Girl Next Door

Advarsel! Sørgelig!

15 indlæg i dette emne

Jeg så denne video på facebook. Tænkte at det var en morbid titel den video havde, men kom til at se den alligevel. Jeg tudede hele filmen igennem. Synes virkelig det er sørgeligt og rørende hvor gode venner dyr kan være. Ham der har lagt filmen på youtube, skriver:

They were crossing the street until a car hit the black cat, and watch how the reaction from the white cat was.

The cat was constantly doing the massage exactly there where the heart is placed.

But not only 4minutes, he was doing that for 2 hours. The video is just 4minutes.

People tried to help but the white cat didn't allow them to come closer, he was protecting his friend.

After 2 hours he gave up and they brought the dead cat to a vet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åååh jøsses :boo jeg hader når folk siger at dyr ikke har følelser! Her er der et modbevis!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo Kæft hvor er det stærkt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hulkede igennem videoen :boo Puha!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo :boo :boo :boo :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kommer alle følelserne virkelig frem...Tuede jo allerede da jeg læste teksten :boo :boo :boo ... Og havde kun lige trykket play, så var jeg helt færdig...

Ej hvor var det en stærk film...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej puha, jeg måtte stoppe efter 53 sekunder. Det er jo helt ubærligt. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kommer alle følelserne virkelig frem...Tuede jo allerede da jeg læste teksten :boo :boo :boo ... Og havde kun lige trykket play, så var jeg helt færdig...

Ej hvor var det en stærk film...

Sådan havde jeg det os. Musikken nåede knap nok at starte så hulkede jeg. Puha! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stakkels lille hvide mis der har mistet sin ven...........

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej jeg kan slet ikke tåle at de sådan noget med dyr... :boo :boo :boo :boo :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det sørgeligt :( :boo

Det er bestemt rigtigt at katte kan have tætte bånd med hinanden.... Jeg havde selv to katte, der havde boet sammen længe, og var meget glade for hinanden. Da den ene desværre blev kørt over, lå den anden i sofaen en hel uge, og ville hverken ud, eller spise. Den var tydeligvis i sorg :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej puha, jeg fik det helt skidt :boo også sangen hjælper da slet ikke på det :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm ikke for at være en lyseslukker, men synets det ser meget iscenesat ud - har dog ikke haft lyd på klippet. Syntes bare det virker påfaldende at vups dér var lige en kat der er kørt over, og vups der var lige én med at kamera som holder det helt stille- og ikke som et mobilkamera der "ryster" lidt. :o

Tror helt sikkert på at katte/dyr kan mærke at noget er anderledes når de står ved et andet døende/dødt dyr, men tror nu mest det er ændringer i lugt mv.

Jeg elsker dyr, emn den film har jeg nu svært ved at tage seriøst ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj hvor jeg tudede der... og som nogen af jer andre trillede tårerne så snart jeg trykkede play :blush

Da kæresten så spurgte til hvad jeg tudede over og jeg skulle sætte ord på videoen til ham gik det så over i højlydt hulken og brølen.

Og til lineolsen, der må jeg sige at jeg synes det så meget virkeligt ud og ikke iscenesat. Katten forsøger jo i lang tid på alle måder at interagere med den anden kat - både ved at massere den med poterne, putte sig ind til den og endda at bære den væk ved at tage fat i nakkeskindet på den som en mor med sin killing. Det sidste vil de kun gøre hvis de har en stærk beskyttertrang og tilknytning til den anden og forsøger at bære den i sikkerhed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER