Nitzen1987

Vægtstatus-tråd

67 indlæg i dette emne

Samme her. Er glubende sulten om morgenen og om eftermiddagen. Aftensmaden er ligesom mindre vigtig... Sjovt.

Jeps... meget maerkeligt. Men kan vaagne kl. 5 og vaere sulten allerede... saa kl. 8-9 stykker er der et festmaaltid af et morgenbord herhjemme 10.gif

Frokost - who cares naesten, men eftermiddag skal der noget paa bordet... aftensmad kun fordi min mand insisterer paa, at jeg skal spise lidt wink.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er også begyndt at vågne om natten, vildt sulten. Så får misserne og jeg lige lidt...:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

32+1 har jeg vejet mig til 59 kilo, saa er nu paa +7 kilo :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uge 32 = + 8 kg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

30+1 sagde vægten 10 kg. Den behøver ikke stige meget mere for min skyld.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

31+4 sagde vægten +10 kg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

34+4 Her siger vægten +4,8 kg (men i følge min vandrejournal + 7kg) :o

Skal vist til at tage mig lidt sammen :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

32+0 og + 9,9 kg... Jeg er godt tilfreds:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

32 +4 og ca 10 kg. Syntes at det er ved at være hårdt at se hvordan den stiger stille og roligt... Selvfølgelig vejer drengene ca 4 kg tilsammen men 6 kg ud over det er jo ikke kun fostervæske og moderkager. Er der ikke andre der er "bekymret" for at tage for meget på under graviditeten ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

32 +4 og ca 10 kg. Syntes at det er ved at være hårdt at se hvordan den stiger stille og roligt... Selvfølgelig vejer drengene ca 4 kg tilsammen men 6 kg ud over det er jo ikke kun fostervæske og moderkager. Er der ikke andre der er "bekymret" for at tage for meget på under graviditeten ?

Jeg er SUPER bange for at tage for meget på!

Eller - er mere bange for ikke at smide kg'ene bagefter!

Jeg er 31+2, og har taget 5-6 kg på.. Så kan godt regne ud, at det jo ikke er "meget".. Men er alligevel bange!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

32 +4 og ca 10 kg. Syntes at det er ved at være hårdt at se hvordan den stiger stille og roligt... Selvfølgelig vejer drengene ca 4 kg tilsammen men 6 kg ud over det er jo ikke kun fostervæske og moderkager. Er der ikke andre der er "bekymret" for at tage for meget på under graviditeten ?

En graviditet med fostervand, moderkage, baby på 3.5 kg, øget bryst+mælk og fedtlager er ca 12 kg så synes ikke du skal være bekymret :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Saa er jeg naaet de 60 kg og vejer nu 8 kg mere end startvaegten. Lidt under 7 uger til termin og jeg er fint tilfreds.

Synes jeg har en anelse tendens til vand i anklerne og haenderne, men gaar nogle ture, har foedderne op og laver oevelser for at holde det nede. Drikker desuden rigeligt vand og urtete smile.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

33+0 og har i alt taget på: + 10,8 kg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uge 33 - stadig 8 kg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER