tazdiginez

Hårfarvning

19 indlæg i dette emne

Jeg vil gerne ha' farvet mit hår, men hvilken farve? Lige nu er det en mørk kommunefarve, lys brun.

Nogle ideer? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror du ville være fantastisk flot, med sort hår, også røde striber - det er nemmere at lave end man lige regner med :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ALTID farvet min hår selv, så det er enormt nemt for mig :)

Jeg har haft alle mulige fede farver. Sidst jeg havde denne frisure var mit hår postkasserødt :)

Men sort med tynde eller tykke røde striber? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ALTID farvet min hår selv, så det er enormt nemt for mig :)

Jeg har haft alle mulige fede farver. Sidst jeg havde denne frisure var mit hår postkasserødt :)

Men sort med tynde eller tykke røde striber? :)

Jeg ville vælge nogle tykkere - synes tit de tynde ender lidt fesne ud, især hvis man har langt hår? Men det er nok en smagssag..

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er faktisk enig , men jeg synes måske du skulle lave både lyse og røde striber, og så måske nøjes med en helt mørkebrun i stedet for sort :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke for at være lyseslukker, men må man gerne farve hår når man ammer? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke for at være lyseslukker, men må man gerne farve hår når man ammer? :unsure

Det bestemmer man jo selv :badgirl :whistling Tænker du på anbefalingerne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bestemmer man jo selv :badgirl :whistling Tænker du på anbefalingerne?

Ja, jeg går nemlig selv og glæder mig til jeg kan farve hår igen. Men synes at jeg de fleste steder har kunnet læse mig til at det anbefales at man ikke gør det når man er gravid eller ammer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ked af at melde mig i lyseslukkerklubben, men jeg har hørt at det er en dårlig idé at farve hår uanset om man ammer eller ej. Noget med at små børn ikke reagerer godt på hvis mor ændrer sit udseende for meget? :unsure Har det dog ikke fra andet end rygter, så tør ikke sige om der er hold i det. :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg går nemlig selv og glæder mig til jeg kan farve hår igen. Men synes at jeg de fleste steder har kunnet læse mig til at det anbefales at man ikke gør det når man er gravid eller ammer.

Lige præsic anbefales der, man bestemmer selv og derfor må man gerne. Men anbefales at man ikke gør det :whistling :badgirl :balloons <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ked af at melde mig i lyseslukkerklubben, men jeg har hørt at det er en dårlig idé at farve hår uanset om man ammer eller ej. Noget med at små børn ikke reagerer godt på hvis mor ændrer sit udseende for meget? :unsure Har det dog ikke fra andet end rygter, så tør ikke sige om der er hold i det. :unsure

Aaaarh..... Der ville jeg nok lige trække grænsen tror jeg :biglove Altså, man kan jo ikke blive ved med at være så meget i babys vold at man skal beholde samme hårfarve (og længde, briller, frisure og hvad man ellers kunne finde på) selv om man har født, og ikke (længere) ammer :)

Og bør man så heller ikke tage hat på udenfor fx.... Hvor stopper det?

Jeg er sikker på at baby ikke tager spor skade af at man ændrer udseende..... Så tror jeg faktisk det er værre at skifte vaskemiddel/deo/hårprodukter/shampoo hvis det skal være, da baby som helt lille bruger lugtesansen meget mere end synssansen.... Og når de bliver ældre kender de jo også mor på kropssproget og stemmen osv......

Det er ikke for at være dum M :kram2 :kiss

Det er den anbefaling, og ikke dig jeg er imod :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaarh..... Der ville jeg nok lige trække grænsen tror jeg :biglove Altså, man kan jo ikke blive ved med at være så meget i babys vold at man skal beholde samme hårfarve (og længde, briller, frisure og hvad man ellers kunne finde på) selv om man har født, og ikke (længere) ammer :)

Jeg er sikker på at baby ikke tager spor skade af at man ændrer udseende..... Så tror jeg faktisk det er værre at skifte vaskemiddel/deo/hårprodukter/shampoo da baby som helt lille bruger lugtesansen meget mere end synssansen.... Og når de bliver ældre kender de jo også mor på kropssproget og stemmen osv......

Det er ikke for at være dum M :kram2

Det er den anbefaling, og ikke dig jeg er imod :)

Enig :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ked af at melde mig i lyseslukkerklubben, men jeg har hørt at det er en dårlig idé at farve hår uanset om man ammer eller ej. Noget med at små børn ikke reagerer godt på hvis mor ændrer sit udseende for meget? :unsure Har det dog ikke fra andet end rygter, så tør ikke sige om der er hold i det. :unsure

Sorry M syntes det er lidt overkill :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ked af at melde mig i lyseslukkerklubben, men jeg har hørt at det er en dårlig idé at farve hår uanset om man ammer eller ej. Noget med at små børn ikke reagerer godt på hvis mor ændrer sit udseende for meget? :unsure Har det dog ikke fra andet end rygter, så tør ikke sige om der er hold i det. :unsure

Min moster blev engang permanentet og så blev min lille fætter bange og ville ikke være hos hende.

Det gik selvfølgelig over igen og jeg har nu altså tænkt mig at farve mit hår når jeg er færdig med at amme.

(en lille sidehistorie: Theo kan ikke lide når far har solbriller på, så græder han. Men når han tager dem af, så griner han igen :rolleyes)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min moster blev engang permanentet og så blev min lille fætter bange og ville ikke være hos hende.

Det gik selvfølgelig over igen og jeg har nu altså tænkt mig at farve mit hår når jeg er færdig med at amme.

(en lille sidehistorie: Theo kan ikke lide når far har solbriller på, så græder han. Men når han tager dem af, så griner han igen :rolleyes)

Altså, Marlon blev da også lidt betuttet da jeg fik nye briller..... Men han vænnede sig hurtigt til det, og jeg tvivler meget på han har taget skade :)

Til gengæld synes han det er evigt sjovt når en af os har solbriller på :rolleyes :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil ikke forholde mig til, hvorvidt det er ok at farve hår eller ej. Det synes jeg er Jaquelines eget valg.

Jeg tror det ville passe rigtig godt til dig med chokoladebrunt (altså mørk chokolade ;) ) med gyldne karamelfarvede striber i. Uhmmm Bliver helt lækkersulten 10.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lige til det med anbefalingerne omkring farvning af hår mens man ammer, så fortalte min venindes søster, som er frisør, at de stoffer som kan være skadelige allerede er i kroppen, og de bliver der, så hvis man har haft farvet hår inden man blev gravid, så skader det faktisk også.

Så derfor synes jeg at Taz... skal farve hendes hår, hvis det gør hende gladere, og giver hendes et boost af godt humør og selvtillid. Det tror jeg kan være sundt for hende og deres datter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil ikke forholde mig til, hvorvidt det er ok at farve hår eller ej. Det synes jeg er Jaquelines eget valg.

Jeg tror det ville passe rigtig godt til dig med chokoladebrunt (altså mørk chokolade ;) ) med gyldne karamelfarvede striber i. Uhmmm Bliver helt lækkersulten 10.gif

Ja, selvfølgelig er det hendes eget valg. Men det kunne jo være at hun ikke kendte til risikoen og måske ville vælge anderledes, hvis hun gjorde :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. Jeg ville synes en kastanjebrun eller kaffebrun ville være rigtig flot til dig. Det klæder dig rigtig godt med en mørk hårfarve! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER