Lykke86

Er ved at indse, at det bliver et liv uden børn :(

22 indlæg i dette emne

Shift der er hårdt at sidde og skrive :( Så ked af det og fuldstændig ødelagt!!!

Et af mine største ønsker er endnu engang brast, og er ved at indse, at min elskede mand og jeg aldrig får et barn :(

Har lige været igennem 3. og sidste forsøg i det offentlige, hvor vi denne gang fik 2 æg tilbage, heller ikke det lykkedes. Hvorfor fanden vil det skide æg ikke bare sætte sig fast i mig?!? De bliver fint befrugtet, men mig gider de bare ikke sidde i :(

Vi har 3 æg i fryseren nu, men tvivler på de kommer til at sætte sig fast, når de andre aldrig vil.

Er der mon nogen, der har stået indsamler situation, og måske helt har opgivet at få børn? Eller nogen der måske har stået i sammen situation, og måske har en fantastisk historie fra en privatklinik?

Jeg føler godt nok jeg snart må give op, men for fanden det er så hårdt at se i øjnene :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du må ikke give op! :kram2

Der var en bruger herinde, der havde prøvet i 9 år, mener jeg før det lykkedes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, men du må ikk gi op.

Har hørt om et par stykker der opgav behandling i det offentlige for så at gå i det private, hvor det lykkedes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke give op endnu, jeg kan ikke komme med konkrete eksempler ud over hende der havde forsøgt i 7 år tror jeg det var - og det lykkedes til sidst.

Men ved, at der er mange herinde, der har kæmpet længe og så er den der alligevel lige pludselig.

 

Håber så meget det lykkes for jer :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med de andre. Du må ikke give op! Hvilken klinik har du været i behandling på? Ring til en privat, kan fx anbefale IVF-Syd i Fredericia. De har udført mirakler på par som ellers var blevet opgivet i det offentlige. Jeg selv blev først gravid ved 6. ÆO - 4. Friske forsøg. Og fik en masse ekstra ting som fx endometri biopsi, ekstra ægløsningssprøjte efter ÆO, prednisolon, akupunktur, AHA. Ved der er langt fra alle klinikker der gør det (i Skive gør de heldigvis, men ved at de fx på OUH og i Horsens ikke er så villige til ekstra tiltag), men hvis du ikke har prøvet bare halvdelen af tingene, så er jeg sikker på, det nok skal lykkedes! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh! :kram

 

Ved du hvad, der er folk, der har stået der, hvor du er, hvor man bare ikke kan mere, og det bare ikke lykkedes. Og for nogle så lykkes det dæleme lige pludselig alligevel. Men der er selvfølgelig også dem, der ikke kunne blive biologiske forældre. Det er de barske realiteter. Og det er den virkelighed, du vist er ved at tage ind i små bidder.. Jeg kan sørme godt forstå, du er ked af det!

Du er den eneste, der ved, hvornår det er tid til at give op. For det er SÅ hårdt at være i behandling!

 

En tanke - min veninde, hvis svigerinde har adopteret 2 børn, og jeg talte om adoption. Og den der med - jamen, er det VIRKELIG ens børn? Og hun sagde sådan, jamen I og P er da K's børn. Det er den eneste måde, det kan udtrykkes på - de ER hendes børn! Jeg synes, det var så fint sagt. Så jeg vil mene, at du har muligheden for blive mor! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I da bare skønne alle sammen :)

Min mand og jeg har hele tiden været enige om, at grunden til vi vil have et barn, skulle være for at sætte en del af ham og en del af mig til verdenen. Derfor er både doner og adoption ikke noget vi ender ud i.

Vi har været tilknyttet Odense Universitetshospital, så har ikke prøvet nogle af de ting du snakker om louisevibe, og har faktisk i dag, lige skrevet til IVF-syd, for at høre mht. ventetid, for at komme igang inde hos dem, og der var kun lidt ventetid på opstartssamtalerne ellers intet, så det var dejligt at høre.

Det er virkelig underligt, at man intet fejler, alt er perfekt, og så vil de skide æg bare ikke blive sættende.

Kæft det er frustrerende og en stor rutschebanetur, hvor ens humør bare går fra top fantastisk, til ned i et kæmpe sort hul, som man føler man aldrig kan komme op af igen. IHHHH det er sku ikke nemt altså :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde det op fornemmelsen. Jeg synes det er rigtig fornuftigt at kontakte IVF-Syd. Er sikker på de vil kunne hjælpe jer. Kender mange par der er blevet hjulpet hos dem, fået lidt ekstra ting ala dem jeg nævner. Og for nogle er det bare det 4. Eller 5. Forsøg der skal til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber på det bedste for jer i det private!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Op med hovedet :) bevar drømmen og håbet.

Her tog det 7 år - mange mange forsøg. Og så var det vi kontaktede Ivf syd. Købte en pakke med 3 forsøg.

Blev gravid i første, men mistede allerede i 6 uge. Det var i december 2012. Klinikken gav mig en ny tid 2 januar 2013. Og trods kun ET æg blev taget ud... Så fødte jeg den 25/9-13 en lille pige. En lille smuk prinsesse som nu er 1 år :)

7 år i helvede... Men hold op hvor er resultatet det værd <3

TRO PÅ DET!

Kæmpe knus og god karma

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde det op fornemmelsen. Jeg synes det er rigtig fornuftigt at kontakte IVF-Syd. Er sikker på de vil kunne hjælpe jer. Kender mange par der er blevet hjulpet hos dem, fået lidt ekstra ting ala dem jeg nævner. Og for nogle er det bare det 4. Eller 5. Forsøg der skal til.

De svarede også tilbage med det samme fra IVF-Syd, at de vil anbefale os en behandling, hvor de gør brug af AHA, så nu skal jeg bare ha brugt vores fryseæg ( som nok heller ikke bliver til noget), og så ellers bare ha meldt os til samtale hos dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Op med hovedet :) bevar drømmen og håbet.

Her tog det 7 år - mange mange forsøg. Og så var det vi kontaktede Ivf syd. Købte en pakke med 3 forsøg.

Blev gravid i første, men mistede allerede i 6 uge. Det var i december 2012. Klinikken gav mig en ny tid 2 januar 2013. Og trods kun ET æg blev taget ud... Så fødte jeg den 25/9-13 en lille pige. En lille smuk prinsesse som nu er 1 år :)

7 år i helvede... Men hold op hvor er resultatet det værd <3

TRO PÅ DET!

Kæmpe knus og god karma

Det kan bare være svært at blive ved med at bevare drømmen og håbet, når der bare ikke er tegn til, at det vil lykkedes :(

Jeres "eneste" problem, var det også, at ægget ikke ville sætte sig fast?

Det er dejligt at høre sådan en succeshistorie, føler lidt jeg er den enste der bare står, og ikke kan få et barn, men der er jo mange derude, som er igennem RIGTIG MANGE ting før det lykkedes, kan så håbe på, at vi bare kan tilslutte os den gruppe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at bevare troen selvom det er skide hårdt. Vi var selv ved at mindste alt håb efter 9 ægoplægninger (4 af dem med friske æg) på OUH. Vi fejler heller ikke noget og fik hver gang at vide at det var nogle rigtig fine æg. De ville bare ikke sætte sig fast. Klinikken i Fredericia belv vores redning og jeg belv gravid i første forsøg. Kender også et andet par som var hele møllen igennem på ouh, men hvor det også først lykkedes i Fredericia. De kan altså bare et eller andet derovre :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at bevare troen selvom det er skide hårdt. Vi var selv ved at mindste alt håb efter 9 ægoplægninger (4 af dem med friske æg) på OUH. Vi fejler heller ikke noget og fik hver gang at vide at det var nogle rigtig fine æg. De ville bare ikke sætte sig fast. Klinikken i Fredericia belv vores redning og jeg belv gravid i første forsøg. Kender også et andet par som var hele møllen igennem på ouh, men hvor det også først lykkedes i Fredericia. De kan altså bare et eller andet derovre :-)

Årh du giver mig virkelig håb nu :) Det er "dejligt" at høre om andre der har stået i præcis samme situation. Så ved man det kan lade sig gøre for nogen, så håber jeg bare vi kan tilslutte os den gruppe :) Har jo allerede snakket med dem på klinikken i Fredericia, og jeg skulle bare give lyd, hvis vi ikke havde heldet med os ved vores 3 fryseæg, men nu tager vi bare et skridt af gangen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har et vennepar hvor det først lykkedes i 11 ivf forsøg.. De har nu den dejligste lille baby dreng:-)

Hvis jeg var jer ville jeg ikke nøjes med 3 forsøg.. Jeg ville kæmpe med næb og kløer:-)

Jeg har selv været igennem 17 iui behandlinger med hormoner i læbet af de sidste 6 år.. Det har resulteret i 2 børn.. Og vi er lykkelige for idag, at vi aldrig gav op..jeg ønsker dig såå meget held og lykke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan bare være svært at blive ved med at bevare drømmen og håbet, når der bare ikke er tegn til, at det vil lykkedes :(

Jeres "eneste" problem, var det også, at ægget ikke ville sætte sig fast?

Det er dejligt at høre sådan en succeshistorie, føler lidt jeg er den enste der bare står, og ikke kan få et barn, men der er jo mange derude, som er igennem RIGTIG MANGE ting før det lykkedes, kan så håbe på, at vi bare kan tilslutte os den gruppe :)

 

Det første problem var at jeg ikke havde nogen menses og herved heller ikke nogen ægløsning. 

Trods massive mængder af hormoner mv. (som jeg på ingen måde kunne tåle) - så var der aldrig særlig meget at gøre med. Har aldrig haft mange æg.

Og ja så kom det næste problem de ikke ville sidde fast. 

 

Vi fik i begge forsøg ved ivf syd lavet AHA på æggene... det var hele tiden mit "sidste" håb..noget vi ikke havde prøvet endnu.

 

Mit bedste råd er... TRO på det... og nyd din mand! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det første problem var at jeg ikke havde nogen menses og herved heller ikke nogen ægløsning. 

Trods massive mængder af hormoner mv. (som jeg på ingen måde kunne tåle) - så var der aldrig særlig meget at gøre med. Har aldrig haft mange æg.

Og ja så kom det næste problem de ikke ville sidde fast. 

 

Vi fik i begge forsøg ved ivf syd lavet AHA på æggene... det var hele tiden mit "sidste" håb..noget vi ikke havde prøvet endnu.

 

Mit bedste råd er... TRO på det... og nyd din mand!

Dejligt at høre, at det lykkedes for jer.

Nu er jeg kommet mig over dette negative resultat, og er nu kommet videre, og efter gode historier herinde, så tror vi stadigt der er håb for os :)

Og indtil da, så nyder vi hinanden i fulde drag. Tager på weekendophold i morgen, men egen spabad, champagne, 5 retters gourmetmiddag og tilhørende vine, så vi skal bare slappe af og nyde hinanden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan kun stemme i. Efter 7 forsøg på ouh skiftede vi til ivf syd i Fredericia. Her købte vi en pakke med 3 forsøg. Vi gik All in fra starten af med aha og akupunktur og jeg skal lige om lidt til at give vores dejlige prinsesse mad.

Det skal nok lykkes for jer.

Det bedste kommer til den der aldrig giver op.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan kun stemme i. Efter 7 forsøg på ouh skiftede vi til ivf syd i Fredericia. Her købte vi en pakke med 3 forsøg. Vi gik All in fra starten af med aha og akupunktur og jeg skal lige om lidt til at give vores dejlige prinsesse mad.

Det skal nok lykkes for jer.

Det bedste kommer til den der aldrig giver op.

:kram

Skønt med endnu en fantastisk og positiv historie, det gør virkelig at jeg stadig har lidt håb :)

Havde I så heldet med jer i første forsøg hos IVF-syd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt med endnu en fantastisk og positiv historie, det gør virkelig at jeg stadig har lidt håb :)

Havde I så heldet med jer i første forsøg hos IVF-syd?

Ja det var i første forsøg. Man kan være heldig.

Jeg ville stadig i dag købe en pakke med 3 forsøg det giver mindre stress

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var i første forsøg. Man kan være heldig.

Jeg ville stadig i dag købe en pakke med 3 forsøg det giver mindre stress

Ja det nævner de andre også, så det er også det vi ender med, hvis/når vi når så langt.

Må jeg spørge hvad I har givet i alt, nu hvor i både fik AHA og akupunktur?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det nævner de andre også, så det er også det vi ender med, hvis/når vi når så langt.

Må jeg spørge hvad I har givet i alt, nu hvor i både fik AHA og akupunktur?

Kan ikke huske de eksakte tal, du kan evt se priser på deres hjemmeside.

Men vi kørte ICSI forløb til 48.000 kr og AHA til 2000 eller 2500 kr og til sidst akupunktur til 500 kr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER