Maybe

Bil??

7 indlæg i dette emne

hej allesammen.

nu ved jeg godt at dette ikke er et bilforum :rolleyes

men manden og jeg står snart og skal til at udskifte bil, og vi har altid været enige om at når denne døde, skulle vi have en "børnebil" også selvom vi ikke ventede os, da det ville være åndsvagt at købe en lille bil også skulle skifte igen kort efter, hvis det blev tilfældet.

<jeg vil gerne sige at vi kigger Ny Brugt.

men mit spørgsmål til jer er, hvad skal man være ekstra OBS på, udover barnevognen skal kunne være der er der så andet?

kom gerne med forslag til mærker og modeller :)

Håber på et par gode input :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Om der er ISO fix beslag i :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om det er en bil man sætter sig ind i og ikke ned i... så skal man ikke bukke sig så meget når ungen skal spændes fast og det er også noget lettere når man er gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft Passat siden vi ventede Mille og vi købte også en Passat da vi skulle have ny bil her for noget tid siden.. Der er masser af plads og også på bagsædet hvor Mille og hendes kommende lillebror skal sidde..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om man kan slå airbag fra på forsædet - rart at have baby på forsædet hvis man skal køre alene med baby.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vi skulle skifte vores lille møg bilud med en børnevenlig bil valgte vi Kia Ceed... Det eneste minus er at man skal et lille stykke ned i bilen... Ellers har den alt hvad vi efterspurgte i en familie bil... Stort dejligt bagagerum, alt det der til ISOfix (eller hvad det nu hedder), stor, rummelig, lækker at sidde i (også som gravid)og så larmer den meget lidt... Det var ret heldigt at vi købte den i juli for blev gravid i august måned :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først og fremmest skal I skabe jer et overblik over hvor mange km i kører om året, da det er afgørende for om en benzin eller diesel bil er mest attraktiv for jer. I skal lave et budget over hvor store udgifter i villige til at have på den hvert år/måned. jo flere km. den kører pr. liter jo billigere afgift og lavere udgift til brændstof får I. Motorstørrelse og hestekræfter samt årgang er også med til at bestemme hvor dyr/billig jeres forsikring bliver. Hvor mange penge er I villige til at bruge i anskaffelsessum på en bil? Det påvirker I storgrad udbuddet og årgang/km den har kørt.

I alle prisklasser og størrelser findes der biler som kan opfylde krav til bagagerumsstørrelse, isofix og højde på bilen, så I min verden er det vigtig først at finde ud af hvad ens behov er og hvor meget man er villig til at betale for det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER