PiaJune

Når ikke at møde oldefar:-(

16 indlæg i dette emne

Ja... Så går den ikke længere:-( min gamle morfar har været indlagt i næsten 2 måneder med blandt andet infektion i kroppen, og nu kan de ikke gøre mere. Hans krop reagerer ikke mere på behandlingen, som nu indstilles. Så inden for de næste 3 dage er han her ikke mere:-(

Havde sådan håbet, at han ville nå at se lillemanden - og puha hvor jeg tror det bliver hårdt med jul, begravelse og ked familie som højgravid og hormoner over det hele.

Ville ikke så meget med indlægget - skulle bare lige ud med det og sidder her alene i sofaen :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er ked af det på dine vegne... Sender en masse tanker til dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg virkelig ked af at høre.. Du får en masse af dem her: :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Åhh nej dog :kram2 sender dig en masse kram :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det er jeg ked af at høre :(

Jeg kender det, og ved hvor hårdt det er. Min egen morfar døde præcis en måned før jeg havde termin med min ældste. Han havde sådan glædet sig til at se hende, men det nåede han desværre ikke :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må tænke på at han nåede af vide at du ventede barn, det nåede jeg ikke med min mormor...

Prøv at focusere på det han nåede, kram og medfølende tanker

Anna

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha en hård besked at få, især som højgravid... Hvor ærgeligt at han ikke når at møde den lille. Det gør mig ondt.

Sender mine varmeste tanker og en stor krammer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak alle sammen for jeres søde tanker og kram. Det varmer:-) fik besøgt ham i går aftes, og det er jo altid hårdt. Men han har sgu levet livet med store drinks og god mad, så det kan man ikke tage fra ham, selvom jeg nu havde ønsket for ham at dø med en af de drinks i hånden i stedet for i en hospitalsseng:-( Men så må man jo huske på alle de gode ting, som I også skriver:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er jeg ked af det på dine vejne :( det er ikke det man har brug for når man er højgravid.. Håber i kommer igennem det på bedst mulige måde og prøve at tænke på de gode ting...

Min farmor døde kort tid efter jeg fødte min datter.. Hun nåede aldrig at møde hende og det pinte mig sådan..

Jeg tænker altid på min farmor med et smil på læben.. Hun var en fantastisk dame og skal mine børn også have at vide selvom de ikke har mødt hende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det går godt med dig og at processen ikke er for hård. Det må være svært at gå sådan i venteposition disse dage..

Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det går godt med dig og at processen ikke er for hård. Det må være svært at gå sådan i venteposition disse dage..

Kram

Hej igen. Tak for tankerne.

Min morfar sov stille ind i nat/tidlig morgen, og han fik holdt hof og sagt fint farvel til hele familien - så under omstændighederne kunne det ikke være bedre.

Nu kan vi så se fremad og prøve vores bedste på at få lidt ud af julen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du får lige nogle flere af dem her :kram :kram :kram det gør mig utrolig ondt....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Trods alt, fik han fred og kunne sove stille ind med tankerne om hans kommende barnebarn..

Håber I trods alt får en god jul :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig ondt. Men lyder til at det trods alt var en værdig død når det nu skal være :)

Håber i får nydt julen trods alt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig ondt at du skulle sige farvel til din morfar... Men rart at høre han sov stille ind og nåede at få sagt farvel til familien...

Håber trods onstændighederne, at i får en god jul...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER