wonder

Er det så julegaver???

16 indlæg i dette emne

Arggghhh...Har lige bedt min svigerinde om ønskesedler til deres unger. Hun svarer så om de ikke bare selv skal købe og så køber vi også selv til vores.....øhhh, jo, kan jo egentlig godt se det smarte i det, men synes sgu bare ideen går lidt af det :jul7:

Hvad gør i...eller hvad ville i gøre??? :jul5: :jul8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skal i holde jul sammen med dem??? Hvis ikke, så ville jeg bare selv købe dem, men skal i holde jul sammen, så synes jeg din svigerinde skal købe dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal i holde jul sammen med dem??? Hvis ikke, så ville jeg bare selv købe dem, men skal i holde jul sammen, så synes jeg din svigerinde skal købe dem.

Ja vi skal holde sammen. Så er det ikke mest naturligt at vi ligesom " bytter " på dagen??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det stod til mig, ville jeg sige nej.. det simpelthen for kedeligt.. jeg ved godt børnene er ligeglad, men jeg synes det sjovest at få fra andre.. de finder tit på andre ting end mig selv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julegaver er jo bare "bytte" gaver.

Men hyggen går af når hun skriver sådan.

Jeg ville svare tilbage, at I gerne vil købe dem, for I forbinder det med hygge at pakke ind og komme med en overraskelse og se i børnenes øjne om det faldt i deres smag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg skrevet at vi helst selv vil købe..hvis altså ungerne har nogle ønsker, så må vi se hvad hun siger;0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes da også, at når i skal holde juleaften sammen, så er det da såååh sjovt, at gå ud og finde den rigtige gave, derfor skal hun ikke have den lette løsning, at i køber gaver til jeres børn for hende og omvendt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argggjhhh,,, ved I hvad...jeg går faktisk og kommer MEGA meget i tvivl..for hun har et lidt andet forhold til gaver end os og tit kigger hun ikke på ønskesdlen, men lader hendes børn købe noget...HVGilket ALTID er en eller andet ENORM pakke, med noget plastik i, som går i stykker efter en dag og som alligevel ikke kan flyve, brænde osv som det kan i reklamerne..og så har jeg sgi alligevel lyst til selv at købe..... i tvivl i tvivl i tvivl...!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke særligt hyggeligt, men enormt praktisk :-) Så kan man jo selv vælge, hvad der vægter højest :-)

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

forstår godt dit dilema... hvis du har det sådan må du tage det praktiske.. personligt er jeg mest til det hyggelige og skulle tingene gå i stykker efter en dag.. så må det vel være det.. ;) elsker at folk har valgt netop den gave til mig/min familie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argggjhhh,,, ved I hvad...jeg går faktisk og kommer MEGA meget i tvivl..for hun har et lidt andet forhold til gaver end os og tit kigger hun ikke på ønskesdlen, men lader hendes børn købe noget...HVGilket ALTID er en eller andet ENORM pakke, med noget plastik i, som går i stykker efter en dag og som alligevel ikke kan flyve, brænde osv som det kan i reklamerne..og så har jeg sgi alligevel lyst til selv at købe..... i tvivl i tvivl i tvivl...!!!!!

okay hun har altså ikke helt samme holdning til det med julegaver, som jo gerne skulle handle om, at finde en ting, som man virkelig har lyst til at give til modtageren...

Hmmm så synes jeg du skal købe noget selv, så de ikke får endnu en omgang skrammel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julegaver er jo bare "bytte" gaver.

Men hyggen går af når hun skriver sådan.

Jeg ville svare tilbage, at I gerne vil købe dem, for I forbinder det med hygge at pakke ind og komme med en overraskelse og se i børnenes øjne om det faldt i deres smag :)

Helt enig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uanset hvad hun plejer at købe så synes jeg julegaveideen hænger lidt hvis man selv skal købe gaverne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay hun har altså ikke helt samme holdning til det med julegaver, som jo gerne skulle handle om, at finde en ting, som man virkelig har lyst til at give til modtageren...

Hmmm så synes jeg du skal købe noget selv, så de ikke får endnu en omgang skrammel

Enig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også en stor del af hyggen ved gaver er at finde på de gode gaver, pakke ind, og se bunken med fint indpakkede gaver vokse...

Men alle mine niecer ønsker sig efterhånden kun penge. Og det synes jeg altså ikke er noget man giver til jul, kun i de tilfælde hvor de sparer op til noget stort (computer, XBOX eller lign). Ellers synes jeg det bliver ALT for "nu-bytter-vi-penge-til-hinandens-børn-agtigt", hvis de forskellige onkler og tanter bare giver 200 kr. til hver...

Nå, :btopic Plejer ungerne at blive glade for det de får af deres kusiner/fætre? Hvis de gør, så synes jeg det er fint at de gør sådan. Jeg er sikker på din svigerindes børn syne det er en fest, at få lov og bestemme julegaver! Og julen er vel børnenes fest? :jul8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også en stor del af hyggen ved gaver er at finde på de gode gaver, pakke ind, og se bunken med fint indpakkede gaver vokse...

Men alle mine niecer ønsker sig efterhånden kun penge. Og det synes jeg altså ikke er noget man giver til jul, kun i de tilfælde hvor de sparer op til noget stort (computer, XBOX eller lign). Ellers synes jeg det bliver ALT for "nu-bytter-vi-penge-til-hinandens-børn-agtigt", hvis de forskellige onkler og tanter bare giver 200 kr. til hver...

Nå, :btopic Plejer ungerne at blive glade for det de får af deres kusiner/fætre? Hvis de gør, så synes jeg det er fint at de gør sådan. Jeg er sikker på din svigerindes børn syne det er en fest, at få lov og bestemme julegaver! Og julen er vel børnenes fest? :jul8:

min søn på snart 13 ønsker sig også penge men det er til tøj,møbler til værelset. Vi kan ikke købe tøj til ham,da han godt ved hvad han vil have

men ville nu også blive ked af at få noget skrammel til min søn,så hellere købe noget ordentligt selv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER