Guest

Hvordan gik jeres nytårsaften

18 indlæg i dette emne

Ja skal vi ikke høre en lille beretning, om alt gik som forventet, eller om der skete ændringer, som var til det bedre eller værre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hos os gik det rigtigt godt. Vi havde valgt at være hjemme pga hunden, til trods for at vi var inviteret til større nytårsfest med alle vennerne hos min søster.

Vi havde besøg af et hold venner, og dem skulle manden hente i Hammel. Men de havde ikke nået bussen, så han endte med at køre ind til Århus efter dem.

Så de ankom lidt senere end forventet, men jeg gik bare en lidt længere tur med hunden, så passede det, og hundi var rolig.

Vi satte maden over kl 17, og så kunne vi eller slappe af og snakke og spille Kinapoker. Maden blev klar, og smagte bare sååååh godt vi fik svinecuvotte

Vi endte med at spise så meget at vi fik helt ondt i maverne, men det smagte bare så himmelsk :7himmel og med et par flasker gode rødvine, så var det bare skønt.

Efter maden stod den på drinks og hygge, og kl 22 fik vi dessert. Hunden var nogenlunde rolig, og klarede faktisk alle de skyderier rigtig godt, men han havde også fået angstdæmpende piller.

Kl 24 sad vi rundt om sofabordet, jeg med hunden og en masse pølser til at aktivere ham med, og så blev året ellers skudt ind. Gæsterne var lige ude og se på raketterne.

Kl 1 gik de andre over på bodegaen og mødtes med resten af byen, men jeg blev hjemme ved hunden og fik ryddet det sidste op mens jeg så og hørte tv2´s musik koncerter, og så gjorde jeg mig klar til at gå på bodegaen. Kl 2.30 var jeg på bodegaen, men de spillede så højt musik, så gik hurtigt igen. På vejen hjem skød de igen raketter af, og jeg valgte at stå ved vores hæk, for at høre, hvordan hunden reagerede, fordi når vi er hjemme skælder han ud, men der kom ingen lyd fra ham, og da jeg kom til døren, kunne jeg se, at han sov, og først vågnede ved at jeg åbnede døren. Men han var også træt, han havde været vågen fra kl 11 til jeg forlod hjemmet 2.30.

Jeg lagde efterfølgende i sofaen med computeren og så koncerter på dr, og faldt i søvn da manden kom hjem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her i Brabrand, nød vi at vi bare var os tre hjemme. Vi tog en lille udflugt til byen for at se fyrværkeri. 23.30 gik smuksakken kold og jeg tror vi fandt sengen omkring klokken 1. Så det var præcis den stille aften jeg gerne ville have.

Det eneste minus var at roastbeefen ikke var helt som den skulle være, men det smagte fint :)

I dag skal vi så have rester, bygge togbane og spille wii - helt afslappende indtil jeg skal trække eksamen i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg startede med at spise sammen med mine forældre og meningen var så at jeg skulle have været til fest sammen med en veninde. Men hun brændte mig af, så jeg sad bare mutters alene herhjemme med min computer og hørte høj musik.

Mn syntes alligevel a det var lidt for kedeligt, så jeg gik en tur i stedet for. Mødte min svoger og lille niece, der var ude på gaden og fyre krudt af, sammen med en af deres venner, som de fejrede nytår hos. Så der blev jeg inviteret ind, og var der da vi gik ind i det nye år. Rigtig hyggeligt.

Jeg var så også inviteret over til anden søsters svigerforældre. Meget surrealistisk, men sjovt nok. Fik igen lidt champagne der og snakkede med dem.

Omkring kl. 1:30 ringede min veninde igen og sagde at hun havde fået fat på en taxa, så vi kunne tage til fest, og det gjorde vi. Var hjemme omking kl. 5:30, og vågnede først her kl. 12:30. Har vist fået lidt for meget at drikke. Har i hvert fald tømmermænd, der kræve McD mad ind. Tequila er vist kun godt i øjeblikket, bagefter gør de bare satans ondt. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fejrede først bonus sønnens 16 års fødselsdag, men han var lidt skidt, så det var ikke så spændene for ham.. Vi skulle fejre nytår med svigerforældrene og svigermor kan godt være svær at danse med nogen gange og i går fik hun bare lige fyret en del af og B var sur og tvær fordi han ikke havde sovet om natten, så der var også lidt gnidninger.. Så syntes faktisk ikke aftenen var ret hyggelig..

Gik i seng kl. 01.00 og Lauge stod op kl. 6.50, så er en smule træt..

Godt nytår til jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores nytår blev anderledes end forventet fordi min veninde for nogle uger aflyste den fest der ellers var lagt op til.

så hele ugen har vi forsøgt at finde på noget andet så, men vi har ikk haft de store forventninger til noget såå...

Men det hele endte med vi spiste ved mine svigerforældre sammen med et af deres vennepar. Det var rigtig hyggeligt og super god mad :)

Derfra kørte vi kl. 23 hjem og stillede bilen og tog til en fest nede i byen ved en vi kendte... så der var vi nogle stykker der skålede nytåret ind kl. 24 ;)

Det var heldigvis en rolig fest hvor folk var søde og rare og nemme at falde i snak med så det gik over al forventning :)

var hjemme i seng lidt over 4 i morges og stod op til middag og har bare puttet med min skat ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft en super hyggelig nytårsaften. Min søn var ude hos nogle venner og min yngste var hos sin far, så havde kun min datter på 14 som godt må smage lidt på asti'en, mig og min kæreste og så kom min bror med hans kæreste og deres 7 mdr gamle datter, som bare er SÅ sød og sjov en charmetrold. Min bror er noget af en krudtoman, så vi var ude og fejre nytåret flere gange i løbet af aftenen, mellem retterne, det var rigtig flotte sager han fyrede af for os, og vi var et begejstret publikum :glad og HELDIGVIS slap jeg helt for kvalme og havde en rigtig hyggelig aften. :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

.

Hva så smukke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hva så smukke?

tænker på dig

Valgte bare og slette det igen....

Ikke lige jordens fedeste aften...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Valgte bare og slette det igen....

Ikke lige jordens fedeste aften...

jeg kunne godt fornemme det, allerede da du skulle beskrive hvad du skulle at det ikke helt tegnede så godt... Tænker på dig, og du har mit nummer, hvis du har brug for at snakke :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde en super hyggelig nytår og selv ungerne hyggede sig til kl. 01 hvor de Faldte i savn.

Det eneste der går rigtig øv var da vi var ude og fyre krudt af om aften for ungerne. For der væltede den ene rør krudt ting og skød om ørene på OS. Og jeg kunne kun nå at gemme MIG ved hækken ved bilen med 3 af ungerne mellem mig og Hækken. Det var virkelig forfærdeligt og skræmmende. Men heldigvis kom bilen kun til skade.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du er ok Stinna :kram2

Vores aften/nat gik fantastisk godt.. Vi var hjemme hos os med min veninde, hendes mand og deres 3 børn :) Vi fik noget rigtig god mad og pigerne legede og spillede Wii og dansede. Det var SÅ dejligt at se på :loveshower

Min mands lillesøster var her også, så vi voksne spillede Klovn spillet da vi havde spist..

Klokken 24 blev der skålet, spist kransekage og fyret en pokkers masse fyrværkeri af og efterfølgende fik vi natmad og ryddede op.. Vi var i seng lige omkring kl 3 og klokken 7 sagde Sofia Godmorgen :zzz :zzz

Men det var lige i børnenes ånd og der var ikke nogle af os der var hverken fulde eller tossede.. Min mand hentede mine forældre klokken 3 om natten, så han var sådan noglelunde frisk klokken 7.. Han havde drukket ét glas rødvin i løbet ad hele aftenen og natten..

Vores lille trold på 8 måneder sov fra det hele, men vågnede lige klokken 23.50. Tror det var alt det fyrværkeri der vækkede hende, så jeg tog hende op og vi kiggede på fyrværkeri sammen fra vinduet og så kom hun i seng igen kl 00.15..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Valgte bare og slette det igen....

Ikke lige jordens fedeste aften...

Sig til hvis der er noget :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores aften gik bare over alle forventninger! Frederik sov fra kl.21.30-06.20 og han sagde intet til kanonslag og andre meget larmende raketter der blev fyret af lige udenfor hans vinduer :glad Vi havde et par søde venner på besøg, hvor fyren er kok, så vi fik en mega lækker 6 retters menu, med bl.a. hummer, skindstegt multe, stegt torsk, dyrekølle, ost, chokolade mouse og kransekage selvfølgelig :mam :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores aften gik bare over alle forventninger! Frederik sov fra kl.21.30-06.20 og han sagde intet til kanonslag og andre meget larmende raketter der blev fyret af lige udenfor hans vinduer :glad Vi havde et par søde venner på besøg, hvor fyren er kok, så vi fik en mega lækker 6 retters menu, med bl.a. hummer, skindstegt multe, stegt torsk, dyrekølle, ost, chokolade mouse og kransekage selvfølgelig :mam :yay

Dygtig dreng :respekt

Og det lyder som en mega lækker menu. Sidder helt og bliver sulten nu :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores forløb også lige som den skulle :loveshower

Havde et vennepar på besøg med deres to børn og så hyggede vi ellers bare med god mad og vin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER