Guest Smilla

Har i set der er udsalg flere steder?

20 indlæg i dette emne

Ja jeg tør næsten ikke sige det...men nu er det et nyt bk og jeg får IKKE procenter for at smide et link!! :(

Jeg vil blot informere om at styledeluxe.dk har 25% på rigtig mange af deres tøjmæker nu!

Ligeledes har Miniaturen.dk også udsalg ugen ud...25% på al vinterfodtøj fx...

Jeg handler aldrig direkte hos miniaturen på deres hjemmeside fordi de tager 75 kr i porto for køb under...er det 7-800 kr?!? Det er helt vildt dyrt, men så fandt jeg hende på Trendsales og der betaler man kun varens vægt :)

Og så kan jeg da lige fortælle at hun hedder AnjaKristensen derinde og man skal bare skrive på én af hendes andre annoncer hvis man vil købe noget i hendes butik :) Hun er smadder flink :)

Unik-kids.dk og Katholt.dk er også på Trendsales hvis man hellere vil handle derigennem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak Mette :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes godt nok der er meget pænt.. men er altså også lidt for nærrig (sagde kvinden der altid køber tøj i h&m og kvickly ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg fik flottet mig. Jeg køber også tit i Kvickly, synes de har meget godt tøj der :) Men når det kommer til støvler, så kan penge være givet godt ud :)

Så jeg fik købt et par mørkebrune Angulus støvler med foer og mørkebrune Angulus Sandaler. 1000 for det hele og regningen kommer først om 30 dage :)

Og jeg stod og skulle have nye. Alexanders støvler fra sidste år, var blevet for små desværre. Det er 27/28. Jeg har et par billige hvis det går helt galt. Men ved ikke hvor godt de holder ham tør.

Fordelen ved Angulus er at det kan sælges let igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går og venter på at det kommer lidt længere ned i procenterne ;)

Fik handlet hos netfiluren.dk igår, da hun havde op til -70% (mener jeg) Fik ihvertfald købt et par velour bukser, en sommerdragt med elefanter og et par demin jeans alt fra IdaT til ialt 200 kr pp :)

Men kom endelig med links, fordi jeg ELSKER udsalg :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

½ pris ved Bonaparte :) på "ALT"

Er lidt træt af de skriver ALT og så er der ikke nogen kjoler, basis eller støvler. Men anyway, der er nogle gode frakker/jakker, trøjer osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

½ pris ved Bonaparte :) på "ALT"

Er lidt træt af de skriver ALT og så er der ikke nogen kjoler, basis eller støvler. Men anyway, der er nogle gode frakker/jakker, trøjer osv.

Her er der masser af både kjoler, støvler og basic :)

http://www.bonaparte.dk/dametoej/group/2089687/Dametoej.g2089687.0.html

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Uhh mine mangler ikke så må hellere springe over

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Morpige: Hvor har du købt støvler henne og hvorfor kan du vente 30 dage med at betale :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Morpige: Hvor har du købt støvler henne og hvorfor kan du vente 30 dage med at betale :rolleyes

Det er miniaturen.dk som Mette skriver ovenfor. De har rabat på fodtøj og de giver en 30 dages betalingsfrist, fordi det er jul :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for det, så må jeg lige ind og shoppe lidt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Uuuuuuh, så fik jeg da lige brugt små 400 kr. på en masse sommerting til lillepigen og den kommende bror/søster til maj ;) Eeeeeeelsker IdaT ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PST... :balloons

Pompdelux har startet deres udsalg med minus 50% idag d. 2. december. Var heldig at få en masse godt tøj til mine børn uden siden gik ned eller lignede (de har nemlig ikke sendt nyhedsbrev ud om det endnu!)

Hilsen Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PST... :balloons

Pompdelux har startet deres udsalg med minus 50% idag d. 2. december. Var heldig at få en masse godt tøj til mine børn uden siden gik ned eller lignede (de har nemlig ikke sendt nyhedsbrev ud om det endnu!)

Hilsen Lene

Har allerede været der ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puhh ha så fik jeg også lige handlet lidt - har kigget mange gange siden de har sat det ned - men godt jeg ventede til idag, så blev det jo lige noget billigere! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har allerede været der ;)

Haps Haps Haps....så er der lidt juletøj at vælge immllem :jul1: :jul5: :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov! :) Jeg sad og ledte efter den der MEGET MEGET fine kjole fra Katvig med rock guitar på, og pludselig kom jeg ind på Asos....jeg aner ikke hvad asos er og kan se det er en engelsk side, men så fik jeg trykket på nogle knapper og VUPTI kom alle priserne op på dansk

og vupti røg jeg ind på Katvig og vupti havde de sørme lige UDSALG og mega nedsatte priser på denne sæsons tøj!! Og sørme om de ikke også sender FRAGTFRIT overalt i verden! Weeeeeee!! :D

VUPTI....så der kage ;)

Her - go nuts: http://www.asos.com/

http://www.asos.com/Kids/A-To-Z-Of-Brands/Katvig/Cat/pgecategory.aspx?cid=11789

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OG....så er der OPHØRSUDSALG hos morsbaby.com til jer der er vild med øko-plejeprodukter, uld og lækre ting til mor eller en gravid veninde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER