Guest

ADVARSEL

10 indlæg i dette emne

Kan virkelig ikke anbefale folk at købe noget fra Pixmania. Jeg bestilte en pakke fra dem den 7. december og ordren blev ifølge Pixmania sendt afsted dagen efter, altså den 8. december. Leveringstiden var sat til højst 10 dage, så jeg skulle have haft pakken senest den 18. december. Idag skriver vi den 22. december og jeg har stadig ikke modtaget noget.

Hver eneste gang jeg ringer ind til Pixmania får jeg at vide de vil sende en mail med reklamationsoplysninger til mig. Det har de nu sagt tre gange, men jeg har aldrig modtaget noget.

Og fordi jeg var så dum at betale via bankoverførsel kan jeg nu ikke få mine penge tilbage.

Så derfor: Køb ALDRIG nogensinde noget fra Pixmania.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er ked af at du har haft en dårlig oplevelse af dem.. Jeg har handlet elektronik hos dem flere gange og har kun været tilfreds med deres service.

Er det 10 dages levering, eller 10 hverdage (mange steder regner de nemlig ikke weekenden med)

Håber du får problemet løst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, jeg har kun haft gode oplevelser hos dem mener jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oev, hvor traels... jeg har ellers ogsaa kun haft gode oplevelser hos Pixmania, men man kan jo vaere uheldig :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desværre er Pixmania kendt for det du nævner.... prøv bare og søg på google...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skulle til at skrive det samme som Stinna, for de har både været i medierne for negativ omtale og andet. sad but true...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er begyndt at tjekke alle webshops jeg overvejer at handle fra, på trustpilot. Det plejer at give et godt overblik over hvad der kan være "galt" med et firma :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej hvor træls. :( Men har de egentlig ikke også været i Kontant for svindel? :unsure

Håber du får dine ting :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft samme problem. Det er et firma man skal holde sig fra!!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er begyndt at tjekke alle webshops jeg overvejer at handle fra, på trustpilot. Det plejer at give et godt overblik over hvad der kan være "galt" med et firma :)

Trustpilot er en super vejleder... specielt når er er "mange" der har givet stemme om et firma... altså over 100 stemmer...

Vi havde for nyligt én kunde som svinede vores firma til på trustpilot..... og intet af det var der hold i - disse typer "skal" bare ødelægge noget for andre - og de meldes bare....

Men sidder der over hundredevis af mennesker med samme problem... så er der desværre nok noget om det... :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER