Nitzen1987

Babypakke fra Rema1000

47 indlæg i dette emne

Jeg har ikke hørt noget endnu... æv bæv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i aften jeg skal ned og hente vores babypakke. er der nogle af jer der har hentet jeres endnu ?? Lidt kikset man kan glæde sig til at få sådan en babypakke, jeg synes bare det er sååå hyggeligt :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hentede min, da jeg var på vej hjem fra arbejde her til middag :) Det er nogle rigtig fine ting der er deri :) det er lidt ligesom juleaften, når man skal åbne den når man kommer hjem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh hvor spændende. Nu glæder jeg mig endnu mere :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiih skal også hente min på vej hjem... glæder mig :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg glad for jeg ikke er den eneste der kan glæde sig til sådan noget. I går sagde jeg til min mand "Glæder mig til i morgen, så kan vi hente babypakke i Rema" Så kiggede han bare på mig som om jeg var síndsyg haha :-P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg glad for jeg ikke er den eneste der kan glæde sig til sådan noget. I går sagde jeg til min mand "Glæder mig til i morgen, så kan vi hente babypakke i Rema" Så kiggede han bare på mig som om jeg var síndsyg haha :-P

Min mand forstår heller ikke at jeg gider alt det ragelse (som han kalder det) Men det man ikke får brug for kan man jo altid smide ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes babypakken var rigtig sød - Har lige hentet min idag :-)

Og hentede også den fra babysam, som også var rigtig fin.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Går man op i kassen og spørger efter pakken, eller hvad? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, eller fanger en medarbejder :-D De er super søde, og jeg fik en sød hestebamse med i pakken :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hentede også min idag - den er VIRKELIG god! Det er jo ikke bare små vareprøver man får, men faktisk nogle rigtig gode ting man ellers alligevel skal ud og købe. Det eneste minus er at vi fik en lyserød enhjørnings bamse med i vores - det er måske ikke lige det fedeste hvis nu vi venter en dreng!!! Men så kan jeg bruge den som barselsgave!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også lige hentet min. Fin kasse :glad Jeg fik en kønsneutral bamse. En sort og brun hund.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal man ikke have en mail fra dem først? Går jeg nemlig og venter på.. Og jeg kan godt tilslutte mig det med at det er ligesom jul.. Synes det er super hyggeligt og se hvad der er i.. Mangler den fra libero, rema og apoteket..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også hentet min i dag :) der var en fin lysebrun bamse med.

Verdier: jo man ska modtage en mail fra dem, hvor der står en kode.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal man ikke have en mail fra dem først? Går jeg nemlig og venter på.. Og jeg kan godt tilslutte mig det med at det er ligesom jul.. Synes det er super hyggeligt og se hvad der er i.. Mangler den fra libero, rema og apoteket..

Har apoteket en decideret babyboks, eller er det bare en masse vareprøver i en pose? er det en der skal bestilles? Jeg mangler Matas og Libero + apoteket :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man skal vist bare gå derned.. Er ikke helt klar over hvad man får derfra, men tænker det er en masse vareprøver..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har apoteket en decideret babyboks, eller er det bare en masse vareprøver i en pose? er det en der skal bestilles? Jeg mangler Matas og Libero + apoteket :)

Det er en masse vareprøver i en pose. Udover creme o.l. Tror jeg min indeholdte et ark vitaminpiller og 2 ammeindlæg. Det var ikke noget vildt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg hentet min pakke fra Rema1000 :)

Det er den bedste af alle de pakker vi har fået :loveshower

Og blev så glad, da vi hentede den, ville jeg åbne den og kigge i den i bilen.. Men min kæreste satte den på bagsædet, og sagde "Det er vist MIN tur til at åbne den pakke.. Og jeg kan godt vente til vi kommer hjem" :whistling

Han har ellers virket lidt ligeglad.. :) SÅ det var dejligt, at han havde lyst :whistling - og ekstra fedt, det så var en god pakke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der har bestilt pakken fra gyldendahl og ved hvordan det fungere??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der har bestilt pakken fra gyldendahl og ved hvordan det fungere??

Jeg har meldt mig i i gyldendals bogklub ved at oprette en profil på min mave, men fortryder det lidt for jeg ved ikke hvad jeg får i velkomst gave og jeg kan se at de vist har flere valgmuligheder -så hellere melde mig ind direkte. MEN altså det er jo en bogklub og man skal vist bruge x antal penge/købe x antal bøger inden for et vist tidsrum. Jeg tror dog ikke det bliver noget problem, de har VIRKELIG gode tilbud både på børnebøger, forældre bøger og legetøj - Jeg tror også lige der bliver købt et par gaver derfra - man får jo lidt ekstra for pengene.

Men prøv at gå ind på deres hjemmeside der står betingelserne, og de er altså ikke totalt urimeleige. Man skal bare huske at afmelde månedens bog! ellers kan det godt blive lidt dyrt i længden <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en masse vareprøver i en pose. Udover creme o.l. Tror jeg min indeholdte et ark vitaminpiller og 2 ammeindlæg. Det var ikke noget vildt :-)

Øv jeg fik kun en toilet taske med 3 små tuber i og nogle reklamer. Nå men vi har et apotek mere :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER