Girl Next Door

Hvad laver i

8,488 indlæg i dette emne

Det kender jeg godt <_< Gør jeg heller ikke, men jeg burde se om vi har et hjem under al snavset...

Arrrgghhh det er vel ikke så slemt :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg er ved at gøre mig klar til dimention nede på skolen...

Håber det bliver en dejlig dag :balloons Og igen tillykke med uddannelsen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Keeeeeeeeeeder mig :rolleyes

Hvad med nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde den mærkeligste drøm i nat; Lige pludselig gik jeg i fødsel, uden overhovedet at vide jeg var gravid. Og babyen kunne næsten sidde selv, da hun var ude. 65 cm og 3800 gr. Ingen smertelindring og fødslen tog kun ca. 10 minutter, hvor jeg lige akkurat nåede at ligge mig ind på dobbeltsengen. Der var ingen læge eller jordemoder ude bagefter.

Var virkelig så livagtigt, at jeg var lidt konfus, da jeg vågnede igen. Men helt seriøst - 65 cm? :o

Det er da noget af en fødsel :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Griner stadigvæk af kæresten.. Som kom hjem med hjerter i huen, og en piges mobilnummer :rolleyes Griner over hans "Er du klar over hvor godt et scoretrick det er, at sige man har en højgravid kæreste derhjemme?! DET skulle jeg have vidst for mange år siden" -bemærkning... Elsker den dreng :7himmel

Jeg har lige læst det i din tråd og griner stadig :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Griner stadigvæk af kæresten.. Som kom hjem med hjerter i huen, og en piges mobilnummer :rolleyes Griner over hans "Er du klar over hvor godt et scoretrick det er, at sige man har en højgravid kæreste derhjemme?! DET skulle jeg have vidst for mange år siden" -bemærkning... Elsker den dreng :7himmel

Haha hvor skægt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arrrgghhh det er vel ikke så slemt :balloons

Nej, men det føles sådan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da noget af en fødsel :whistling

Hvis så bare en almindelig fødsel artede sig sådan! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

slapper af, er helt færdig efter en hektisk uge med eksamen og afslutning...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er snart på vej ind til kæresten og en rigtig hyggeaften.. Længe siden vi sidst har haft det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger ugens neglelak og gør mig klar til at køre Max på Skejby :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sidder og surfer efter huse :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har voldsomt lyst til slik.. Det er da latterligt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, forstår ikke hvordanjeg hvert år kan hidse mig op i "hue-debatten"..

Min ærlige mening?? Hvis ikke du AFSLUTTER en STUDENTER-EKSAMEN så skal du tage den hue af ;) Jeg er ligeglad med om den er blå, rød, gul eller tyrkis.. Men den er til STUDENTER som har AFSLUTTET en HEL studentereksamen :rolleyes

HVIS du HAR en HUE, men IKKE har afsluttet en STUDENTEREKSAMEN.. Så tillyke med din eksamen - Og lad så være at kalde det en studenterhue - Det er bare en hue på dit hovede. IKKE en studenterhue ;)

Py.. Så fik jeg luft, også behøver jeg vist ikke kommentere flere facebook opdatering der handler om det emne :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter på Maxs medicin pumpe bliver færdig, så vi kan køre hjem :)

lNlmd.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter på Maxs medicin pumpe bliver færdig, så vi kan køre hjem :)

:biglove :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går (altså fredag) gik børnene på sommerferie og vi nåede at hygge os et par timer herhjemme inden min mand kørte alle 3 piger hjem til mine forældre hen på eftermiddagen (dvs. min far skal arbejde, så min mor har dem alene - jeg gætter på hun er pænt træt når vi henter dem igen i morgen :P). Pigerne skal være hos mine forældre indtil lørdag ved middagstid. Vi fejrede vores bryllupsdag med at slæbe madrasserne ind foran fjernsynet, hvor vi lå og så Bones og Friends mens vi spiste en lækker og nem tapasanretning med masser af bruchetta, brød, parmaskinke, pølse, rejer, pesto og aioli. Til sidst faldt jeg i søvn mens min dejlige mand gav mig fod-massage :loveshower:

Nu er jeg så vågnet med min snorkende mand ved siden af mig :) og ligger her og stener med cola, fjernsyn og computer. I morgen, når pigerne er hentet, kommer min mands bror og svigerinde sammen med deres små tvillinger til frokost hvor vi skal have mexicansk mad - MUMS!

Glæder mig over at vi nu har 3 uger sammen alle 5 inden jeg skal på arbejde igen og min mand skal holde barsel sammen med Katrine.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke sove.. Er træt, og bare i kedeligt humør..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøver at finde rundt i S-togssystemet.. *suk*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter på Max og Mikkel kommer hjem fra Skejby :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter på Max og Mikkel kommer hjem fra Skejby :(

Hvordan står det til?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan står det til?

Hans medicinpumpe rev sig løs i nat, så der var kaos. De venter på han skal have drop også må de komme hjem på udgang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, forstår ikke hvordanjeg hvert år kan hidse mig op i "hue-debatten"..

Min ærlige mening?? Hvis ikke du AFSLUTTER en STUDENTER-EKSAMEN så skal du tage den hue af ;) Jeg er ligeglad med om den er blå, rød, gul eller tyrkis.. Men den er til STUDENTER som har AFSLUTTET en HEL studentereksamen :rolleyes

HVIS du HAR en HUE, men IKKE har afsluttet en STUDENTEREKSAMEN.. Så tillyke med din eksamen - Og lad så være at kalde det en studenterhue - Det er bare en hue på dit hovede. IKKE en studenterhue ;)

Py.. Så fik jeg luft, også behøver jeg vist ikke kommentere flere facebook opdatering der handler om det emne :whistling

Tænker du på dem som får hue på efter hg og folkeskolen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flader ud på sofaen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker du på dem som får hue på efter hg og folkeskolen?

Ja. Personligt, synes jeg det er lidt "Plat" at de vælger at bruge penge på en hue - Men det er såmen deres eget valg. Min søster fik hue på efter HG - Og den fejrede jeg da med hende og ønskede tillykke...

Men de må forstå at bare fordi den LIGNER en studenterhue, så er det IKKE en studenterhue. De har jo IKKE afsluttet en studentereksamen.. Så må de "nøjes" med at sige de har fået en hue, eller en afslutningshue eller et eller andet: Det er IKKE en studenterhue..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER