Nitzen1987

Odder Zip barnevogn

23 indlæg i dette emne

Jeg søger erfaringer/anmeldelser Odder Zip barnevogn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg følger med her... Jeg har selv bestilt en og det eneste jeg har læst er det på odders egen hjemmeside..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

trustpilot.dk tænker jeg kunne være et godt bud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gode! Jeg har arbejdet i babysam og snakket med rigtig mange om, hvorvidt de har været glade for deres vogn, og jeg har faktisk ikke hørt en eneste klage over dem. Eller, det vil sige, der er mange, der klager over prisen, og har da også snakket med et enkelt par eller 2, der ikke rigtig fik brugt zip-funktionen.. Men langt de fleste er rigtig glade for at kunne komme så nemt ned i vognen uden at skulle af med overstykket. Vil selv rigtig gerne have zip :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke erfaring med den, men den virker rigtig lækker og praktisk. Dog kan jeg ikke lade være med at tænke om den nu også kan holde vandet ude. Jeg havde ikke altid regnslag på vores Emmaljunga, for man kunne jo blive overrasket over vejret og den har altid holdt vandet ude. Men lækker ser den ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min svigerinde nævnte bare lige i dag, at det er en ulempe med den bløde kaleche....?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min svigerinde nævnte bare lige i dag, at det er en ulempe med den bløde kaleche....?

Har hørt at på de gamle modeller kunne baby selv slå kalechen ned, men det har de fikset.. Den kommer til at hænge lidt efter lidt tid, men det så ikke voldsomt ud...

Vi skal hente vores Odder zip om mindre end to uger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På en odder kan må stramme kalechen op, hvis den skulle begynde at hænge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Odder kan også bærer søskende sæde. Ikke ret mange vogne der kan det.

Vi vil også have en zip.

Kender flere der har den og ingen klager overhovedet :-).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en Zip - og er rigtig glade for den :glad

Det er dejligt, at det er så nemt at komme ned i vognen..

Vi bruger faktisk ikke, at tage overlæderet af.. Vi lyner bare op!

Jeg kan kun anbefale den :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

iih, jeg vil have en zip, og min mor betaler.. haha ej, kun noget af den, det er jo en dyr sag! synes den er så lækker i grå

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømmer om en Odder Zip :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige bestilt vores i dag :-) :-) :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg fået taget min Odder zip i brug og den er bare super lækker...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har den også, og er glade for den! Vi tager også kun overlæderet af, når vi har brugt den som seng indendørs, ellers lyner vi op. Jeg synes, at den er flot og holder godt (nu sover hun godt nok ikke i den til hver lur, da vi bor på 2., men har en veninde, der har den også, og som også kun er positiv :))

Jeg synes, at den er pengene værd (uden at jeg jo har noget at sammenligne med)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender ikke zip men købte en Odder Basic i 2005, ved man stadig kan vælge mellem basic og xdream stel. Jeg har været super glad for min vogn, den er meget stabil, og jeg er aldrig punkteret. Så vidt jeg ved leveres xdream stellet kun med lufthjul og det ville jeg ikke vælge, da de har nogle lige så gode punkterfrie nu om dage, så ville nok ta basic stel af den grund, hvis jeg sku købe i dag. Jeg skal snart ud og købe nye punkterfrie hjul til min gamle odder vogn, så vil jeg mene den er så god som ny til lille august baby.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender ikke zip men købte en Odder Basic i 2005, ved man stadig kan vælge mellem basic og xdream stel. Jeg har været super glad for min vogn, den er meget stabil, og jeg er aldrig punkteret. Så vidt jeg ved leveres xdream stellet kun med lufthjul og det ville jeg ikke vælge, da de har nogle lige så gode punkterfrie nu om dage, så ville nok ta basic stel af den grund, hvis jeg sku købe i dag. Jeg skal snart ud og købe nye punkterfrie hjul til min gamle odder vogn, så vil jeg mene den er så god som ny til lille august baby.

Jeg kan have misforstået, men jeg fik absolut indtrykket fra sælgeren af at X-dream godt kan fås med punkterfri hjul også. :) (Men vi er enige i at x-dream som standard er med lufthjul, så det koster sikkert ekstra hvis det skal være punkterfri :whistling )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan have misforstået, men jeg fik absolut indtrykket fra sælgeren af at X-dream godt kan fås med punkterfri hjul også. :) (Men vi er enige i at x-dream som standard er med lufthjul, så det koster sikkert ekstra hvis det skal være punkterfri :whistling )

Det kan man ikke, nu fandt jeg linket, inde på odders egen hjemmeside i spørgsmål og svar. Man kan på nuværende ikke få punkterfrie hjul til x dream stellet. Det kan du kun til basic, hvor punkterfrie hjul nu er standard.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan man ikke, nu fandt jeg linket, inde på odders egen hjemmeside i spørgsmål og svar. Man kan på nuværende ikke få punkterfrie hjul til x dream stellet. Det kan du kun til basic, hvor punkterfrie hjul nu er standard.

Der kan man bare se! :o I stand corrected :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meeeeeen :-) x dream stellet vejer 4 kg mindre :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men de lufthjul er så tykke at de skulle være så godt som punkterfrie hvis de holdes godt pumpede.. Synes det virkede til at de var mere behagelige at køre med, affjedringen var mere behagelig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg talte med en sælger i babysam, der kylede et punkterfrit hjul og et lufthjul i gulvet. Det punkterfri hoppede, men lufthjulet røg nærmest op i loftet. Svært at sige hvor meget man kan mærke forskellen, når man kører med vognen, men jeg har faktisk hørt fra en veninde, der har punkterfri hjul at hun IKKE vil anbefale det.

Iøvrigt fik jeg lov at prøve at skifte et hjul og det var MEGA nemt. Og man kunne få repareret et punkteret hjul i babysam for 70 kr. Så hvis vi ender med lufthjul, så regner jeg med at købe et ekstra hjul, og have det som reserve hele tiden. :) Og så får jeg dem til at fikse det punkterede, hvis det er. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mht affjedringen, så sidder den vigtigste affjedring i barnevognsstellet. Jeg syns ærlig talt lufthjul er en af de helt unødvendige smarte opfindelser når det gælder barnevogne.

Når det er sagt har jeg kørt rigtig meget rundt med min Odder Basic fra 2005 med lufthjul og aldrig punkteret, jeg har ikke engang pumpet dem flittigt da ventilen ikke lige passede til min cykelpumpe (men man ku sikkert sagtens købe en smart dims der passer til den ventil). Men nu hvor den har stået nogle år i en kælder er jeg slet ikke i tvivl om de skal skiftes til punkterfrie, i stedet for at risikere frustrationer pga møre slidte dæk og slanger. I øvrigt kan man for en rimelig sum købe et ekstra hjul og montere under vognen, så man kan skifte hvis man sku være bange for at punktere et uheldigt sted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER