jsc

Lidt om min vej hertil....

5 indlæg i dette emne

Hejsa

Efter lidt tøven har jeg taget skridtet og "meldt mig ind" i gruppen. Jeg har været - og er nok stadig - lidt nervøs for om det nu virkelig er sandt. Vi har prøvet at blive gravide siden juni - men jeg tror ikke min cyklus gik helt i orden før omkring august efter jeg fik mon hormonspiral fjernet i maj...

I september havde jeg en BIO 5+2 henne - jeg havde testet svagt positivt to gange og havde lige overbevidst mig selv om, at det var sandt, da jeg på vej til en eksamen rejser mig og kan mærke blodet løbe ud af mig. Det er den længste eksamen jeg har prøvet, men det gik!

Derfor har jeg været meget forsigtig, da jeg testede svagt positivt igen. Jeg tog tre tests (to forskellige mærker)i løbet af en uge og der var absolut ingen udvikling - alle tre meget svage. Så jeg var overbevist om at det bare var et spørgsmål om tid...ringede dog til lægen mandag morgen, som syntes jeg skulle komme ned til hans sygeplejerske med en urinprøve. Det gjorde jeg så i går morges og hun var slet ikke i tvivl - positiv.

Mht. til de svage test og den manglende udvikling, sagde hun, at det skulle jeg ikke bekymre mig om, det kunne være testtyperne, en streg er en streg.

Så nu er jeg her og føler mig da også mere og mere gravid, selvom jeg ikke døjer med kvalme eller noget - har "kun" enormt ømme bryster.

Jeg har skrevet de hårde data om mig selv ind i den fine status skabelon og glæder mig til at tilbringe de næste mange måneder sammen med jer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til.

Jeg tror heller ikke helt det er gået op for mig endnu dåser kender eg godt. Tror først jeg rigtig tror på det når jeg skal scannes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke med graviditeten :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen!!! :balloons

Jeg har også svært ved at tro sådan helt rigtig på det :) Blødte i ca. 14 dage, ikke meget.. Men blod gør nervøs! I mandags blev jeg så scannet (selvbetalt) og vi så hjerteblink, hvilket var SÅ dejligt!!!!

Jeg har heller ikke de store gener, andet end som dig meget ømme bryster ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for velkomsten - jeg glæder mig også til scanningen - jeg kan godt huske hvor meget ro det gav da jeg ventede min søn. Vi regner nu ikke med at købe os til en tryghedsscanning, så længe alting virker normalt... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER