Guest

Er kronprinsessen gravid igen???

35 indlæg i dette emne

jeg læste inde på fb et indlæg om, om Mary evt. skulle være gravid igen.

Men har valgt at kigge på hende i den kjole hun havde på til det der nytårstaffel, som bliver holdt hvert år. Men er det ikke bare en lille bule på maven efter de fødsler, som hun allerede har gennemgået? eller er det en babybule?

Kan det ikke også bare være fordi kjolen sidder lidt for stramt, eller er der hold i rygterne??

Hvad tror i??

post-395-095306600 1325840294_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mon ikke det er kjolen der sidder lidt for stramt, de kan da ikke hele tiden være gravide i kongehuset :) nu er det jo marie's tur til at få en masse opmærksomhed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror ikke hun er gravid... For det første, er de ved at være "gamle" :whistling

For det andet, har de i forvejen ret travlt.

For det tredje, har de 4 børn i forvejen.

For det fjerde er "risikoen" for tvillinger jo gigantisk...

Tror bare det er fordi hun er ved at være "gammel", og at efter sådan en tvillingegraviditet, kræver det en del at få en "stram" mave..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mit gæt er at hun ikke er gravid men at kjolen er lidt stram og at hendes mave ikke helt er kommet på plads efter tvillingerne er kommet til verden.. :whistling Men man ved jo aldrig....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg må indrømme, at da jeg så de kom anstigende i tv der d. 1 januar, så var min første tanke hold da op hvor er hun smuk, og hvor sidder den kjole godt. Jeg så ikke nogen topmave, jeg tænkte slet ikke graviditet, så er det ikke bare medierne, som gerne vil se nogle ting, som ikke er der???

Og ja lad nu Marie få lidt opmærksomhed for hendes graviditet, jeg havde slet ikke opfanget at hun var gravid igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe jeg mener da marie er gravid - synes jeg så det da jeg var på ferie i august måned og at hun skulle føde her snart .. januar/februar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg må indrømme, at da jeg så de kom anstigende i tv der d. 1 januar, så var min første tanke hold da op hvor er hun smuk, og hvor sidder den kjole godt. Jeg så ikke nogen topmave, jeg tænkte slet ikke graviditet, så er det ikke bare medierne, som gerne vil se nogle ting, som ikke er der???

Og ja lad nu Marie få lidt opmærksomhed for hendes graviditet, jeg havde slet ikke opfanget at hun var gravid igen...

Tror også det bare er fordi de gerne vil have lidt "sladder".. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På den anden side, så er der jo lidt "konkurrence" mellem de to brødre - mon de har en konkurrence om hvem der kan få flest børn :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På den anden side, så er der jo lidt "konkurrence" mellem de to brødre - mon de har en konkurrence om hvem der kan få flest børn :whistling

Ja mon ikke det er konkurrence, snart har de begge 4 børn hver :)

Så hvem får så det 5. barn først ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De ville da gerne have flere, så hvorfor ik? :)

Dog tror jeg ikke på noget før en offentlig udmeldelse )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay HUN var faktisk heller ikke helt så gammel som jeg troede...!

Jeg troede hun var langt over 40! Men okay, med hendes alder.. hm.. Det eneste er stadigvækd et med at de virkelig er nogle travle mennesker, og.. 5 børn kræver godt nok meget opmærksomhed..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der har været gisnet om hvorvidt prinsesserne er/var gravide så mange gange og det er de færreste gange, at der har været hold i sladderen, så jeg tror først på graviditetsrygter når hoffet udsender en pressemeddelelse og offentliggør graviditeten.... Mary bliver vel 40 her i februar, så de kan da sagtens nå at få en mere :)

Marie forventes at nedkomme her i januar, så det må da være snart :) Plejer de ikke at offentliggøre terminen til at være et par uger senere end den reelt er for at 'nare fjenden'?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der har været gisnet om hvorvidt prinsesserne er/var gravide så mange gange og det er de færreste gange, at der har været hold i sladderen, så jeg tror først på graviditetsrygter når hoffet udsender en pressemeddelelse og offentliggør graviditeten.... Mary bliver vel 40 her i februar, så de kan da sagtens nå at få en mere :)

Marie forventes at nedkomme her i januar, så det må da være snart :) Plejer de ikke at offentliggøre terminen til at være et par uger senere end den reelt er for at 'nare fjenden'?

Jo og ofte føder de en lørdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo og ofte føder de en lørdag

Ja, det er lidt sjovt :)

Jeg føler mig da lidt kongelig. Fødte også en lørdag og på samme stue som Mary :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror nu ikke hun er gravid, bare en fornemmelse... og når man er så slank som hende, så skal der jo ikke meget mere end en mindre forstoppelse til, for at komme til at se sådan ud :)

5 børn kræver godt nok meget opmærksomhed..

Ja, men mon ikke det bliver nemmere at være storfamilie med en hel horde af barnepiger, kokke, stylister mv :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At man har en hær af folk til at gøre alt muligt, gør jo ikke at børnene kræver deres far og mor mindre.. Men rigtigt - de har ikke travlt med indkøb, madlavning og rengøring når de endelig er hjemme :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt at en lille bule på maven straks sætter rygtemøllen igang :) Tænk sig at samfundet er skruet sådan sammen, at man ikke kan tro at det måske kunne være en mavedelle. Nej nej, gravid...det er det hun er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, i går kom der en vild fremmede ind i butikken, og da hun skal ud, siger hun "Og tillykke.. Hvornår skal det være?" <_<

Der tænkte jeg da også lige "nå nå, jeg ER gravid - men jeg KUNNE faktisk også bare have taget et par kg på der havde sat sig uheldigt!"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det tror jeg ikke... Jeg tror bare at kjolen er for stram til hende for at hun skal se smuk og slank ud...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, de er godt man ikke er kendt.. Tænk lige hvor kedeligt det ville være, hvis alle gik og holdt øje med en babybule <_<

Jeg tror bare hun har haft en hyggelig jul :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes faktisk det er lidt strengt at kalde så lille en delle for potentiel babymave, eller for den sags skyld antyde at hun har spist lidt for godt eller lignende... Hun er da bare helt normal og tilfældigvis ikke modellatynd, og hvem siger også at man skal være det, bare fordi man er kongelig? :rolleyes

Jeg er i hvert fald glad for at jeg ikke er kongelig, for jeg har mere mave end dét der når jeg IKKE er gravid, og jeg var sgu blevet sur, hvis folk havde spurgt om jeg var gravid hele tiden :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes faktisk det er lidt strengt at kalde så lille en delle for potentiel babymave, eller for den sags skyld antyde at hun har spist lidt for godt eller lignende... Hun er da bare helt normal og tilfældigvis ikke modellatynd, og hvem siger også at man skal være det, bare fordi man er kongelig? :rolleyes

Jeg er i hvert fald glad for at jeg ikke er kongelig, for jeg har mere mave end dét der når jeg IKKE er gravid, og jeg var sgu blevet sur, hvis folk havde spurgt om jeg var gravid hele tiden :P

Hørt!

Fra én med meget mere mave som ikke-gravid <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tror ikke hun er gravid igen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er enig med at det er strengt at tro hun er gravid, eller at sige hun er tyk, fordi kjolen lige sidder lidt stramt over maven.

Jeg ville ikke turde tænke, hvad folk så ikke ville tro om mig, for jeg er altså også meget tykker netop lige omkring maven :)

Men når man har valgt at gifte sig ind i kongehuset, så har man vel også skulle gøre sig klart, at der bliver snakket om en på alle punkter. Så jeg tror hun har nogle gode folk omkring sig, til at støtte hende, så hun netop ikke bliver ked af sådanne kommentarer. Desuden synes jeg også at havde læst ting, som var mere negative og bestemt ikke i orden om vores kronprinsepar, som hun nok ville være mere ked af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej ja, min veninde blev engang spurgt, om hun var gravid, da vi var 20 år. Hun er sådan en hel almindelig dansk pige, som har en strutmave men ellers er en helt normal størrelse 38. Nederen spørgsmål altså. Men det endte også bare med, at hun sagde "nej, jeg er bare tyk".. Spørgeren var godt nok blevet flov :D

Jeg tror heller ikke, at Mary er gravid. I forvejen er hun jo meeeget tyndere end gennemsnitsdanskerkvinden.

Men vil give Vanni ret i, at de sikkert er helt vant til at der bliver sagt andre og grimmere ting om dem end graviditetsspekulationer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER