Guest

vellykket scanning

12 indlæg i dette emne

Så var vi til scanning i går - føj for pokker hvor var jeg nervøs og urolig, jeg har sovet SÅ dårlig de sidste mange mange nætter nok i over en uge. Også fordi jeg har blødt så mangen gange og fordi jeg bare har kæmpet sådan for at få en scannings tid.

Men SÅ kom forløsningen: Onsdag kl 13 stod vi på obstetrisk afdeling klar til scanning - og hjertet bankede løs, jeg var ret nervøs. Den søde dame scannede bare løs og viste min blære og livmor og inden vi opfattede noget så konstaterede hun - der er kun en! Og så fandt hun den lille fidus. Men den lå bare så stille!!! Hun virkede ikke spor nervøs og tog alle målene mens hun forklarede hvad hun gjorde, til sidst kunne jeg ikke holde min mund mere - "den ligger godt nok stille" så svarede hun med et lille grin, det bliver den ikke ved med og så trykkede hun mig på maven og vupti så sprællede den løs, en rigtig lille svømmer :loveshower og SÅ blev jeg bare så lettet, total paf og utrolig fascineret - den er jo halvt mig og halvt Anders og den ligger lige der og svømmer rundt den lille BABY - det blev bare så konkret - det var som at finde ud af at man er gravid helt forfra. Og som bonus var risikovurderingen lav, alle de lemmer der skal være der ser ud til at være der, pulsen var fin og den havde urin i blæren så den drikker fostervand som den skal, terminsdatoen rykkede lige 2 dage i den rigtige retning :loveshower så terminsdato nu hedder 7 istedet for 9 august OG vi fik 4 fine billeder med hjem!

I nat sov jeg bare SÅ godt! I dag har jeg SLET ikke haft kvalme, min energi er bare kommet tilbage og alt er bare dejligt :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih fantastisk! Tillykke med den dejlige scanning :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en god scanning :yay

Stort tillykke med den fine vurdering og den bette bebs :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort Stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke..:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

eeej det lyder dejligt! :) jeg glæder mig også helt vildt til min første scanning!.. bliver dejligt at få et mere konkret bevis :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder så dejligt! Tillykke med det :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder bare som en rigtig dejlig scanning! Tillykke med det! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt med en god scanning. Jeg var også rigtig nervøs inden vores NF, men den gik også godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER