Myliona

Ventetøj - Forskellen fra almindelig tøj

9 indlæg i dette emne

De sidste par uger har jeg følt mig "små fed".. Min "mavedelle", var blevet trælst, og jeg var virkelig ked af at jeg havde fået så mange "deller" i mit tøj.

I dag var jeg så i H&M, og kigge babytøj for sjov.. Og tænker jeg vil prøve nogle ventebukser, bare for sjov..

Min kæreste var ved at falde BAGOVER, da han så mig i dem - min mave var simpelthen en fin lille babybule - og når jeg havde en stram trøje påm var man slet ikke i tvivl om at det var en lille fin gravid mave!!! Med min løse trøje udenover, kunne man ikke se den - så den er jo ikke så stor endnu ;)

Men jeg blev bare SÅ positivt overrasket... Nu skal jeg helt sikkert have et par ventebukser, så jeg ikke behøver gå og føle mig små-fed, når jeg kan gå og føle mig smuk gravid i stedet :balloon

Er der andre end mig, der stadigvæk ikke har overgivet sig til ventetøjet? (eller, nu har jeg NÆSTEN jo ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg føler også mine dæller er blevet større i alm. tøj. Men når jeg kommer i mine graviditetsbukser, som ikke strammer midt på maven, så der ikke "vælter" noget ud over buksekanten, føler jeg mig også mere gravid. Skønt med gravisitetsbukser. Få du bare købr nogle :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er hoppet i ventetøjet og er lidt ved at dø, hvis jeg er løbet tør for rene ventebukser og må i de almindelige. :whistling

Jeg synes faktisk min mave ser større ud i ventetøjet :blink MEN, jeg er enig i at den ser meget "pænere" og mere gravid (og mindre fed <_< ) ud i det :loveshower

Jeg bemærkede især forskellen, da jeg på to skoledage havde almindelige bukser på den ene dag, og ventebukser den anden. På førstedagen hørte jeg INTET men på andendagen var der 3-4 der var henne og rose maven :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er hoppet i ventetøjet og er lidt ved at dø, hvis jeg er løbet tør for rene ventebukser og må i de almindelige. :whistling

Jeg synes faktisk min mave ser større ud i ventetøjet :blink MEN, jeg er enig i at den ser meget "pænere" og mere gravid (og mindre fed <_< ) ud i det :loveshower

Jeg bemærkede især forskellen, da jeg på to skoledage havde almindelige bukser på den ene dag, og ventebukser den anden. På førstedagen hørte jeg INTET men på andendagen var der 3-4 der var henne og rose maven :loveshower

Ja, synes også maven ser "større" ud :) Men som du siger - også pænere.. Simpelthen fordi mit almindelige tøj, giver mig den der "mavedelle" udover buksekanten..

Nu er jeg i forvejen overvægtig, og pga et stort vægttab, har jeg meget løst hud, som bare slet ikke kan administreres - og normalt er det jo "skjult" i almindelige bukser - men pga baby, har det løse hud på en måde "flyttet sig", så det nu VÆLTER udover kanten på mine almindelige bukser <_<

Har to par ventebukser, men det ene er helt hvide - så de duer bare ikke rigtigt :whistling Men de andre ELSKER jeg bare..!!

Ellers er mine strømpebukser også en nederdel fra i sommers(hvor jeg brugte et nr. større) også et HIT - men igen, så sidder det bare ikke GODT - i forhold til ventebukserne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg godt nok fra juni-TG... men jeg er endnu ikke hoppet i ventetøjet... Men efter fotoshoot af min mave tror jeg godt nok, at det lakker mod enden, at jeg kan passe mit almindelige tøj - især i bukser... så jeg har netop kapituleret og købt mit første ventetøj...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også begynt at bruge ventebukser, ELSKER dem, de sider jo som de skal, og holder maven dejlig varm nu i kulden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har længe haft svært ved at passe mit normale tøj, men har ikke købt ventebukser endnu. I stedet har jeg købt to par sorte bukser med mulighed for at give sig, her i den første tid.

Min mave har altid været delt i to deller, men har siden uge 10 kun været en rund gravid mave, så her har cowboybukser været pakket væk længe.

Jeg synes graviditetsbukser er irriterende at have på. Jeg gider ikke alt det stof op over maven, og dem der går under maven, kan jeg ikke gå med, da jeg synes de presser for meget under maven.

Jeg føler mig aller bedst tilpas i kjoler. De strammer ikke om maven og ligger sig pænt hen over graviditetsbulen på maven.

Lige nu går det fint med alm. strømpebukser, men senere skal de skiftes ud med vente strømpebukser.

Kjoler bliver også dejlige at have på i forsommeren og til sommer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også glad for kjoler, men har nu aldrig været god til strømpebukserne, så da der skulle købes leggins + strømpebukser, blev det med plads til maven. Har meget siddende arbejde, så bukser under maven klemmer, og maven er trods alt ikke stor nok til at holde dem over maven endnu, men det går vist stærkt nu for mig. :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte mine første ventebukser i tirsdags, indtil da har jeg bare brugt leggins og en tunika. Men jeg trænger også til at bruge nogle af mine bluser som ikke er lange.

Jeg havde så de nye bukser på i går, og HALLELUJA en fornøjelse for maven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER