shirley

Majsen1985

36 indlæg i dette emne

Jeg har været så spændt hele dagen efter du sagde du havde veer :) Er du mon på fødegangen eller går derhjemme med veerne...

Jeg hepper på en snarlig fødsel :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg render stadig rundt herhjemme... Det er desværre aftaget lidt med veerne og de var ikke lange nok sidst jeg snakkede med fødegangen... Men vil ærligt indrømme, jeg har snart svært ved at holde smertene ud, så glæder mig rigtig meget til at komme ud og få noget smertestillende...

Men jeg tror ikke at det sker i dag... Nu har jeg haft veer siden kl. 03.00 i nat, så synes det er ved at være rigtig mange timer...

Men håber virkelig at veerne snart tager til...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender vestøv :bd :bd :bd

og hepper :glad

Held og lykke med fødslen :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber sådan det snart sker så du kan få det overstået :)

Prøv at tage noget panodil og læg dig lidt så du kan samle kræfter til fødslen og den lille bebs bagefter..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Øv sikke lang tid du skal gå med veer... Troede du havde født nu. Men må trods alt være meget rart at kunne være derhjemme, så kan man da aflede tankerne lidt bedre end hvis man er indlagt...

Håber snart at veerne tager til så du ikke skal vente alt for længe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg render stadig rundt herhjemme med veer... De vil sku ikek rigtig komme ned på de magiske 4-5 min imellem hver ve, så vi kan komme på sygehuset... :(

Min lænd er ved at være fuldstændig smadret, det gør hjernedødt ondt... Jeg har taget nogen panodil, men synes ikke rigtig de har effekt...

Jeg havde håbet på jeg kunne undvære SÅ mange timer med veer, men nej nej... :(

Men nu håber jeg bare at veerne snart komme lidt hyppigere, så vi kan komme afsted...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for at den lille snart vil finde vej ud, så du ikke skal gå alt for længe igen.. Det er dælme for hårdt.. Ønsker dig al held og lykke..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor du kæmper, det er godt nok lang tid.. Har du prøvet med varmepude og massage i lænden, har hørt det kan hjælpe på det..

Krydser fingre for at der snart kommer gang i den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv hvor er det synd du skal gå så længe derhjemme med veer.. Håber snart det får en ende... Da jeg var gravid med den første der fik jeg veer den 4. November og fødte den 6. November om morgenen...

Nu har du gået hjemme så længe så mon ikke du snart føder... Jeg gik en lang rask tur og det satte godt gang i mine veer... Måske er det et forsøg værd :)

Krydser alt hvad jeg kan for dig.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for at den lille snart vil finde vej ud, så du ikke skal gå alt for længe igen.. Det er dælme for hårdt.. Ønsker dig al held og lykke..

Rak skal du have...Jeg hber også snart at hun vil finde vej ud..Eller ihvertfald at kroppen snart har lyst til at arbejde lidt så hun kan komme ud...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor du kæmper, det er godt nok lang tid.. Har du prøvet med varmepude og massage i lænden, har hørt det kan hjælpe på det..

Krydser fingre for at der snart kommer gang i den :)

Har ligget med varmepude i løbet af hele natten, det hjælper en lille smule, men synes også at det lidt sætter en stopper for det hele..Så det synes jeg er lidt træls...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv hvor er det synd du skal gå så længe derhjemme med veer.. Håber snart det får en ende... Da jeg var gravid med den første der fik jeg veer den 4. November og fødte den 6. November om morgenen...

Nu har du gået hjemme så længe så mon ikke du snart føder... Jeg gik en lang rask tur og det satte godt gang i mine veer... Måske er det et forsøg værd :)

Krydser alt hvad jeg kan for dig.....

Jeg håber du får ret i at jeg snart føder... for det er dælme hårdt det her... Kunne godt ske man skulle bevæge sig ud i det kolde, men fine vejr...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck Puha håber der er sket noget... lyder godt nok til at være en hård omgang for dig....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv sikke en omgang.. Håber for dig, at veerne snart tager til, så I kan få jeres lille bebs i armene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber at den lille har meldt sin ankomst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber at den lille har meldt sin ankomst :)

Det håber jeg også den har :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg også den har :)

Det gør jeg også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih venter i spænding.. Er spændt på at høre hvordan det hele gik :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter også i spænding :) har været inde og kigge 100 gange om der var noget nyt... Koooom nuuuuu :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter også i spænding :) har været inde og kigge 100 gange om der var noget nyt... Koooom nuuuuu :glad

Dejlig at se, at jeg ikke er den enste, som kigger ind hele tide :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej..jeg fødte igår kl 21.49 en lille pige på 3220 g og som målte 51 cm.. Der kommer beretning senere.. Tak fordi i har tænkt på mig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort stort tillyke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weeee :loveshower

Stort tillykke med prinsessen... håber alt gik godt :) Glæder mig til beretningen og billeder af lillepigen.. Hvor er det bare dejligt du fik det overstået :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER