louisevibe

Kan I stadig passe jeres vielsesring?

16 indlæg i dette emne

Ja, overskriften siger vel egentlig sig selv :)

Synes allerede min ring (bruger forlovelsesringen til vielsesring) sidder mere til, og kom ligepludselig til at tænke på, at det ikke er sikkert, at jeg kan passe den i uge 28, hvor vi skal giftes :unsure

Hvad er jeres erfaring?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du siger noget... - skal også giftes når jeg er i uge 27-28...

Lige nu sidder forlovelsesringen pænt, og heldigvis uden at stramme...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg passer stadig mine uden problemer, men jeg har så heller intet ekstra væske i kroppen. Ved at mange bliver nødt til at tage ringene af, især bår de er gravide hen over sommeren...

Så desværre kan du ikke forvente at kunne passe den, men måske.. Kommer jo helt an på om du får væske i kroppen eller ej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm... sommer og ret gravid?

Vi fik lavet vores efter maalene i marts og der var 1 1/2 ringnummers forskel som ikke gravid... Det blev straks lavet om og nu sidder min saa lidt loest i det, men ikke saa den falder af. Tja, hvad skal jeg sige? Jeg tror desvaerre godt, det kan blive et dilemmaunsure.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i uge 14. og må sige at ringen altså allerede sidder lidt stramt. Den sidder ok mener ved afbildet svær at få af og på. For god ordens skyld har jeg ellers taget 3 kg på så ikke noget voldsomt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var jo nok egentlig det, jeg frygtede... Ihh jo ikke helt med i :gravid -planen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal bare bruge det fantastiske råd vores præst gav os. Smør lidt vaseline inde i ringen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan passe begge mine ringe, jeg er nu i uge 32. De er stadig lidt løse på fingrene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg passer min ring fint og kan stadig få den af uden problemer (ska ha den af, når jeg er på arbejde).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm... sommer og ret gravid?

Vi fik lavet vores efter maalene i marts og der var 1 1/2 ringnummers forskel som ikke gravid... Det blev straks lavet om og nu sidder min saa lidt loest i det, men ikke saa den falder af. Tja, hvad skal jeg sige? Jeg tror desvaerre godt, det kan blive et dilemmaunsure.gif

Saa citerer man lige sig selv, for det var da en underlig forklaring... altsaa da vi maalte ringstoerrelse i stiv frost i DK i marts og saa hentede ringene i maj, var der 1 1/2 ringstoerrelse i forskel, fordi der ikke var frost laengere... og nu passer den loest, men det er jo ogsaa vinter igen. Nu her i Thailand sad de noget strammere... men du behoever jo ikke blive en opsvulmet gravid, darling :)

Giver det ok mening?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Saa citerer man lige sig selv, for det var da en underlig forklaring... altsaa da vi maalte ringstoerrelse i stiv frost i DK i marts og saa hentede ringene i maj, var der 1 1/2 ringstoerrelse i forskel, fordi der ikke var frost laengere... og nu passer den loest, men det er jo ogsaa vinter igen. Nu her i Thailand sad de noget strammere... men du behoever jo ikke blive en opsvulmet gravid, darling :)

Giver det ok mening?

Ja, tak. Det giver meget god mening :)

Må jo bare se tiden an.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har slet ikke nogen problemer endnu, men min veninde blev nødt til at tage sin af i uge 8 (hun havde dog ekstremt meget vand i kroppen). Håber virkelig at jeg kan beholde min, my precious, tiden ud :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er begyndt at have lidt problemer, men er i uge 32, og har kun haft den af to dage af to omgange; så jeg skal vist ikke klage :-)

Idag passer den heldigvis fint, og når jeg har taget den af har det vist mere været fordi jeg har slået ud ved mine knoer, så fingrene har været en bitte smule hævede og jeg ikke ville tage nogen chancer :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vist meget forskælligt... Jeg har termin om 19 dage og har først lige smidt den, ikke fordi jeg ikke kan passe den, men den sidder lidt stramt og vil ikke risikere noget...

Den er lavet i et materiale, at hvis den skulle klippes op så kan den ikke laves igen og det ville jeg være rigtig ked af...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min er en smule strammere end da jeg fik den, men bliver det et roblem rykk jeg den over på venstre hånd, hvor min finger er tyndere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er i uge 30 og har ingen problemer :)

det er nok meget individuelt.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER