Binser

ÆL under behandling

7 indlæg i dette emne

Jeg er i gang med et behandlingsforløb og er igang med Perguon og næsespray.

Mit spørgsmål er om man godt kan få alm. ægløsning under behandling?

Min udflåd er idag æggehvide agtig, der er ikke så meget, mest når jeg tørrer efter toiletbesøg.

Skal dog til lægen imorgen, men håber da ikke at det har betydning for forsøget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har flere gange været sikker på jeg havde ÆL inden IUI, men fik konstaterede hver gang hos gym at det havde jeg ikke samt det kunne jeg ikke få når min cyklus blev styret med hormoner!!!

Men har desværre læset om flere kvinder som har fået deres forsøg aflyst pga spontan ÆL....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vi var hos faurskov, hvor jeg fik pergotime + gonal-f, fik jeg selv ÆL en af gangene. Så vil da mene at det kan lade sig gøre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil også mene at begge ting er mulige. Men håber for dig at det ikke er en ægløsning og at det ikke får betydning for forsøget - hvilket jeg også tror er det mest sandsynlige!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går ud fra, du er igang med et lant behandlingsforløb siden du får næsespray også? Og at du har fået din mens efter du begyndte på næsesprayen?

Næsesprayen gør, at du går i kunstig overgangsalder efter menstruationen, og dermed tilbageholder din naturlige ægløsning. De hvide slim forekommer i stedet fordi du producere en masse æg - og det er jo godt :loveshower

Så tag det bare ganske roligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var til lægen idag og jeg havde ikke haft ÆL, så nu er vi lettede... Skal have pillet æg ud d. 25 eller 26, så det bliver en spændende jul. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iih hvor spændende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER