Nitzen1987

Får I motioneret?

10 indlæg i dette emne

Jeg gjorde indtil trætheden ramte mig i uge 7-8, men nu hvor trætheden er aftaget en del har jeg bare så svært ved at tage mig sammen til at komme i gang igen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg besøger lige fra juligruppen og tilslutter mig dig.... Jeg tror aldrig jeg har været så fysisk inaktiv som efter trætheden satte ind her i graviditeten. <_< Har en lille forhåbning om at det bliver bedre efter de første 12 uger, men har HELT ærligt også i tankerne om jeg bare skal være realistisk og melde mig ud af fitnesscenteret... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cykler til og fra job, ellers ikke, og har totalt dårlig samvittighed over det... Orker det bare ikke. Det er kun lige, at hjemmet er til at være i.

Håber jeg bliver lidt friskere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nja... lidt...

Har droppet løbeturerne, det er for mørkt og jeg bliver alt for forpustet... Men jeg klarer stadig en ugentlig gymnastiktime samt ridningen, dog med få pauser undervejs...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får ikke lavet en dyt! Stoppede jo med Zumba da vi fandt ud af jeg var gravid (mandens ordre) og er desværre ikke kommet igang siden.. Vil dog starte op med at svømme en gang i ugen efter nytår, da jeg er blevet sygemeldt med bækkenløsning..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aah, kunne vel motionere mere... :huh Men altsaa, gik til pilates og yoga for gravide, som nu holder julepause. Jeg starter ikke op igen foer til marts, maaske, for skal koere 40 min hver vej, maaske i sne og synes det er for dyrt lige pt.

Men saa har jeg tilmeldt mig myyogaonline.com, som har alle mulige yogaprogrammer og et enkelt pilates. Jeg har ogsaa et rigtig godt pilates-program fra youtube :super Jeg skal faktisk lave oevelser for min nakke og ryg dagligt, saa kan ligesaa godt tage det hele med... Saa gaar jeg gode ture med hunden, hvilket vi skiftes lidt til i familien. Meeeeeen, jeg har sprunget over lidt for meget de sidste par uger, hvilket har haevnet sig i nakke og baekken :klap

Jeg naegter nu at give op, saa der er ingen daarlige undskyldninger fra imorgen :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Praktiskt talt så lidt så muligt, men jeg har aldrig været motions-typen. Jeg cykler/gå til og fra bussen til arbejde, og går rundt så meget jeg kan på arbejdet og det er ca det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg cykler til og fra arbejde, men har derudover skåret noget i min træning. Jeg har holdt fast ved min RetroMix time, men er gået i stå mht. mit stram op hold, jeg håber at kunne finde motivationen til at komme i gang igen mellem jul og nytår.

Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg må indrømme som flere af jer, at det er gået ned af bakke siden jeg blev gravid.

Jeg har været MEGET træt og plaget af sygdom.

Til daglig rider jeg dog to heste og går med hunden og det giver jo en del motion, men jeg plejede også at træne ca. 4 gange om ugen i fitness.dk

Jeg har været rigtig trænet og haft en strålende kondi, men realistisk set, så må jeg nøjes med ridningen indtil videre og så i centeret 1 gang i ugen for at styrketræne.

Det hjælper at jeg fysisk kan se mine muskler forsvinde - det giver motivering. :8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så lige et billede, der blev taget i weekenden, og jeg er blevet rigtigt tyk. Så jeg skal dælme se at få rørt mig!

Nemlig :-) :sandie :sandie Og minimere æderiet, måske nok også...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER