejdsdage tilbage, når jeg fraregner weekender samt to ugers ferie omkring påske :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

21. marts, milla, det er da længe før, du kan gå fra :blush (Lucky you)

Jeg er superglad for mit job, men har meget at se til, meget ansvar og mange rejsedage rundt i DK for at undervise, videreformidler og deltage i diverse implementeringsaktiviteter rundt omkring i afdelingsområderne. Så glæder mig til bare at kunne sove videre, når kæresten står op og daffer på job - men det bliver først en måneds tid før, så engang medio maj. Tror jeg har omkring 50 arbejdsdage tilbage, når jeg fraregner weekender samt to ugers ferie omkring påske :whistling

ja men det er fordi jeg bliver sygmeldt i uge 28 pga tvillingerne, det anbefaler Jordmoderen så det følger jeg selvfølgelig :) skal så også til gengæld sættes i gang i uge 38.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gaar egentlig hjemme allerede, i og med at jeg til stadighed venter paa alle at alle mine mange italienske papirer gaar igennem og jeg kan starte mit eget. Med det tempo de har paa hernede, saa ender det nok med at jeg kommer til at aabne biksen om en maaneds tid og dermed trappe op. Ved ikke hvordan det skal gaa, naar Noah kommer ud til os, men tror min mand vil hjaelpe mig i en periode.

Som selvstaendig vil jeg kunne soege barsel, som i Italien kun er to maaneder foer foedsel og 4 eller 6 uger efter... men nu faar vi se hvad der byder sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig også vanvittigt til at gå på barsel.

Jeg kan har sidste arbejdsdag d. 13. april, så der er egentlig ikke så længe til, men efter mit uheld og da jeg arbejder som pædagog i en vuggestue, synes jeg efterhånden det er ved at være lidt hårdt.

Jeg glæder mig til at ha tid til at ordne babyværelse, til at være der ekstra meget for min lille datter, så hun ikke føler sig glemt, til at bage boller, kage og pølsehorn. Og til at kunne slappe af og få lidt mere overskud.

Jeg ved ikke om jeg evt skal sygemeldes pga stærker bækkensmerter/bækkenløsning her i nærmeste fremtid, nu må vi se.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg nede på 14 arbejdes dage.

Jeg er dog begyndt at have meget ondt i bækknet. Men jeg vil så gerne gå tiden ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg nede på 14 arbejdes dage.

Jeg er dog begyndt at have meget ondt i bækknet. Men jeg vil så gerne gå tiden ud.

hold da op - hvordan kan det være at du kan gå så meget før?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jep jeg tæller ned. Der er 46 arbejdsdage tilbage. Ved dog ikke om jeg holder så lang tid, er allerede deltidssygemeldt pga. dårlig ryg og bækkenløsning, men vil nu give det en chance.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hold da op - hvordan kan det være at du kan gå så meget før?

Jeg har 14 dages ferie jeg skal have holdt ;-).

Jeg går fra 16 marts.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja men det er fordi jeg bliver sygmeldt i uge 28 pga tvillingerne, det anbefaler Jordmoderen så det følger jeg selvfølgelig :) skal så også til gengæld sættes i gang i uge 38.

Nå, sådan :) . Uhhh, det bliver spændende med hele to små guldklumper :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER