Solvej99

Babyshower

37 indlæg i dette emne

Hej piger

Jeg synes, at idéen om et babyshower er rigtig hyggelig. Man kan samle alle sine gode veninder til hygge og cupcakes osv. inden den lille kommer :)

Men jeg er dog lidt i tvivl. Det er jo ikke så udbredt i Danmark, så jeg er lidt bange for om folk vil tro, at det bare er noget jeg holder for at få gaver. Hvis jeg holder et, så har jeg tænkt mig at skrive, at man ikke behøver at medbringe gave - men alligevel...

Hvad har I tænkt om det? Er der nogen af jer har holdt et eller overvejer at gøre det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er alt for amerikansk til mig! Personligt ville jeg hellere invitere mine veninder til en hyggeaften inden babys ankomst i stedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

babyshower vil jeg som sådan ikke holde, men vi kommer til at holde se vores barnaften, hvor vi lige så snart vi får barn i forslag og har takket ja til det, det er vi i hvertfald sikker på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil ikke holde et babyshower. Det er for amerikansk i mine øjne. Jeg vil hellere invitere til en hyggeaften med veninderne hvis det skulle være uden at kalde det babyshower. I mit hoved ville jeg hvis jeg blev inviteret til et babyshower tænke at så skulle der gave med. Det synes jeg høre dåben/navngivningen til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det skal jeg ikke holde :)

Det er også alt for amerikansk for mig.. Vil rigtig gerne hygge om mine veninder, men det må blive en dag jeg har født.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babyshower er ikke noget man SELV invitere til...det gøres af fx. veninderne som en overraskelse til moderen ^_^

Så nej jeg ville ikke invitere til et, men blive glad hvis det blev holdt for mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ELSKE mine veninder ville holde et for mig den dag jeg er så heldig...... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ELSKE mine veninder ville holde et for mig den dag jeg er så heldig...... :loveshower

Jeg skal med glæde holde et shower for dig når du bliver gravid sveske :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal med glæde holde et shower for dig når du bliver gravid sveske :loveshower

:boo :boo :wub :biglove :kiss

Hvor er du vidunderlig søde.....

Her begyndte jegs å akut og tude.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo :boo :wub :biglove :kiss

Hvor er du vidunderlig søde.....

Her begyndte jegs å akut og tude.....

Jamen når du bliver gravid skal de 6 års kæmpen, da fejres :loveshower :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen når du bliver gravid skal de 6 års kæmpen, da fejres :loveshower :kram2

Jaaa det er jo os det jeg har i tankerne.... syntes på ingen måde det er amerikansk....

Men hvor er du skøn søde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mine veninder holdt det for mig, sååå hyggeligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaa det er jo os det jeg har i tankerne.... syntes på ingen måde det er amerikansk....

Men hvor er du skøn søde...

Jeg synes det er lidt amerikansk, men synes fx halloween er mere amerikansk.

Jeg kunne godt forestille mig at holde et for en veninde, og vil da håbe nogen ville gøre det for mig. Jeg behøver ik de vilde gaver. Bare kage og hyggeligt samvær ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mine veninder holdt det for mig, sååå hyggeligt

Åh, hvor hyggeligt :)

Kan også være at jeg skal satse på, at mine veninder gør det. Der er faktisk et par stykker, der har nævnt det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er lidt amerikansk, men synes fx halloween er mere amerikansk.

Jeg kunne godt forestille mig at holde et for en veninde, og vil da håbe nogen ville gøre det for mig. Jeg behøver ik de vilde gaver. Bare kage og hyggeligt samvær ^_^

Det er også sådan jeg tænker det :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også det er for amerikansk - har ikk behovet for at holde babyshower.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad er det der babyshower... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også det er for amerikansk - har ikk behovet for at holde babyshower.

Enig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville aldrig holde sådan noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ELSKE mine veninder ville holde et for mig den dag jeg er så heldig...... :loveshower

Jeg skal med glæde holde et shower for dig når du bliver gravid sveske :loveshower

Det tænkte jeg også.. Vi skal da holde det største babyshower for dig Stinnamus... jeg ved allerede hvad gaven skal være :D

Jeg ønsker mig også selv et babyshower.. men ærligt er jeg ikk ked af jeg ikk fik det og heller ikk får det næste gang, når man ikke særlig mange veninder har så vil det jo nok være lidt kedeligt.. Jeg vil dog elske at holde det for en..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg ville ikke selv have et, og ville aldrig holde et.

Jeg synes også det er for amerikansk, er heller ikke til Halloween og valentines day

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tænkte jeg også.. Vi skal da holde det største babyshower for dig Stinnamus... jeg ved allerede hvad gaven skal være :D

PRÆCIS min tanke :loveshower Stinnamusen skal da klart have et babyshower :biglove

Tror dét jeg tænker omkring babyshower er, at det LYDER amerikansk- ligesom Halloween, Thanksgiving osv. Men hvis man tænker på HVAD det er- altså en lykønskning af den kommende baby, små fine gaver, en masse babysnak og hygge, jamen så synes jeg bestemt det lyder som en god ting. Jeg tror nogle af de ting man tænker på når man hører ordret "babyshower" er billedet fra nogle af de amerikanske film. Der er jo ingen der siger, at hele stuen skal være om-malet og dekoreret til lyseblå eller lyserød- altså at man ikke behøver at gå "overboard". Men selve ideen og tanken om nogle hyggelige timer med veninder, der glæder sig på ens vegne er da dejlig- jeg er i hvert fald på :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tænkte jeg også.. Vi skal da holde det største babyshower for dig Stinnamus... jeg ved allerede hvad gaven skal være :D

PRÆCIS min tanke :loveshower Stinnamusen skal da klart have et babyshower :biglove

:boo

Er simpelthen så rørt.....

Hvor er i bare fantastiske i skønne skønne kvinder... Ved i godt hvor meget i betyder for mig????? :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det lyder superhyggeligt!

Og jojo, det er da meningen at veninderne skal holde det for en, og ikke at man selv inviterer, men jeg synes nu også at det er ok at invitere selv, hvis man orker at stå for det og lave lidt hygge over det. :)

Har selv heftige planer om at arrangere noget, der ligner lidt en bridal shower efter vores bryllup :)

Jeg har aldrig rigtig forstået, hvorfor man ikke vil holde en fest, bare fordi den er amerikansk (og det gælder også valentines og halloween). :blabla Jeg kan forstå, at man vil droppe det, hvis man synes det er overskruet/virker som om man tigger gaver/ikke orker det/ikke gider det/ikke har råd/eller whatever... Men hvis man synes det er hyggeligt og rart, så go for it! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo

Er simpelthen så rørt.....

Hvor er i bare fantastiske i skønne skønne kvinder... Ved i godt hvor meget i betyder for mig????? :biglove

Det mangler da bare sødeste :kram2

Jeg GLÆDER mig allerede til at skulle holde babyshower for di- faktisk det første jeg skal være med til :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER