hyrzkov

Kan ikke finde ud af min krop

3 indlæg i dette emne

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af min krop og cyklus <_<

Jeg var egentlig tilmeldt testgruppen for uge 3, men er desværre ude, for har fået menstruation - eller hvad jeg tror er mens. Jeg fik mens igår, hvilket præcis er 28 dage efter sidste mens 1. dag (= 18/12). Men jeg testede først positiv på ÆL test d. 5. og 6. januar = 18. + 19. dag i cyklus. Testen var mest positiv d. 6/1. Jeg synes, at jeg har hørt, at mens kommer 14 dage efter ÆL, så regnede med at skulle have testet sidste i denne uge. Men altså begyndte at bløde igår, hvilket kun er 9 dage efter positiv ÆL test. Har I andre også sådan nogle skæve cyklus'er? Er det meget normalt? Er det mig, som har fået det gald i halsen med de 14 dage efter ÆL?

Det andet er, at min blødning ikke er, som det plejer. Undskylder på forhånd ulækre detaljer :blush . Men det er ikke rødt blod, men derimod brunt/mørkt. Jeg har aldrig været en, som bløder voldsomt, men denne gang er det endnu mindre - nok at bruge bind, men behøves ikke skifte særlig meget (kunne nøjes med et bind, og det bliver ikke en gang helt fyldt). Derudover har jeg ikke så mange smerter, som jeg plejer. Jeg har endometriose, så normalt gør det pænt ondt, når jeg har mens. Igår kunne jeg godt mærke det rumsterede dernede, men ikke så slemt at jeg måtte ty til smertestillende. Idag mærker jeg intet. Det er bare så atypisk, så jeg kan ikke finde ud af min krop.

Er der andre, som også en gang imellem har mens, som falder uden for normalen? Er det rigtig mens, jeg har eller hvad er det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Man siger at mens kommer 14 dage efter ÆL. Men jeg har prøvet, at der både gik kortere og længere. Nu ved jeg ikke om endoen, kan have nogen betydning?

Men man kan jo godt have lidt blødninger, når ægget sætter sig fast, og andre kan godt have mens ligende blødninger, omkring mens tidspunktet. Så der kunne måske være en lille chance endnu. Det kan også bare være cyklus, der er ude af kurs, når man har startet PB. Det har jeg selv oplevet! <_<

Men håber da helt vildt på, at det er blødning pga ægget har sat sig fast. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidst jeg skulle have min M, havde jeg kun det der svarer til pletblødninger i 2 dage.

Jeg har det jævnligt, og kan stadig ikke forstå min krop.

Testede dog ugen efter negativ, så ingen bebs til mig. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER