betina88

scanning i uge 10.. hvordan foregår det?

17 indlæg i dette emne

hej skønne tøser..

jeg har lige noget jeg er kommet til at gå og tænke over.. jeg skal scannes imorgen , hvor jeg er 10+2 .. men hvordan foregår det på dette tidspunkt ? scanner de på maven eller hvordan??

håber i kan hjælpe.... :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg blev scannet i uge 10. Der scannede de uden på maven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man er overvægtig kan de blive nødt til at lave en indvendig scanning.. Men de starter udvendigt. Men det kommer også an på hvorfor man får scanningen - for det er MEGET tydeligere ved en indvendig scanning på det tidspunkt :)

Men det er et fint tidspunkt, man kan se en helt lille baby derinde :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev både skannet udvendig og indvendig i sidste uge, da jeg var 10+2- det var fint tydeligt udvendig, men væsentlig tydeligere indvendig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad søren er en indvendig skanning?! stikker de så noget op??.. det lyder ubehageligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad søren er en indvendig skanning?! stikker de så noget op??.. det lyder ubehageligt...

Det er slet ikke ubehageligt.. Og de har sådan en.. Hmm.. Dildo-scanner :rolleyes Okay, nu lyder det mere ubehageligt.. men det er ikke værrer end en gyn-undersøgelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået flere indvendige scanningerne (fordi de scanner tidligt og ofte her i Schweiz) og det var helt ok, ikke ubehageligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at en gyn undersøgelse er mere ubehagelig end en indvendig scanning. Så der er intet at frygte ved det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at en gyn undersøgelse er mere ubehagelig end en indvendig scanning. Så der er intet at frygte ved det

Enig- det er slet ikke slem med skanningen :) "Næbbet" de bruger derimod til GU synes jeg er mega ubehageligt. Der glider skanneren derimod noget lettere ind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at en gyn undersøgelse er mere ubehagelig end en indvendig scanning. Så der er intet at frygte ved det

Enig- det er slet ikke slem med skanningen :) "Næbbet" de bruger derimod til GU synes jeg er mega ubehageligt. Der glider skanneren derimod noget lettere ind.

Er så enig... man mærker den ikke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm nej tak siger jeg bare!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm nej tak siger jeg bare!

:lolhit Kom frisk :bunny Så glæd dig til fødslen hvor du ligger spitter-fornøjet med stængerne i vejret og jordemoderens klør fem oppe i dig fordi hun skal mærke hvor meget du er åbnet :jul3:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm nej tak siger jeg bare!

Så slem er det altså ikk. Du mærker kun lige at de stikker den ind ligesom når du mærker en penis komme ind.

Det gør ikke spor ondt og tit er det jo bare at det gir et bedre billede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit Kom frisk :bunny Så glæd dig til fødslen hvor du ligger spitter-fornøjet med stængerne i vejret og jordemoderens klør fem oppe i dig fordi hun skal mærke hvor meget du er åbnet :jul3:

AAHAHAHA... håber at jeg er så langt væk at jeg ikke lægger mærke til klør fem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mente og mest sådan "blufærdighedsmæssigt".. Må indrømme at de gange jeg er blevet scannet indvendigt, har jeg ikke tænkt over smerten, da det begge gange har været pga blødning i graviditeten, og dermed har min frygt for abort simpelthen været så stor så jeg ikke har tænkt over andet end at få det overstået :rolleyes

Men allerede fra uge 7, kan man altså se fint på maven - det blev jeg scannet privat, og der var det helt fint :) Men tro rmåske også at private scanninger har nogle bedre udstyr billedekvalitetsmæssigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

fik lavet en indvendig scanning idag.. og alt var som det skulle være.. den lagde med hovedet nedad og spjættede både med arme og ben... rigtig dejligt.. nu ser jeg bare frem til næste scanning som er nakkefold d.6 januar, hvor farmand skal med ... :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

fik lavet en indvendig scanning idag.. og alt var som det skulle være.. den lagde med hovedet nedad og spjættede både med arme og ben... rigtig dejligt.. nu ser jeg bare frem til næste scanning som er nakkefold d.6 januar, hvor farmand skal med ... :loveshower :loveshower :loveshower

Sikke en dejlig oplevelse :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER