Sirlig

Temmelig ny :-)

21 indlæg i dette emne

Jeg er ny herinde og vil bare lige sige hej og dav! :-) Kommer fra storkbh., er hele 23 år, har min datter Mynthe på 3 år (snart 4) og min kæreste Jonas som lige er fyldt 35, selvom han vist ikke er meget for at det nævnes! ;) Vi vil rigtig gerne ha' et til barn, så det forsøger vi os med :-)

Til daglig er jeg igang som webintegrator og har et lille år tilbage før jeg er færdig. Min hobby'er er at være krea-forfærdelig og bruger også meget tid på min side sirlig.dk :-) Håber at jeg kan få brugt et par dyrebare timer herinde med jer ;)

- Denise

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Denise

Jamen velkommen herinde og ja lur mig om vi ikke nok skal komme til at "stjæle" lidt af din dyrebare tid, det håber vi da på :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hejsa og velkommen til

opfordre dig til at lave en tråd om jeres vej mod endnu et barn i forummet jeg ønsker at blive gravid, og at du også derinde præsenter dig i tråden om præsentation:-)

er sikker på, at du nok skal blive glad for BK, men pas på man bliver helt afhængig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Håber du får det rart herinde... Det er nu svært andet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :) Man bliver meget nemt afhængig herinde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for det! :D

hejsa og velkommen til

opfordre dig til at lave en tråd om jeres vej mod endnu et barn i forummet jeg ønsker at blive gravid, og at du også derinde præsenter dig i tråden om præsentation:-)

er sikker på, at du nok skal blive glad for BK, men pas på man bliver helt afhængig :-)

Tak :) Ja, det kunne jeg sagtens, men jeg er bare ikke liiige sådan en kvinde der går så meget op i ægløsning, hvornår der sker diverse ting med kroppen og ja.. Alt det med graviditet - jeg ved det er sært, men det sker når det sker :D Og så har jeg udover det, bare ikke særlig godt styr på alle de der ting :oops

Måske er det kedeligt bare at skrive i en sådan tråd "så legede vi indianere igen!", da det er det eneste vi forsøger os med, uden nogen "plan" :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for det! :D

Tak :) Ja, det kunne jeg sagtens, men jeg er bare ikke liiige sådan en kvinde der går så meget op i ægløsning, hvornår der sker diverse ting med kroppen og ja.. Alt det med graviditet - jeg ved det er sært, men det sker når det sker :D Og så har jeg udover det, bare ikke særlig godt styr på alle de der ting :oops

Måske er det kedeligt bare at skrive i en sådan tråd "så legede vi indianere igen!", da det er det eneste vi forsøger os med, uden nogen "plan" :P

jeg tænker nu også mere, at du skulle bruge den til at komme af med tanker omkring hele forløbet :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for det! :D

Tak :) Ja, det kunne jeg sagtens, men jeg er bare ikke liiige sådan en kvinde der går så meget op i ægløsning, hvornår der sker diverse ting med kroppen og ja.. Alt det med graviditet - jeg ved det er sært, men det sker når det sker :D Og så har jeg udover det, bare ikke særlig godt styr på alle de der ting :oops

Måske er det kedeligt bare at skrive i en sådan tråd "så legede vi indianere igen!", da det er det eneste vi forsøger os med, uden nogen "plan" :P

Det synes jeg da du skulle :lolhit :lolhit :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Velkommen til BK er helt igennem dejligt sted med plads til alle

Knus Pia

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa og velkommen til :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej og velkommen - sikke en super side du har der. Har allerede fået lyst til at lave perleskålen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

velkommer til pas på du bliver afhængig af dette forum

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :)

Håber i snart får jer en lillesøster/bror

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for jeres søde ord :-) Jeg svarer gerne hvis der er spørgsmål til noget :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes jeg da du skulle :lolhit :lolhit :lolhit

Så bliver jeg anmeldt som spammer da! :badgirl Haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej,

Og velkommen til :)

Og sikke et sødt navn jeres datter har :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej og velkommen herind :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :)

Og sikke en sød pige du har :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen :balloons

Hun ser skøn ud din Mynthe :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER