Cloverblossom

En lille update fra mig

11 indlæg i dette emne

Har nu også passeret halvejsmærket, og synes det er så hurtigt det pludselig føles det er gået :kuller Glæder mig så meget over at jeg endelig er ved at få det der ligner en gravid mave, og at jeg de sidste ca 2 uger nu har mærket bassen tydeligt puffe derinde flere gange hver dag. Det er virkelig en fantastisk følelse :loveshower

Jeg er desværre fulgt i trop med en del af jer herinde og blevet sygemeldt fra mit arbejde, da de ikke havde mulighed for at finde arbejdsopgaver, der ikke var så fysisk hårde som i min normale stilling, hvor det er konstant gående/stående og løftende arbejde. Har ondt i ryggen hver dag, og det bliver meget slemt, når jeg går for længe ad gangen uden hvil eller på anden måde er fysisk aktiv. Har fået en henvisning til fysioterapi fra lægen, så det vil jeg begynde at gøre brug af inden længe.

I går var vi så til MD scanning og alt var præcis som det skulle være. Sygeplejersken var simpelthen så sød og da det kom til at afsløre kønnet, kunne vi alle med ret stor sikkerhed se, at det bliver en DRENG

Har endnu ikke vænnet mig til at jeg rent nu kan sige jeg kan mærke ham og ikke bare den :yay

Nu skal vi til at snakke om navne, og det bliver bare SÅ spændende, nu hvor det rent faktisk er reelt at vi skal finde et navn til vores søn :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor dejligt at I skal have en sund og rask søn :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med en god md scanning. :loveshower

Fantastisk med en lille dreng. I skal have en søn. Det er så fantastisk og sige højt. :balloons

Med sygemeldingen fra arbejdet, så er det skønt med fys. Jeg fik det i nogle uger og det hjalp SÅ meget.

Jeg har været så heldig at mit arbejde har sat mig på deltid. Faktisk skrev vagtplans kordinatoren i dag om på torsdag hvor vi skal have møde om eftermiddagen, om hvordan jeg havde lyst til at møde. Jeg stod til 7-11 og mødet er fra 13-16. Så jeg skal kun ind til mødet 13-16. Det er så fantastisk. Jeg har virkelig fået det som jeg gerne vil :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med den fine scanning, og i venter jer en dreng :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den fine skanning og med at være nået halvvejs:loveshower Og tillykke med prinsen :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt. Stort tillykke :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den fine MD og jere lille dreng i vente :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stort tillykke det er fantastisk at se op opleve den lille ny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med veloverstået scanning :loveshower

Syntes også det er helt fantastisk at sige ham nu i stedet for den :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med en fin scanning! Og stort tillykke med sønnen! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for alle jeres dejlige tillykker :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER