Tøs

Ny herinde:-)

8 indlæg i dette emne

Hej. Jeg er helt ny her inde jeg er gravid med min kæreste gennem 8 år, det var ikk lige planlagt men nu har vi besluttet at vi vil beholde baby.. Men sinden har jeg virkelig lidt både med kvalme osv. Men værst er tankerne tænker næsten kun på at det vil gå galt eller der er noget galt med baby når jeg skal scanners :( kan næsten ikk sove om natten eller finde ro.. Er der nogen som har gode råd??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kommer lige på besøg fra juli terminen :)

Først: STORT tillykke :)

dernæst: Jeg har selv frygten. Vi skal scannes i morgen, og er simpelthen ved at DØ af nervøsitet..!! <_<

Men det beroligere mig at min kæreste siger: Har du nogen grund til at tro der er noget galt?

Og der er ikke noget som tyder på der er noget galt!!

Og sådan kan du også prøve at tænke: Alt tyder på alt er som det skal være..

Kvalme er et tegn på at kroppen ændrer sig, og at baby vokser og har det godt :)

Hvis I er meget bekymret, kan I evt. købe en tidlig scanning (de koster omkring 400 kr) også får man vished :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med graviditeten :glad og velkommen. Jo tak bekymringer er der alt for mange af, jeg glæder mig mere end noget andet til at ku mærke den lille, så ved man da at den har det godt. Vi købte en scanning i uge 9 på privat klinik, det var så dejligt at se den lille, selv om man ikke ku se ret meget, bare at der var en spire i den rigtige størrelse og med bankende hjerte. Så blev det pludselig også mere virkeligt for os begge, at vi skal ha barn. Men angsten forsvinder nok ikke helt, en scanning er jo et øjebliksbillede, så venter spændt på næste scanning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke og velkommen til :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke og velkommen til! Tror desværre alle oplever at være bang for at midste i starten. Det hjælper mig, at sige til mig selv, at det ikke hjælper at være bekymret. Jeg kan hverken gøre fra eller til for at den her baby bliver på sin plads, så jeg kan lige så godt lade være med at bruge kræfter og energi på at bekrymre mig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej, TILLYKKE og velkommen til! vil bare sige at kvalme er en rigtig god indikator for at alt er som det skal være og min læge sagde at der var lavet undersøgelser der viste at de kvinder som har meget kvalme ikke aborterer...

Jeg prøver at slappe så meget af som muligt i det hele og fortæller mig selv at jeg alligevel ikke har nogen kontrol, så jeg kan lige så godt give slip og tage en dag af gangen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar.. Det trøster at man ikke er alene..

Men glæder mig nu stadig rigtig meget til 1. Trimester er over så kan jeg nok nyde det lidt mere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER