Besvaret March 5, 2012 Sidder og ser det afsnit da jeg var med i bonde søger brud :D åh nej dog Link? :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2012 Link? :P Har du abonnoment på NUTV? :P Ellers kan du ikke se det... Der må gerne grines af mig. BONDE SØGER BRUD Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2012 Har du abonnoment på NUTV? :P Ellers kan du ikke se det... Der må gerne grines af mig. BONDE SØGER BRUD Nej det har jeg desværre ik :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2012 har spillet et tekken lignende spil på ps3´eren... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2012 Snotter som en vild, min høfeber er gået total amok :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2012 Er lige vågnet efter en lille powernap :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2012 Slapper af, efter en "hektisk" hjemtur.. Min kæde hoppede af, så måtte bruge jeg ved ikke hvor længe på at sætte den på :gal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Skal snart ud af døren - så tidligt om morgen <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Ligger med gigant hovedpine og generel utilpashed :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Stort tillykke med ham :hurra håber han blev glad for gaven :) Tak :) Gaven var et stort hit - han var henne flere gange for lige at kigge på den :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Ligger i sengen og har kvalme Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Tak :) Gaven var et stort hit - han var henne flere gange for lige at kigge på den :D Hvad fik han :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Har lige spist morgenmad, og nu overvejer jeg om ikke snart jeg skulle få sat håret og komme afsted mod jordemoderen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Er på vej ned til min mor. Vi holder en fridag sammen som skal bruges på hygge, frisør besøg og shopping i Århus :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Hvad fik han :whistling Noget så kedeligt som en computer ting, men verdens bedste gave i hans univers :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Sidder på arbejdet. Har lige aflagt dem et besøg, om lidt skal vi over og besøge Emilia's gamle børnehave, og bagefter hjem til min mor. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Lige været ude og trille med barnevognen over i brugsen for at købe bananer :) - så nu venter jeg bare på at David falder i søvn i barnevognen, han ligger og siger lidt lyde når han sutter på sutten - det lyder bare så sødt :loveshower EDIT: så kom han ind, han gad ikkeog sove og jeg gad bestemt ikke stå ude i stormen og fryse ihjel :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Skal snart ned til dyrlægen og hente de små babyer... De små stakler er garanteret HELT groggy. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Så fik vi sovet en times tid, det var dejligt med en lille morfar :whistling Havde prøvet at få david til at sove i 1½ time og han ville bare ikke overgive sig, så lagde vi os ind i sengen og indenfor 5 min så sov han :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 er ved at farve hår... Men det trænger også Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 ...øøøh nej. Killingerne var IKKE groggy, så nu har jeg to nykastrerede 14 uger gamle killinger, der spæner rundt og giver mig dårlige nerver <_< :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Nyder stilheden - bortset fra den høje musik :D :rolleyes Og ved næsten ikke hvad jeg skal lave, når Tilde ikke er her - kæmpe luksusproblem ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Nyder stilheden - bortset fra den høje musik :D :rolleyes Og ved næsten ikke hvad jeg skal lave, når Tilde ikke er her - kæmpe luksusproblem ;) Hvis du har lyst, så kan du komme her og rydde op og gøre rent; Jeg kan ikke tage mig sammen :whistling Men jeg burde virkelig, for det virker lidt som om vores vasketøjskurv er ved at kaste op <_< :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Hvis du har lyst, så kan du komme her og rydde op og gøre rent; Jeg kan ikke tage mig sammen :whistling Men jeg burde virkelig, for det virker lidt som om vores vasketøjskurv er ved at kaste op <_< :rolleyes Ej altså jeg har ondt i min venstre lilletå, så det går nok ikke :D Hmm vasketøj burde jeg også få klaret, men i morgen - måske :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 På vej hjem. Er sulten og træt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites