MLM

Jeg bliver bare så

49 indlæg i dette emne

Sikke dog et fjols, hun er. Så længe man sørger for at holde det så pænt som man nu kan, (og som jeg kan høre at I gør) så er der da ingen der kan forlange mere...Sikke en kværulant.Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Læste lige dette, og kom til at tænke på dig:

"- Som udgangspunkt skal man som husejer rydde sit fortov efter et snefald i tidsrummet syv om morgenen til 22 om aftenen.

Dog er man ikke forpligtiget til at rydde sne inden for normal arbejdstid, hvis man har haft gang i sneskovlen om morgenen."

Snerydning

Så du har jo dit på det rene, for du havde jo ryddet, ikke? :)

Ejjjj det var da lige noget for mig at læse og jo jeg har ryddet meget møj tidligt og sent i aftes

Her til morgen ryddede vi kl 05.45 og igen kl 16.00 og nu er min mand lige blevet færdig igen

Så jeg syntes altså vi gør alt hvad vi kan men tusinde tak for dit dejlig link

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke dog et fjols, hun er. Så længe man sørger for at holde det så pænt som man nu kan, (og som jeg kan høre at I gør) så er der da ingen der kan forlange mere...Sikke en kværulant.Knus

Tak tak det var sødt skrevet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er der noget nyt fra jeres front med den emsige nabo??? print det link ud og lig i hendes postkasse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare spørg hende om hun ikke skulle til at lære sit barn at sove uden at man SKAL gå tur med barnevogn ;)

Hun er godt nok over det sædvanlige..

Det eneste råd er nok bare at du skal lære lade sådan ting pralle af dig.. (det skal slet ikke lyde hårdt) Det jo hende der har et problem siden hun gør som hun gør (vi har en på arbejdet som sviner alle bag vores rygge, og der man også bare nød til at grine lidt af det og tænke det ham der har et problem, det har INTET med mig at gøre..)

Det så svært.. håber du snart er "kommet" dig over episoden..

:kram

Jeg er kommet mig over episoden men var vist bare så skide sur at man kan finde på at melde hinandan for sådan noget som sne.

For jeg er bare helt almindelig skatteyder som udfylder min plads i samfundet jeg snyder og bedrager ikke osv.

Derfor syntes jeg bare det er for plat

Men tak for din omtanke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er der noget nyt fra jeres front med den emsige nabo??? print det link ud og lig i hendes postkasse

Det er sjovt du siger det for min mand og jeg har lige talt om det og han sagde at han ville gøre det imorgen og så kunne vi jo lige bygge en snemand de steder vi kommer i kvarteret når vi vil dele den sedel ud til alle vores naboer (eller dem som bor i vores T)

Det kunne da bare være humor og det sjovest er at vi har et vennepar på den anden side og hun nærmest sprang ud af deres køkkenvindue da jeg kom hjem fra arbejde og hun ville lige snakke lidt og hun fortalt at de var blevet meldt til kommunen fordi, de ikke havde ryddet sne på deres fortov som ligger op til vores de havde også været væk i weekenden.

Det er simpelhen bare for plat det her, måske vi skulle melde hende for at arbejde sort som politibetjent imens hun er på barsel :-)))))))))))))))) mine smilyer virker ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sjovt du siger det for min mand og jeg har lige talt om det og han sagde at han ville gøre det imorgen og så kunne vi jo lige bygge en snemand de steder vi kommer i kvarteret når vi vil dele den sedel ud til alle vores naboer (eller dem som bor i vores T)

Det kunne da bare være humor og det sjovest er at vi har et vennepar på den anden side og hun nærmest sprang ud af deres køkkenvindue da jeg kom hjem fra arbejde og hun ville lige snakke lidt og hun fortalt at de var blevet meldt til kommunen fordi, de ikke havde ryddet sne på deres fortov som ligger op til vores de havde også været væk i weekenden.

Det er simpelhen bare for plat det her, måske vi skulle melde hende for at arbejde sort som politibetjent imens hun er på barsel :-)))))))))))))))) mine smilyer virker ikke

jeg synes faktisk at i bør melde hende for chikane og for at spilde skattepengene.... men som sagt før, hun har ikke en skid andet at gå op i..,.. emsig ko parden my france

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bor inde på en lukke vej, her er der heller ikke nogle der ryder, eller det vil sige min mand, vi bor i på den sidste del af vejen og så er der en anden så bor først på vejen.

Vores nabo og dem der bor over for os, gør bare ikke noget, og har ikke gjordt det i de sidste mange år.

Så når snen bliver kørt godt i, bliver det vildt glat.

En eller anden dag ender det også galt her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bor inde på en lukke vej, her er der heller ikke nogle der ryder, eller det vil sige min mand, vi bor i på den sidste del af vejen og så er der en anden så bor først på vejen.

Vores nabo og dem der bor over for os, gør bare ikke noget, og har ikke gjordt det i de sidste mange år.

Så når snen bliver kørt godt i, bliver det vildt glat.

En eller anden dag ender det også galt her.

når det nu er, at de ALDRIG rydder, så går man da lige ind og snakker med beboerene om ikke de vil rydde, og hjælper det ikke, så kan man overveje at kontakte kommunen omkring det, men at melde folk fordi de ikke har ryddet i en weekend, hvor det er tydeligt at se, at de ikke er hjemme, og efter at de er kommet hjem, og kan se, at de har ryddet fra morgenstunden af, og så vejret gør, at der igen er sneet til inden de når hjem fra job, det synes jeg bestemt ikke er fair....

Desuden skal man huske, at hvis ikke man rydder, og nogle falder og slår sig på fortovet, så kan ens forsikringsselskab nægte at betale, så man selv står for regningen/erstatningen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg jeg har vist haft det man kalder en lorte dag (sorry min ligefrem måde)

Men sagen er den at vi har været i Berlin i weekenden og kom hjem lørdag.

Da ligger der så et bette brev fra kommunen i postkassen at vi selv fremover skal holde vores fortov (vi har en hjørnegrund)

Men vi får så skrabet og skovlet som idoiter og hakket ALT op igår og saltet.

I nat sneer det igen og jeg står og skraber her til morgen kl 5 og salter igen.

Da jeg kommer hjem kl 16.15 ligger der dælme et brev i postkassen fra en her på vejen at hun havde været ude at gå med hendes barnevogn og hun havde bemærket at der lå en masse sne på vores fortov og det havde hun også bemærket i weekenden.

Derfor havde hun set sig nødsaget sig til at klage til kommunen over misveligeholdes af offentlig områder.

Hold fast hvor jeg blev bare tosset. Jeg har sgu været på arbejde hele dagen og jeg kan derfor ikke holde vores fortov snefrit når jeg ikke er hjemme.

Så nu er jeg lige blevet færdig med at skovle og salte igen.

(skal lige siges at min mand er syg og i ved jo hvormeget hjælp der er med mænd når de er syge)

Ej jeg skulle lige af men noget galde for syntes bare det er så skide tarveligt.

Jeg har ikke brug for en løftet pegefinger at man skla holde sit fortov, men det her er bare princippet i at hun ikke lige kommer hen til os og siger det før hun klager over os til kommunen.

Nå det blev lige lidt lang tak fordi du læste med

Øv altså, det er skime surt...

Tag et billede af det næste gang og giv det til din KÆRE vej-beboer <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

update efterlyses :-)

Jeg var ikke lige på igår men historien udvikler sig meget men til min fordel.

Jeg sad lige og lagde budget og vupti falder jeg over vore grundejerkontigent og den steg med 400 her i sommers.

Og vupti et gammelt referat og de penge skulle sanlig bruges til snerydning vupti vupti ind og finde ud af hvem der er i bestyrelsen.

Tror du så ikke at hende som er lidt efter os blev valgt ind i sommers og er nu næsteformand ( ja og gadensvagt)

Men jeg ringede på hendes dør og spurgte hende om hun kunne hjælpe mig da jeg havde læst referat og bla bla.

Og fortalte at det var det jeg var gået ud fra at bestyrelsen havde styr på. Da jeg havde fået en meget grim sedel i min postkasse omkring snerydning.

Der var der sørme en dame som blev ret rød i kinderne men sagde ikke mere end at hun ikke havde tid til at se på sagen ligenu da hun skulle have gæster.

Tja nu ser vi hvad der sker.

Men jeg afsluttede med at sige til hende at jeg jo blev ked af disse anklager når vi havde været på weekendtur og jo var på arbejde hele dagen så kunne vi jo ikke gøre mere som familie.

Og at ansvaret i bund og grund ligger hos grundejerforening når vi har betalt for denne ydelse

Så det er status for mig men syndtes det er lidt sjovt for nu får jeg jo et godt grin ud af det istedet for at være sur .-)

Men mange tak fordi du spurgte men jeg skla nok lige opdatere dig når jeg høre noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var ikke lige på igår men historien udvikler sig meget men til min fordel.

Jeg sad lige og lagde budget og vupti falder jeg over vore grundejerkontigent og den steg med 400 her i sommers.

Og vupti et gammelt referat og de penge skulle sanlig bruges til snerydning vupti vupti ind og finde ud af hvem der er i bestyrelsen.

Tror du så ikke at hende som er lidt efter os blev valgt ind i sommers og er nu næsteformand ( ja og gadensvagt)

Men jeg ringede på hendes dør og spurgte hende om hun kunne hjælpe mig da jeg havde læst referat og bla bla.

Og fortalte at det var det jeg var gået ud fra at bestyrelsen havde styr på. Da jeg havde fået en meget grim sedel i min postkasse omkring snerydning.

Der var der sørme en dame som blev ret rød i kinderne men sagde ikke mere end at hun ikke havde tid til at se på sagen ligenu da hun skulle have gæster.

Tja nu ser vi hvad der sker.

Men jeg afsluttede med at sige til hende at jeg jo blev ked af disse anklager når vi havde været på weekendtur og jo var på arbejde hele dagen så kunne vi jo ikke gøre mere som familie.

Og at ansvaret i bund og grund ligger hos grundejerforening når vi har betalt for denne ydelse

Så det er status for mig men syndtes det er lidt sjovt for nu får jeg jo et godt grin ud af det istedet for at være sur .-)

Men mange tak fordi du spurgte men jeg skla nok lige opdatere dig når jeg høre noget

ha ha ha ha ha det er skisme den sjoveste opdatering længe... det har hun skisme godt af, så er det nok slut med at klage over andre... ha ha ha ha det er humor...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ha ha ha ha ha det er skisme den sjoveste opdatering længe... det har hun skisme godt af, så er det nok slut med at klage over andre... ha ha ha ha det er humor...

JA tingene komme for det meste til en selv igen når man opfører sig på den måde.

Je g bliver jo nok nødt til at sige jeg var helt høj da jeg opdagede det og min mand syntes nok jeg var lidt for glad men han er alligevel enig med med.

Ja det er da bare humor på international plan ik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JA tingene komme for det meste til en selv igen når man opfører sig på den måde.

Je g bliver jo nok nødt til at sige jeg var helt høj da jeg opdagede det og min mand syntes nok jeg var lidt for glad men han er alligevel enig med med.

Ja det er da bare humor på international plan ik

jeg synes simpelthe det er for godt. så kan hun lære det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var ikke lige på igår men historien udvikler sig meget men til min fordel.

Jeg sad lige og lagde budget og vupti falder jeg over vore grundejerkontigent og den steg med 400 her i sommers.

Og vupti et gammelt referat og de penge skulle sanlig bruges til snerydning vupti vupti ind og finde ud af hvem der er i bestyrelsen.

Tror du så ikke at hende som er lidt efter os blev valgt ind i sommers og er nu næsteformand ( ja og gadensvagt)

Men jeg ringede på hendes dør og spurgte hende om hun kunne hjælpe mig da jeg havde læst referat og bla bla.

Og fortalte at det var det jeg var gået ud fra at bestyrelsen havde styr på. Da jeg havde fået en meget grim sedel i min postkasse omkring snerydning.

Der var der sørme en dame som blev ret rød i kinderne men sagde ikke mere end at hun ikke havde tid til at se på sagen ligenu da hun skulle have gæster.

Tja nu ser vi hvad der sker.

Men jeg afsluttede med at sige til hende at jeg jo blev ked af disse anklager når vi havde været på weekendtur og jo var på arbejde hele dagen så kunne vi jo ikke gøre mere som familie.

Og at ansvaret i bund og grund ligger hos grundejerforening når vi har betalt for denne ydelse

Så det er status for mig men syndtes det er lidt sjovt for nu får jeg jo et godt grin ud af det istedet for at være sur .-)

Men mange tak fordi du spurgte men jeg skla nok lige opdatere dig når jeg høre noget

:haha

Det har hun godt af, så kan hun lære det :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var ikke lige på igår men historien udvikler sig meget men til min fordel.

Jeg sad lige og lagde budget og vupti falder jeg over vore grundejerkontigent og den steg med 400 her i sommers.

Og vupti et gammelt referat og de penge skulle sanlig bruges til snerydning vupti vupti ind og finde ud af hvem der er i bestyrelsen.

Tror du så ikke at hende som er lidt efter os blev valgt ind i sommers og er nu næsteformand ( ja og gadensvagt)

Men jeg ringede på hendes dør og spurgte hende om hun kunne hjælpe mig da jeg havde læst referat og bla bla.

Og fortalte at det var det jeg var gået ud fra at bestyrelsen havde styr på. Da jeg havde fået en meget grim sedel i min postkasse omkring snerydning.

Der var der sørme en dame som blev ret rød i kinderne men sagde ikke mere end at hun ikke havde tid til at se på sagen ligenu da hun skulle have gæster.

Tja nu ser vi hvad der sker.

Men jeg afsluttede med at sige til hende at jeg jo blev ked af disse anklager når vi havde været på weekendtur og jo var på arbejde hele dagen så kunne vi jo ikke gøre mere som familie.

Og at ansvaret i bund og grund ligger hos grundejerforening når vi har betalt for denne ydelse

Så det er status for mig men syndtes det er lidt sjovt for nu får jeg jo et godt grin ud af det istedet for at være sur .-)

Men mange tak fordi du spurgte men jeg skla nok lige opdatere dig når jeg høre noget

:lol hvor SKØNT :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det jeg syntes er verdensklasse, er at det var et tilfælde jeg kom til de informationer.

Det er da det som er sjovt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen har ikke andet at give sig til end at brokke sig over andre, og pusse deres egen glorie. Desværre.

:jul3: Herfra, håber det kan hjælpe på julestemningen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så nu har vi fået ryddet sne af grundejerforeningen

Verdensklasse :balloons :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så nu har vi fået ryddet sne af grundejerforeningen

Verdensklasse :balloons :balloons

ha ha ha NICE, så har hun da haft noget at lave, når hun har skulle indhente det bedste tilbud og få det arrengeret... :-) men det har hun sku godt af hende din emsige nabo...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare fryd sådan noget.. :yiepie :yiepie

Så kan man lære at undersøge tingene først inden man brokker sig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så nu har vi fået ryddet sne af grundejerforeningen

Verdensklasse :balloons :balloons

:D Hvor godt, Tror hun har meget røde ører lige nu :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det en fed update at komme ind til... :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER