TakForDenneGang

Lille Johan <3

12 indlæg i dette emne

Så lykkedes det mig endeligt, at få billeder af lillemanden på computeren :loveshower

post-217-005593400 1326741618_thumb.jpg

post-217-024429100 1326741643_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ej hvor er han bare nuser...

Stort tillykke med ham...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han bare kær :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han bare super cute :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er han da en lille lækker en.. Er han rødhåret, det ser ud til at han ligner dig :)

Hvordan har du det efter fødslen, er du sluppet af med alle dine gener?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han vakker :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er han dejlig. Tillykke med ham. Synes han ligner dig vildt meget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er bare så fin og lækker!:-)

Var det godt at komme hjem? Synes selv det var meget underligt at køre hjem med det lille væsen, men også dejligt:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han kær - Tillykke med ham :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak skal I have :loveshower

Ej hvor er han da en lille lækker en.. Er han rødhåret, det ser ud til at han ligner dig :)Hvordan har du det efter fødslen, er du sluppet af med alle dine gener?

Ja, jeg syntes det ligner at håret er rødligt, mens manden mener at det er det bestemt ikke.. Det røde hår løber både i hans og min familie, så det kunne næsten ikke blive andet :whistling

Puha de første dage var rigtige hårde fik en lidt hård start på livet, så de første døgn sov han ikke og græd hele tiden.. Han var også mere sulten end jeg havde mælk til, så han suttede voldsomt, så jeg gik store sår, som jeg stadig har AV! <_< Min kvalme forsvandt på 2 dagen SÅ dejligt :)

Han er bare så fin og lækker!:-) Var det godt at komme hjem? Synes selv det var meget underligt at køre hjem med det lille væsen, men også dejligt:)

Det var rigtig mærkeligt, at komme hjem.. Det tog mig lige lidt tid, at vænne mig til, at være hjemme med mand og lillemanden og alle de nye ting der følger med.. men ja det var super skønt at køre turen hjem med bebs :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bestemt det har et rødt skær, elsker rødt hår :).. Vi har det også i begge familier så er spændt på om vores pige bliver lyshåret eller rødhåret..

Dejligt at du er fri for kvalmen, men trælst i så har skulle døjes med det andet... Håber snart i er helt ovenpå :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER