MamatilJ&M

Legetøj

17 indlæg i dette emne

Jeg bruger rigtig megen tid på at surfe efter legetøj til den lille ny. Men kan ikke helt gennemskue hvad vi har brug for til at starte med. Skal have fat i et aktivitetstæppe. Har forelsket mig i en fra tiny love. Den koster godt nok 700 kr, men tror pengene er givet godt ud på sådan en. Og så skal vi have et par rangler. Og så har jeg købt en bamse, der skal med i lift, vugge med videre. Et krammedyr Men hvad har vi ellers brug for? Eller kan vi ønske os det meste legetøj i barselsgave?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aktivitetstæppet fra tiny love er en god invistering - vi har ihvertfald været glade for vores :loveshower

Så synes de ting du har skrevet indtil videre er fint - vi havde os købt en masse, men han begyndte først rigtig at bruge alle de ting vi havde købt da han var omkring 4-5 måneder :)

Så aktivitetstæppet er guld værd at have :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner med at købe et aktivitetstæppe og så har vi fået en bamse med musik og sådan en larve til at sætte på tremmesengen. Regner faktisk ikke umiddelbart med at købe mere før efter fødslen, medmindre jeg falder over noget, som jeg ikke kan stå for. Jeg tænker at det nok er legetøj og tøj der er mest oplagte barselsgaver, og de allerførste uger leger den vel alligevel ikke så meget? Eller hvad? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker umiddelbart at legetøj er oplagt som barselsgave eller evt. dåbsgave, hvis man holder barnedåb :) De første par måneder tænker jeg, at det er meget begrænset, hvad babyem får af glæde af legetøjet... men vil også mene at et aktivitetstæppe er en god investering :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også pakket noget legetøj væk hvor i kan se om bebs kan bruge som i vil låne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal bruge noget, der kan hænge på autostolen/barnevognen som baby kan sidde/ligge og kigge på. Vi (og flere fra min mødregruppe) har været rigtig glade for blomsten fra Lamaze. Vi fik den i barselsgave og det er noget af det Erica har brugt mest.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke tænkt os at købe noget legetøj.

En veninde låner os et aktivitetstæppe også ønsker vi os resten til barnedåb.. Og tror da vi får lidt i barselsgaver også :)

Vi har besluttet ikke at købe hverken tøj eller legetøj, da vi ved vi bare få SÅ meget af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle de gode råd :) har lige købt lamaze aktivitets blæksprutte :yay Så vil jeg have aktivitetstæppet fra tiny love. Så må vi ned og rode ved min søster og ellers se om evi ikke får noget i barselsgave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige modtaget min Lamaze aktivitetsblæksprutte. Den er så fin. Der er ingen, der kan se den er brugt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay Fedt blæksprutten er kommet og den lever op til forventningerne :glad

Tråden har gjort mig helt kulleret, så nu surfer jeg også rundt efter aktivitetstæppe og andre legeting :badgirl

Har "givet mig selv lov" til at købe noget legetøj til autostolen/barnevognen også en uro til sengen :loveshower Så kan vi jo passende begynde at spille den allerede, så Blop vænner sig til den :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay Fedt blæksprutten er kommet og den lever op til forventningerne :glad

Tråden har gjort mig helt kulleret, så nu surfer jeg også rundt efter aktivitetstæppe og andre legeting :badgirl

Har "givet mig selv lov" til at købe noget legetøj til autostolen/barnevognen også en uro til sengen :loveshower Så kan vi jo passende begynde at spille den allerede, så Blop vænner sig til den :biglove

God ide. Det kunne da være man skulle overveje det. Jeg kan vist låne en uro til sengen af min søster, så det kræver bare en visit derned.

Synes det er Så hyggeligt at surfe rundt efter ting til baby :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God ide. Det kunne da være man skulle overveje det. Jeg kan vist låne en uro til sengen af min søster, så det kræver bare en visit derned.

Synes det er Så hyggeligt at surfe rundt efter ting til baby :loveshower

Jep den ligger klar inde på kontoret :) (Har noahs ark i træ til puslebordet?)

He he det synes jeg også men det kan du jo se på din mail :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ønsket mig legetøj og alt det der da man jo ikke bruger noget af det i starten uanset... Eneste er måske en uro til over puslebordet feks... Og noget i sengen, ellers får man jo Rigtig meget ved fødsel, barsel, dåb og alt det der... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom lige til at købe alt dette legetøj på en køb og salg side på facebook, til en virkelig billig pris. Så nu er vi vist dækket godt ind, på nær legetæppe og uro.

14c7jb9.jpg

:oops

Mangler bare at få at vide hvornår jeg kan hente det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da fast! Vi har indtil nu en suttekludsdukke, en plysaberangle og en traebi, som han kan traekke efter sig, naar han er gammel nok til det laugh.gif

Men jeg synes ogsaa, at der pt. er nok andet at koebe, som er mere noedvendigt, og jeg er noedt til at prioritere. Jeg laver en selv en elefanturo af filt, vat og traepinde til puslebordet og saa tror jeg, at vi venter med andet til vi ser, hvad der dumper ind af 1001 ting, naar han bliver foedt. Ahhh, maaske det kedelige aktivitetstaeppe fra Purebaby, som jeg er lidt lun paa... whistling.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde bestemt heller ikke regnet med vi skulle have SÅ meget. Men til 125 kr :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde bestemt heller ikke regnet med vi skulle have SÅ meget. Men til 125 kr :whistling

Orv, det er en god deal! Og det ser jo fint ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER