brineh

Vejen til en slankere udgave!

116 indlæg i dette emne

Gå aldrig sulten ud og handle !

jeg vil gerne indrømme at jeg er faldet lidt i, i weekenden <_<

Det hele startede med i lørdags da jeg så master chef i fjerneren og at alle deltagerne skulle lave pandekager - fik sådan en lyst til pandekager, men jeg fik overtalt mig selv til at vi ikke skulle have nogle! :glad

Men men men, så var vi ude og handle igår ved frokost tid og de havde sådan et stort skilt med fastelavns boller på tilbud og de så faktisk rigtig gode ud - det var da vi gik ind i butikken og så da vi stod ved kassen og havde pakket skulle vi ud igen, og så spurgte manden om vi skulle have de der fastelavns boller og så kunne jeg ikke styre mig selv og sige nej.

Så spiste 2 fastelavns boller igår :klap

- blev faktisk os dårlig bagefter jeg havde spist dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor går det flot. Total sejt! Og fedt slutmål at have :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor går det flot. Total sejt! Og fedt slutmål at have :)

Mange tak :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg kender også alt for godt til det at handle på tom mave.. Så bliver jeg bare SÅ svag..

Jeg har simpelthen lavet en aftale med min kæreste om, at alt hvad vi spiser sammen skal være sundt - hvad han spiser når jeg ikke er der eller han er ude - er ligegyldigt.. Men det er bare ikke fair at de spørger om vi skal have sødt eller spiser det foran os.. Ihvertfald ikke så længe at det er svært for os..

Men den aftale er rigtig god at have i baghånden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg kender også alt for godt til det at handle på tom mave.. Så bliver jeg bare SÅ svag..

Jeg har simpelthen lavet en aftale med min kæreste om, at alt hvad vi spiser sammen skal være sundt - hvad han spiser når jeg ikke er der eller han er ude - er ligegyldigt.. Men det er bare ikke fair at de spørger om vi skal have sødt eller spiser det foran os.. Ihvertfald ikke så længe at det er svært for os..

Men den aftale er rigtig god at have i baghånden..

Ja nemlig, vi har os den aftale :)

Men han siger det er svært at finde ud af mig nogle gange, for når han siger nej det skal vi ikke have så VIL jeg bare have det haha :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er du sej :glad

Mange tak :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så er det vejnings dag

Vægten har stået stille lige siden i fredags og helt til igår sagde den det samme.

- men så i morges viste det sig at jeg har tabt 300g :)

Så det er da bedre end den bare står stille.. Så vægten i dag er 111,7 kg - Manger 100g til jeg når de 6 kg = 1000 kr :glad

Det har været en uge med smoothies til morgenmad og har faktisk ikke lavet det vilde - så tror næste uge bliver en rigtig god uge for mig, da jeg skal begynde at danse Zumba (Har fået Dvd'erne) så nu skal der danses når David sover :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så er det vejnings dag

Vægten har stået stille lige siden i fredags og helt til igår sagde den det samme.

- men så i morges viste det sig at jeg har tabt 300g :)

Så det er da bedre end den bare står stille.. Så vægten i dag er 111,7 kg - Manger 100g til jeg når de 6 kg = 1000 kr :glad

Det har været en uge med smoothies til morgenmad og har faktisk ikke lavet det vilde - så tror næste uge bliver en rigtig god uge for mig, da jeg skal begynde at danse Zumba (Har fået Dvd'erne) så nu skal der danses når David sover :glad

Hvor er det da bare dejligt at der lige røg 300g på falderebet :loveshower Men hvor ærgerligt at de sidste 100g ikke var med, så du kunne komme ud at shoppe.. Hvad vil du købe for de 1000 kr?? Du skal jo huske at forkæle dig selv, når du når sådan et mål!!

Lyder rigtig godt med zumba - jeg danser selv zumba to gange om ugen og det er bare mega sjovt... Så det skal du glæde dig til at komme igang med..

Held og lykke i din nye uge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det da bare dejligt at der lige røg 300g på falderebet :loveshower Men hvor ærgerligt at de sidste 100g ikke var med, så du kunne komme ud at shoppe.. Hvad vil du købe for de 1000 kr?? Du skal jo huske at forkæle dig selv, når du når sådan et mål!!

Lyder rigtig godt med zumba - jeg danser selv zumba to gange om ugen og det er bare mega sjovt... Så det skal du glæde dig til at komme igang med..

Held og lykke i din nye uge!

Jaa det er dejligt der lige røg 300g når man ikke rigtig har gjort så meget for at tabe sig i denne uge :)

- jamen har planer om at gemme dem, til når det begynder at blive mere varmt (og sommer) så har jeg forhåbelig os tabt mig meget mere , endda 6 kg mere :D så er der 2000 kr at snolde for :loveshower

Tror os jeg bliver glad for det, vil tage og prøve det nu, når knægten alligevel sover :)

- Så bliver det en god start på dagen med en omgang motion :D

Mange tak søde :kram2

(skal jo os prøve og se om jeg kan slå dig i taberdysten :P)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaa det er dejligt der lige røg 300g når man ikke rigtig har gjort så meget for at tabe sig i denne uge :)

- jamen har planer om at gemme dem, til når det begynder at blive mere varmt (og sommer) så har jeg forhåbelig os tabt mig meget mere , endda 6 kg mere :D så er der 2000 kr at snolde for :loveshower

Tror os jeg bliver glad for det, vil tage og prøve det nu, når knægten alligevel sover :)

- Så bliver det en god start på dagen med en omgang motion :D

Mange tak søde :kram2

(skal jo os prøve og se om jeg kan slå dig i taberdysten :P)

Angående pengene, så synes jeg da det lyder som en genial plan - 2000 kr kan man shoppe meget for.. Ihh altså - bare det var mig :7himmel

Det var da så lidt, søde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fredagens vejning :13:

Så blev det fredag og skulle hoppe på vægten - 110,7 :glad

Så 1 kg er smidt siden sidste fredag , det er sku meget godt gået synes jeg selv :D

Jeg har os fået mine 1000 kr for har jo tabt 6 kg :toot

Så har smidt 6,9 kg på 2 måneder - det er sku meget godt klaret!

Så er der ikke så langt igen til jeg har nået mit første delmål på 10kg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh den bliver sq svær at slå.. Men hvor er det bare flot! Rigtig godt kæmpet.. Så må zumbaen jo have hjulpet. Hvor meget har du fået brugt den!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh den bliver sq svær at slå.. Men hvor er det bare flot! Rigtig godt kæmpet.. Så må zumbaen jo have hjulpet. Hvor meget har du fået brugt den!?

Mange tak, hvor du sød :kram2

Tja har faktisk kun danset zumba 1 dag, skal lige finde ud af hvad jeg skal gøre med hunden når jeg skal danse det for han synes bestemt det er sjovt og stå og gø og ligge sig lige foran mig :klap

Så har jeg faktisk heller ikke haft den store tid til denne uge, så måske det bliver brugt mere næste uge og så må jeg lukke hunden ind i en af værelserne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak, hvor du sød :kram2

Tja har faktisk kun danset zumba 1 dag, skal lige finde ud af hvad jeg skal gøre med hunden når jeg skal danse det for han synes bestemt det er sjovt og stå og gø og ligge sig lige foran mig :klap

Så har jeg faktisk heller ikke haft den store tid til denne uge, så måske det bliver brugt mere næste uge og så må jeg lukke hunden ind i en af værelserne :)

Århh tak og i lige måde :kram2

Hmm men du må da have gjort noget som er helt vildt godt siden du har smidt SÅ meget.. Men pyt, så længe de er smidt.. Hvordan går det med dine laster - undværer du dem helt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Århh tak og i lige måde :kram2

Hmm men du må da have gjort noget som er helt vildt godt siden du har smidt SÅ meget.. Men pyt, så længe de er smidt.. Hvordan går det med dine laster - undværer du dem helt?

Jeg har da været ude og gå med barevognen og så skal hunden jo os luftes :)

Ellers løber jeg rundt og leger med hunden i haven, det må da os give noget :D

Og så er jeg stadig fortsat med at drikke et glas smoothie om morgen, tror helt bestemt os det giver noget.

tja, det bliver da nemmere og nemmere at undvære, det er bare hårdt dagen efter hvis man har spist noget usundt for så skal det jo lige ud af kroppen igen ( så kan man jo altid godt have lyst til mere ) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har da været ude og gå med barevognen og så skal hunden jo os luftes :)

Ellers løber jeg rundt og leger med hunden i haven, det må da os give noget :D

Og så er jeg stadig fortsat med at drikke et glas smoothie om morgen, tror helt bestemt os det giver noget.

tja, det bliver da nemmere og nemmere at undvære, det er bare hårdt dagen efter hvis man har spist noget usundt for så skal det jo lige ud af kroppen igen ( så kan man jo altid godt have lyst til mere ) :)

hihi ja altt bevægelse tæller jo..

Jeg kender godt følelsen dagen efter man har fået noget usundt - men forsøger så vidt det er muligt at undgå det helt!! Og ellers kun tage det i små mængder!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En ny uge

Jeg har taget en beslutning at jeg gerne vil have nået mit 1 delmål = tabt 10 kg

inden Davids fødselsdag som vi holder den 22 April.

Så jeg skal have tabt mig 3 kg på en lille måned og tror godt jeg kan det !

Så denne uge her skal der være lidt zumba inden i billedet ihvertfald mindst 3 gange om ugen og helst hver dag hvis jeg kan det :)

- nu skal de skide kilo bare væk og det kan ikke gå for langsomt :D

Jeg kører stadig med et glas smoothie til morgenmad og synes virkelig det giver noget på vægten og så er det bare en god start på dagen med et glas frugt, meget forfriskende :D

Tror jeg bliver ved med at drikke smoothie til den dag jeg måske bliver træt af det og der skal ske noget nyt :)

- hvem ved om den dag måske kommer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fredagens vejning :13:

Efter vægten i Tirsdag sagde 111 kg havde jeg taget hele 300g på siden fredags - men det er der lavet om på nu :glad

Vægten sagde her til morges 110,3 kg :toot

Så ialt er der blevet smidt 7,3 kg på godt 2 måneder og kan godt efterhånden begynde at føle jeg har tabt mig, mest på lårbasserne, mine bukser er nemlig begyndt at blive løse - så det er jo et godt resultat :D

Og kan se jeg snart nærmer mig mit 1 delmål på at have smidt 10kg, nu er der kun 2,7 kg tilbage :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du cool :respekt :respekt :respekt Jeg har den dybeste respekt for dit flotte vægttab indtil nu, og er sikker på du når dine mål. Kunne du ikke sende mig bare en brøkdel af din rygrad, så jeg ikke falder i :unsure

Mie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sej...

Er sikker på du nok skal nå dit mål og tabe dig 10kg. inden David's fødselsdag, jeg hepper i hvert fald på dig :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du cool :respekt :respekt :respekt Jeg har den dybeste respekt for dit flotte vægttab indtil nu, og er sikker på du når dine mål. Kunne du ikke sende mig bare en brøkdel af din rygrad, så jeg ikke falder i :unsure

Mie

Mange tak - hvor er du sød :kram2

Altså jeg har da os røget i et par gange, men har til synladen ikke taget på - det er kan godt :D

Man skal jo heller ikke gøre livet surt for sig selv, men man skal helst holde sig væk fra de usunde sager i hverdagene :)

Hvor er du sej...

Er sikker på du nok skal nå dit mål og tabe dig 10kg. inden David's fødselsdag, jeg hepper i hvert fald på dig :glad

Mange Tak :kram2

Tror os jeg skal nå det, mangler kun 2,2 kg :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det altså flot :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det altså flot :respekt

TAK :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare super sejt gået, søde!! Hepper på at du hurtigt når de 10 kg!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER